Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkit passikuvaan?

Vierailija
27.06.2017 |

Kertokaa toimivat vinkkinne passikuvan ottoon? Onko kukaan tyytyväinen omaan kuvaansa? :)

Kuvan otattaminen taas edessä ja stressaa. Eniten mietityttää hiukset. Kävin äskettäin kampaajalla lyhentämässä ja värjäämässä hiukseni (nimenomaan halusin muutoksen ennen uutta kuvaa), mutta väri on vielä niin huono, etten melkein kehtaa pitää hiuksia ihmisten ilmoilla auki. :D Joka puolella painotetaan, että hiukset on paras olla auki passikuvassa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itse kuva kotona. Otin oman passikuvani kännykän kameralla ja kuva onnistui hyvin.

Vierailija
2/4 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota itse kuva kotona. Otin oman passikuvani kännykän kameralla ja kuva onnistui hyvin.

Periaatteessa voisi, mutta lomamatka lähenee enkä haluta ottaa riskejä, ettei kuvaa hyväksytäkään (en tiedä miten se prosessi menee, miten kauan ym.)

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta ihan hitusen kulmia ja suupieliä ylöspäin niin naama ja ilme näyttää vähän kivemmalta.

Vierailija
4/4 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa voisi, mutta lomamatka lähenee enkä haluta ottaa riskejä, ettei kuvaa hyväksytäkään (en tiedä miten se prosessi menee, miten kauan ym.)

AP

Tulipa eteen tällainen https://epassikuva.fi/ota-passikuva-itse/

oletteko tuota kokeilleet?

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi