Vinkit passikuvaan?
Kertokaa toimivat vinkkinne passikuvan ottoon? Onko kukaan tyytyväinen omaan kuvaansa? :)
Kuvan otattaminen taas edessä ja stressaa. Eniten mietityttää hiukset. Kävin äskettäin kampaajalla lyhentämässä ja värjäämässä hiukseni (nimenomaan halusin muutoksen ennen uutta kuvaa), mutta väri on vielä niin huono, etten melkein kehtaa pitää hiuksia ihmisten ilmoilla auki. :D Joka puolella painotetaan, että hiukset on paras olla auki passikuvassa?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ota itse kuva kotona. Otin oman passikuvani kännykän kameralla ja kuva onnistui hyvin.
Periaatteessa voisi, mutta lomamatka lähenee enkä haluta ottaa riskejä, ettei kuvaa hyväksytäkään (en tiedä miten se prosessi menee, miten kauan ym.)
AP
Nosta ihan hitusen kulmia ja suupieliä ylöspäin niin naama ja ilme näyttää vähän kivemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota itse kuva kotona. Otin oman passikuvani kännykän kameralla ja kuva onnistui hyvin.
Periaatteessa voisi, mutta lomamatka lähenee enkä haluta ottaa riskejä, ettei kuvaa hyväksytäkään (en tiedä miten se prosessi menee, miten kauan ym.)
AP
Tulipa eteen tällainen https://epassikuva.fi/ota-passikuva-itse/
oletteko tuota kokeilleet?
AP