Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset käyttäytyvät oudosti ex-mieheni mukana ex-anoppilassa

Vierailija
27.06.2017 |

Ensin exäni ei olisi suostunut näyttämään poikaa lainkaan, vaikka yritin pyytää häntä puhelimeen tai kameran eteen (kyseessä Skyoe-puhelu). 4-vuotias poikani huusi itkien, että "emmä haluu puhuu äidin kanssa", kun olisin halunnut nähdä häntäkin Skypen välityksellä. Poika oli uppoutunut täysin videoiden katseluun. Mutta ei hän noin yleensä käyttäydy. Ensimmäisinä päivinä hän pyysi päästä takaisin kotiin ja jutteli aiheesta sekä vaikutti normaalilta. Nyt näin, kuinka exäni nosti rimpuilevan pojan kohti puhelinta ja poika ei olisi millään suostunut juttelemaan ja lähti takaisin juoksien pois. Normaalisti lapset siis asuvat luonani ja poika suhtautuu minuun luottavaisesti, avoimesti ja ystävällisesti.

Ko. kohtauksen jälkeen kysyin ihan viatonta seikkaa siitä huoneesta, jossa he olivat (olin ollut siellä useasti kylässä, joten ihmettelin yhden taulun häviämistä). Exä vain sanoi, että "Hullu! Se on toisella seinällä nyt." Ja sen jälkeen muistutteli, että mun pitää mennä siivoamaan hänen asuntonsa valmiiksi, kun hän tulee viikonloppuna lasten kanssa takaisin. Oon jotenkin tosi rikki. Miltä tuo kuulostaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo jutut on totta, niin exä ei ole ollenkaan hyväksi lapsille...

Vierailija
22/28 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et laita eksääsi kuriin, niin kymmenen vuoden päästä sulla asuu kaksi haistattelevaa ja huorittelevaa lasta, joiden mielestä sinulla ei ole mitään arvoa. Tuollainen malli tarttuu. Pystyit eroamaankin, niin pystyt ottamaan elämäsi haltuun. Eksää motivoi vaan kaikenlainen alistaminen. Ellei hän löydä uutta uhria, hän jatkaa niin kauan, että lapsista nuorempi on 18. Hän kertoo sinulle uhkailuja huoltajuuden menetyksestä ja väkivallasta. Mikset kertoisi rehellisesti kaikkea teidän sosiaalityöntekijälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
24/28 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patja lattialla tyyppi taas linjoilla.

Vierailija
25/28 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että olen sama henkilö.

Vierailija
26/28 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et laita eksääsi kuriin, niin kymmenen vuoden päästä sulla asuu kaksi haistattelevaa ja huorittelevaa lasta, joiden mielestä sinulla ei ole mitään arvoa. Tuollainen malli tarttuu. Pystyit eroamaankin, niin pystyt ottamaan elämäsi haltuun. Eksää motivoi vaan kaikenlainen alistaminen. Ellei hän löydä uutta uhria, hän jatkaa niin kauan, että lapsista nuorempi on 18. Hän kertoo sinulle uhkailuja huoltajuuden menetyksestä ja väkivallasta. Mikset kertoisi rehellisesti kaikkea teidän sosiaalityöntekijälle.

Valitettavasti pelkään tuotakin. Exäni käyttää aivan kammottavaa kieltä lasten kuullen (kiroilee, käyttää alatyylistä kieltä ja naureskelee pieru- ja pyllyhuumorille sekä käy wc:ssä ovi auki ja pyytää muita katsomaan ulosteitaan jne.). Ja siis hän on akateemisesti koulutettu, tosin DI. Mutta minua exäni tosiaan nimittelee oletettujen ulkonäköpuutteiden vuoksi mm. paksup*rseeksi, p*skalehmäksi tai rillipiruksi ja pitää sitä omasta mielestään tosi vitsikkäänä ja hauskana. Valitettavasti lapset matkivat hänen juttujaan.

Vierailija
27/28 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että olen sama henkilö.

Tosin eromme jälkeen en ole nukkunut enää yhtään yötä lattialla tai joutunut kertaakaan anomaan lupaa suihkussakäyntiin...

Vierailija
28/28 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti pelkään tuotakin. Exäni käyttää aivan kammottavaa kieltä lasten kuullen (kiroilee, käyttää alatyylistä kieltä ja naureskelee pieru- ja pyllyhuumorille sekä käy wc:ssä ovi auki ja pyytää muita katsomaan ulosteitaan jne.). Ja siis hän on akateemisesti koulutettu, tosin DI. Mutta minua exäni tosiaan nimittelee oletettujen ulkonäköpuutteiden vuoksi mm. paksup*rseeksi, p*skalehmäksi tai rillipiruksi ja pitää sitä omasta mielestään tosi vitsikkäänä ja hauskana. Valitettavasti lapset matkivat hänen juttujaan.

Teet alkuunsa selvää noista jutuista. Meillä oli sama juttu. Isältä tullessa puhuttiin rumia ja typeriä juttuja. Toistin joka kerta, että meidän perheessä ei puhuta noin. Ensin yrittivät vedota, että isäkin puhuu, mutta sanoin siihen, että isä ei meillä päätä asioista. Aika pian lapset oppivat ettei meillä puhuta rumia. Samaten minua haukuttiin isältä opituilta sanoilla. Puutuin siihenkin. Sanoin ettei ketään saa haukkua. Ja että jos he puhuvat noin he kiusaavat. Ymmärrän kyllä että exää tympäisee, kun orja häipyi, ja joutuu itse siivoamaan, maksamaan laskunsa, ja laittamaan ruokansa, mutta silti rajansa kaikella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi