Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikaystävä valehteli seksikumppaniensa määrästä

Vierailija
27.06.2017 |

Harmittaa ihan vietävästi. Minulla on aivan loistava avopuoliso ja luotan häneen todella paljon. Olemme olleet yhdessä nyt viisi vuotta ja tähän asti poikaystävä on uskotellut minulle, että olen hänen kolmas kumppaninsa (seksikumppaninsa). Aikaisemmat kaksi kumppania olivat hänen nuoruusvuosiensa heiloja. Eilen olimme hieman juhlimassa ja siinä samassa hän lipsautti, että todellinen seksikumppanien määrä lienee siinä kahdessakymmenessä.

Nyt en enää tiedä mitä ajatella. Olen ollut hyvin maissa koko päivän ja pohtinut suhteemme jatkoa. Mitä itse tekisitte?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja olemme molemmat 27 vuotiata...

-ap

Vierailija
2/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en olisi miehen kanssa joka on valehdellut minulle tuollaisesta, enkä toisaalta myöskään miehen kanssa jolle minun pitäisi valehdella menneiden seksikumppaneiden määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä asialla on? Hänhän kuitenkin kertoi totuuden.

Vierailija
4/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu on kyllä ikävää. Olisitko alkanut seurustelemaan hänen kanssaan, jos hän olisi kertonut totuuden jo suhteenne alkuvaiheessa? Kumpi sinua nyt arveluttaa suhteenne jatkon kannalta enemmän, se että hän valehteli vaiko se, että hänellä on ollut 20 seksikumppania ennen sinua?

Vierailija
5/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä lienee, miksi valehteli. Itse häpeäksi valehtelin miehelleni ensin aiempien kumppanieni määrän. Hän kysyi asiaa heti suhteen alussa ja minua hävetti sanoa pieni luku. Siispä lisäsin yhden ylimääräisen. Pari vuotta myöhemmin häpeissäni tunnustin, koska valhe alkoi painaa. Kypsempää olisi ollut vastata siihen alkuperäiseen kysymykseen: "Nyt meni ehkä vähän liian henkilökohtaisuuksiin, kerron mielelläni sitten, kun olemme tutustuneet paremmin." Mutta olin nuori ja epävarma ja valehtelin.

Tämä ei välttämättä mitenkään vertaudu tilanteeseenne, mutta rohkaisenpahan vain ottamaan ensin uteliaasti selvää, miksi koki tarvetta valehdella (esim. halusi tehdä hyvän vaikutuksen, ei halunnut tulla tuomituksi häntäheikiksi, muu, mikä?)

Vierailija
6/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
7/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mela soutamalla kulu.

Vierailija
8/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että olisi ollut toisinpäin. Valehteli olleensa 27:n kanssa vaikka oikeasti olisi vain kolme naista antanut plllua...

Vierailija
9/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo onnellinen löysit panoalfan.

Vierailija
10/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus menisi. Tekisin selväksi, että vaadin suhteessa rehellisyyttä kaikissa tilanteissa. Suhtautuisin varmasti varauksella miehen kaikkiin juttuihin tulevaisuudessa, mutta antaisin kuitenkin mahdollisuuden ansaita luottamus takaisin ajan kanssa.

Vierailija
11/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä nyt sekin, montako oli naista ja montako miestä.

Vierailija
12/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä lienee, miksi valehteli. Itse häpeäksi valehtelin miehelleni ensin aiempien kumppanieni määrän. Hän kysyi asiaa heti suhteen alussa ja minua hävetti sanoa pieni luku. Siispä lisäsin yhden ylimääräisen. Pari vuotta myöhemmin häpeissäni tunnustin, koska valhe alkoi painaa. Kypsempää olisi ollut vastata siihen alkuperäiseen kysymykseen: "Nyt meni ehkä vähän liian henkilökohtaisuuksiin, kerron mielelläni sitten, kun olemme tutustuneet paremmin." Mutta olin nuori ja epävarma ja valehtelin.

Tämä ei välttämättä mitenkään vertaudu tilanteeseenne, mutta rohkaisenpahan vain ottamaan ensin uteliaasti selvää, miksi koki tarvetta valehdella (esim. halusi tehdä hyvän vaikutuksen, ei halunnut tulla tuomituksi häntäheikiksi, muu, mikä?)

Siis mitä ihmettä? Ei häntäheikki voi valita haluaako tulla "tuomituksi" häntäheikiksi vaan se on mitä on, jos on hyppinyt punkasta toiseen. Silloin haluaa olla itselle vääränlaisen ihmisen kanssa, jos se oma menneisyys muuttuukin rumaksi ja se pitää valehdella paremmaksi. Aivan sama hävettääkö/harmittaako/kaduttaako seksikumppanien määrä vai ei, ne ei valehtelemalla vähene. Luottamuksen sen sijaan saa tuhottua jopa lopullisesti valehtelemalla.

Muutama seksikumppani on ok, parikymmentä ei. Ja sen tietää myös ap:n mies.

N40

Vierailija
13/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiinnostais enemmän, että onko ne todella ollut ennen teidän suhdetta. Nuo lipsautukset kun voi olla aika pahoja, että olisi nyt vaan korjannu pienemmäksi pahaksi asiaa.

Vierailija
14/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä aloitus mutta osat vaihtuivat.. 0/5 ei jatkoon keksi uusi ja parempi

Vierailija
15/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä aloitus mutta osat vaihtuivat.. 0/5 ei jatkoon keksi uusi ja parempi

Jep sama trollialoitus, mutta sinänsä mielenkiintoista että vähän vaikuttaisi siltä että tässä muodossa tulee empaattisempia ja vähemmän aloituksen tekijää tuomitsevia vastauksia :DDD Miksiköhän näin ?

Vierailija
16/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi mikä kyläpyörä. Vaihtoon!

Vierailija
17/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Ei häntäheikki voi valita haluaako tulla "tuomituksi" häntäheikiksi vaan se on mitä on, jos on hyppinyt punkasta toiseen. Silloin haluaa olla itselle vääränlaisen ihmisen kanssa, jos se oma menneisyys muuttuukin rumaksi ja se pitää valehdella paremmaksi. Aivan sama hävettääkö/harmittaako/kaduttaako seksikumppanien määrä vai ei, ne ei valehtelemalla vähene. Luottamuksen sen sijaan saa tuhottua jopa lopullisesti valehtelemalla.

Muutama seksikumppani on ok, parikymmentä ei. Ja sen tietää myös ap:n mies.

N40

Lienee naisissa paljon yleisempää alaspäin valehteleminen.

Vierailija
18/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko udella, että mitä väliä sillä on montako niitä on ollut ja miks ap alun alkujaankin kysyi asiasta?

Vierailija
19/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi kaivelemaan, mutta ehkä ihan heti en olisi eroamassa. Kunnioitus saattaisi mennä valehtelusta ja hällä väliä-asenteesta.

Vierailija
20/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko udella, että mitä väliä sillä on montako niitä on ollut ja miks ap alun alkujaankin kysyi asiasta?

Haluaa kumppanin, jolla on sama ajatusmaailma ja ehkä ei kaikkia tauteja.