Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatteko te että miehenne tekevät kotityöt vähän salassa/piilossa

Vierailija
27.06.2017 |

esimerkiksi kun olette salille, ettette joudu näkemään sitä kyyristelemässä pesukoneen äärellä tai vaikka luuttuamassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian outo aloitus.

Vierailija
2/5 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Toisaalta tietysti mieluummin tekee kotityöt kun olen poissa, jotta voimme yhdessäoloajan käyttää mukavammin ;) Mutta muuten sillä ei ole mitään väliä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että tekee. Olen sitten paikalla tai en. Ehkä olisi kiva, että ainakin välillä tekee niitä mun poissaollessa. Ettei tulisi tunnetta, että pääsee vaan näyttämään, että katsopa miten reipas olen kun imuroin tms. Mieheni luuli, että pidän häntä naismaisena jos tekee kotitöitä, ja haluaisin häntä seksuaalisesti vähemmän. Totuus on aivan toinen. Jos pesee vaikka ikkunat niin on aivan varma että viimeistään yöllä on kaikenlaista kivaa touhuilua luvassa.

Vierailija
4/5 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinänsä. Olisi miehenä vähän turnoff katsella naista auton kimpussa.

Vierailija
5/5 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En , kyllä meillä mies saa tehdä kotitöitä ihan avoimesti. Koska mies tosiaan tekee kotitöitä on hän varustanut kotimme kaikenlaisilla kodin huoltamista helpottavilla laitteilla joten minunkaan ei tarvitse kotia hoitaessani olla kyyryssä, pesuvehjettä kun löytyy joka lähtöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi