Tuleeko ukkonen sinne parhaiten missä päänsärkyjä eniten ihmisillä?
Eli missä enemmän päänsärkyä?
Ainakin yksi kavereistani valitteli päänsärkyä ja siellä oli kuulema ukkosta..
Kommentit (18)
Mun pää tuntee tulevan ukkosen, kun ukkonen menee ohi, niin särkykin loppuu.
Kyllä. Ukkonen tutkailee festareiden teltta-alueita ja suuntaa sinne missä on eniten darrapäänsärkyä.
Opettele ap kirjoittamaan. Verbi ja sanajärjestys!!1
Tää on vähän samanlainen kysymys, kuin se jonka lapseni esitti nähdessään tuulimyllyn;
Kuinka paljon tuulta yks tommonen mylly tekee? Mutta lapseni oli silloin kolmevuotias.
Vierailija kirjoitti:
Opettele ap kirjoittamaan. Verbi ja sanajärjestys!!1
Ookkona varma ettei huutiksen jälkehen tule kolomonen? Montako huutista olis hyvvee, häh?
Kyllä. Kyse on magneettikentistä jotka saavat tietynlaista sähkövarausta aikaan. Salamat suunnistavat näiden varausten mukaan. Ihan samalla tavalla kuin muuttolinnut.
Missä kaupungissa eniten päänsärkyä niin muutan sinne heti!
En tiedä, mutta mun ja aikuisen tyttären niska alkaa kihelmöimään kun ukkonen on tulossa. Outo juttu.
Tämä kysymys syystä ja seurauksesta on vitsi, mutta monissa asioissa ihan vastaavat otetaan todesta. Eikö olekin niin, että pörssikurssien nousu köyhdyttää köyhiä?
Joo, ukkonen ei aiheuta päänsärkyä, vaan päänsärky ukkosen.
No tuskin, mutta jos on migreenitaipumusta, saattaa ennen ukkosta tuntua voimakas päänsärky. Mulla ainakin näin. Ei mitään tietoa, mistä tämä johtuu, mutta aina ennen ukkosta tulee migreeni. Täysikuu aiheuttaa saman.
Mulla alkaa seisomaan, siitä tiedän kohta jytisee.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin, mutta jos on migreenitaipumusta, saattaa ennen ukkosta tuntua voimakas päänsärky. Mulla ainakin näin. Ei mitään tietoa, mistä tämä johtuu, mutta aina ennen ukkosta tulee migreeni. Täysikuu aiheuttaa saman.
Jos siellä ukkostaa, niin se on sit sun syytä:)
Vierailija kirjoitti:
Onko sillon yläpäässä mitään jomotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siellä ukkostaa, niin se on sit sun syytä:)
:D
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tule migreenipäänsärkyä ukkosella vaan tavallinen vain.
Vierailija kirjoitti:
Varo ettei heppi toimi ukkosenjohdattimena.
Söpöä! :)