Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

poikaystävä valehteli seksikumppaniensa määrästä

Vierailija
27.06.2017 |

Harmittaa ihan vietävästi. Minulla on aivan loistava avopuoliso ja luotan häneen todella paljon. Olemme olleet yhdessä nyt viisi vuotta ja tähän asti poikaystävä on uskotellut minulle, että olen hänen kolmas kumppaninsa (seksikumppaninsa). Aikaisemmat kaksi kumppania olivat hänen nuoruusvuosiensa heiloja. Eilen olimme hieman juhlimassa ja siinä samassa hän lipsautti, että todellinen seksikumppanien määrä lienee siinä kahdessakymmenessä.

Nyt en enää tiedä mitä ajatella. Olen ollut hyvin maissa koko päivän ja pohtinut suhteemme jatkoa. Mitä itse tekisitte?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä naisia. se , ettäon pannut joskus paljon on syy eroon, mutta nykyisen suhteen aikana pettämistä ei huomioida mitenkään ellei jää kiinni :D

Vierailija
22/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei jatkoon, häntäheikki jolle on kaikki kelvannut. Harvoin tollaiset "heikit" muuttuu, ehkä vain hetkellisesti. Yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö provo vastauksena aamulla poistettuun threadiin. Teennäinen ja nolo. 0/5 ei jatkoon.

Vierailija
24/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä lienee, miksi valehteli. Itse häpeäksi valehtelin miehelleni ensin aiempien kumppanieni määrän. Hän kysyi asiaa heti suhteen alussa ja minua hävetti sanoa pieni luku. Siispä lisäsin yhden ylimääräisen. Pari vuotta myöhemmin häpeissäni tunnustin, koska valhe alkoi painaa. Kypsempää olisi ollut vastata siihen alkuperäiseen kysymykseen: "Nyt meni ehkä vähän liian henkilökohtaisuuksiin, kerron mielelläni sitten, kun olemme tutustuneet paremmin." Mutta olin nuori ja epävarma ja valehtelin.

Tämä ei välttämättä mitenkään vertaudu tilanteeseenne, mutta rohkaisenpahan vain ottamaan ensin uteliaasti selvää, miksi koki tarvetta valehdella (esim. halusi tehdä hyvän vaikutuksen, ei halunnut tulla tuomituksi häntäheikiksi, muu, mikä?)

Siis mitä ihmettä? Ei häntäheikki voi valita haluaako tulla "tuomituksi" häntäheikiksi vaan se on mitä on, jos on hyppinyt punkasta toiseen. Silloin haluaa olla itselle vääränlaisen ihmisen kanssa, jos se oma menneisyys muuttuukin rumaksi ja se pitää valehdella paremmaksi. Aivan sama hävettääkö/harmittaako/kaduttaako seksikumppanien määrä vai ei, ne ei valehtelemalla vähene. Luottamuksen sen sijaan saa tuhottua jopa lopullisesti valehtelemalla.

Muutama seksikumppani on ok, parikymmentä ei. Ja sen tietää myös ap:n mies.

N40

Siis mitä ihmettä? Mikä ihmeen tarve ihmisillä on urkkia toisten elämiä ennen parisuhdetta???

Mitä se kenellekään kuuluu, kuka on kenenkin kanssa ollut ennen omaa parisuhdetta. Minulta ei ole kukaan koskaan määriä kysellyt, enkä minä ole myöskään yhdeltäkään kysellyt. Se on jokaisen yksitýisasia, eikä kuulu kenellekään, ei nyksälle,  ei eksälle, eikä tulevalle.

Mitenkä muuten parikymmentä kumppania ei ole ok? Mikä sinä olet kenenkään määriä määrittelemään.

Vierailija
25/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan ollut tarvetta kysellä kumppaneilta näiden petikavereiden määrää. Mitä hemmettiä mä sillä tiedolla tekisin? Jokaisella meistä on menneisyys ja menneisyytenä sen on parempi pysyäkin.