jääkö teillä kesävaatteet pitämättä kylmän sään takia?
Kommentit (18)
No, nyt on vasta kesäkuu. Helteet osuu yleensä heinä- ja elokuulle. Eiköhän ne tule käyttöön vielä.
Toistaiseksi ei ole ollut paljon käyttöä. Kolea kesäkuu on kuitenkin aika tavallinen meillä päin, ehkä heinä- tai elokuussa on lämpimämpää.
Just tänään valikoin vaatteita heinäkuun ekana alkavalle Project 333-kaudelle, huomasin viileän sään vaikuttavan valintoihin. No, on joukossa jokunen kesätoppi ja yksi kesämekkokin, tuntuu vaan siltä että jos olisi ollut lämpimät säät, olisin voinut valikoida listalle enemmänkin kesävaatetta.
Ei jää. Hame ja t-paita on yllä kuten muinakin kesinä. Olen kuumaverinen, joten säässä on ongelma lähinnä helmojen kastuminen :)
Minä en ymmärrä "kesävaatteita" Meillä
lähes kaikki vaatteet on käytössä ympäri vuoden..lapset pitää shortseja yms harrastuksissa ja t-paidat on aina käytössä,tytöillä mekon alle pitkähihainen..yritän ostaa monikäyttöistä vaatetta.
No enpä voi tietää kun kesää on vielä kaksi kuukautta jäljellä. On niitä mekkoja tähänkin mennessä pari kertaa saanut jo käyttää.
Kyllä jää. Kaikki mun ihanat hellekesän vaatteet! :(
Ei ole erikseen talvi- ja kesäfarkkuja eikä t-paitoja. Olenko outo?
Kaksi kertaa on tähän mennessä tarennut t-paita ja farkut yhdistelmällä. Shortseja ei ole vielä tarennut pitää.
Ei minulla edes ole mitään kesävaatteita. Samoissa vaatteissa kuljen kesät talvet.
Kyllä 😩 eilen kiukustuin ja laitoin ylleni sandaalit ja mekon, tosin sen mekon päälle kiskoin villapaidan. Ärsyttää kun oli niin pitkä talvikin.
Vierailija kirjoitti:
No, nyt on vasta kesäkuu. Helteet osuu yleensä heinä- ja elokuulle. Eiköhän ne tule käyttöön vielä.
Ainakaan Foreca ei lupaa 15 vuorokauteen mitään muutosta etelä-Suomeen. Syyskuussa varmaan on sininen taivas ja aurinko paistaa, mutta ei enää lämmitä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Ei mullakaan ole erikseen talvi- ja kesävaatteita. Kengät ja päällystakit on, mutta noin muuten samoissa vaatteissa kuljen ympäri vuoden.
Ei jää käyttämättä, nytkin villatakki joka talvisin yllä yhdessä vaaleiden kesähousujen kanssa .Katson etttä jokaista vaatetta käytän ainakin kerran kesässä.
Muistan 60-luvulta, kun talvitakit laitettiin paperiseen pukupussiin kesäksi, koimyrkkyä mukaan. Silloin olikin kuumia kesiä.
Kai nyt jokaisella on jotain mille ei talvella käyttöä, tai joka ei näy villapaidan alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Ei mullakaan ole erikseen talvi- ja kesävaatteita. Kengät ja päällystakit on, mutta noin muuten samoissa vaatteissa kuljen ympäri vuoden.
Ei minullakaan. Ihan muutama vaate on, yksi hellemekko ja ehkä se kaikkein paksuin villaneule ovat selkeästi kesä- ja talvivaate. T-paidat ja topit kuuluvat neuleiden ja jakkujen alle talvella, ja toisaalta ohkaiset merinovillaneuleet ovat varsin buenoja suomen kesässä. Karvavuoriset kengät talveen, sandaalit kesään mutta muuten nahkaiset nilkkurit, buutsit ja tennarit ovat kyllä lähes läpi vuoden käypää vaatetta (ainakin täällä etelässä).
Ei. Mulla jää kesävaatteet pitämättä koska ne ei ylipainon takia mahdu päälle.
Kuten aiemminkin mainittu niin nyt on KESÄKUU! Kesää on jäljellä vielä melkein pari kk. Viime kesänäkin oli tämmöistä ilmaa heinäkuun puoleen väliin ja omien lomieni alettua paahtoi helle ja jäi vielä paahtamaan kolmen vkon lomani jälkeenkin. Uskon, et maximekkoni pääsee käyttöön taas viimestään kesälomani alkaessa heinäkuun tokavikalla viikolla. Miten ei oo vieläkään tajuttu, et kesä on siirtyny kuukaudella eteenpäin?
todellakin jää! onneksi ei ole tullut juurikaan tehtyä hankintoja kesää varten.