Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus feikkiprofiililla Tinderissä

Vierailija
27.06.2017 |

Ilmeeni kun olen tehnyt Tinderiin feikkiprofiilin alfan kuvalla, jolla olen aloittanut keskusteluja useiden naisten kanssa ehdotellen sitä, että ne tulisivat käymään luokseni "kahville". Annan naisille hatusta sattumanvaraisen osoitteen, jossa en luonnollisesti itse ole. Kaloriinat sekä myös ihan hyvännäköiset naiset ovat menneet tähän lankaan ja olen saanut äkäisiä vastauksia, jossa on haukuttu kusipääksi ja eräs kaloriina uhkasi jopa ilmoittaa poliisille käveltyään yli neljä kilometriä talvisäässä. Olen ruma beta ja saan suurta nautintoa siitä, että naiset kokevat pettymyksen luultuaan saavansa alfan isoa kullia. Minulla ei ole pitkään aikaan ollut näin hauskaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtualisoi Android ja käytä sitä tor-reitittimen takaa niin poliisikaan ei helposti löydä sinua.

Vierailija
2/6 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset välittää vain miehen ulkonäöstä vaikka eivät sitä myönnäkkään kuten jo Tinder todistaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tää sama tarina.. ihanku todellinen kaloriina kävelis 4km jonkun panon takia, miehiä on jonoksi asti tulossa omankin oven taakse :D

Vierailija
4/6 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teet. Ihmiset on liian varomattomia nettideitti jutuissa. Olen itse nainen ja mua ärsyttää idiootit jotka luulee et kaiken saa kuin manulle illallinen ja on liian naiivi maailman suhteen. Ainakin oppi et kusipäitä pitää varoa ja miehiä yleensäkkin kun deittailee.

Vierailija
5/6 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tein kerran hyvän källin eräälle pillumiehelle. Oon siis hyvännäköinen vosu, joka nyt jo parisuhteessa. Tuolloin en ollut. Mulla oli sairaus, joka oli miehelle este. Aluksi ei ollut, ainakaan siinä vaiheessa, kun koitti pillua saada. SItä ei saanut, ainakaan heti. Kiinnostus kuitenkin ukolta loppui ja sanoi johtuvan sairaudesta. Varmasti johtuikin fyysisesta sairaudestani mutta se loukkasi tosi paljon. Tiesin kundin olevan suomi24:ssa ja tein naisfeikkiprofiilin ja kirjoittelin ukolle tovin. Sitten se hiljeni ja sillä oli joku akka taas kierrossa. Sen kanssa meni ristiin ja se palasi kuin porsas kotio routasäällä. Kirjotteli ja halusi kovasti nähdä..

Erään ystäväni kanssa, joka asuu toisella puolen suomen, keksimme juonia mitä tuputamme tälle jätkälle. Käytin kaverini kuvaa (hän antoi toki luvan) ja sendin sen ukkelille. Mies kinui kinuamistaan seuraa ja tapaamista, koska oli kovin onneton tän välihoidon kanssa, jonka kaa oli siis jo menneet sukset ristiin. Nooh toki "minä" sitten suostuin treffeille. Erääseen baariin kotipitäjäämme tammikuussa. En antanut numeroa ja ajan sovin. En tietenkään mennyt. Oishan hän tunnistanut..

Mieheltä tuli kamalan KAMALAN äkäinen ja vittumainen viesti. Sai mies maistaa omaa lääkettään. Nautin.

Vierailija
6/6 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitsen, mutta kieltämättä samalla vähän arvostan. Sama naisille jotka tekevät tätä miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi