Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää etten halua syödä mitään kahvipöydässä vaan juoda vettä tai teetä?

Vierailija
27.06.2017 |

Yleensä ilkeimmin kommentoivat lihavat :(

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä reagoi mitenkään näille.

Vierailija
2/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua?

Mun mielestä on epäkohteliasta ja junttia tulla istumaan kahvipöytään ja sitten juoda pelkkää vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua?

Mun mielestä on epäkohteliasta ja junttia tulla istumaan kahvipöytään ja sitten juoda pelkkää vettä.

On typerämpää tuomita muut jos ei tiedä mitä taustalla on. Sairauden takia en voi syödä mitään kahvipöydän antimia, joten juon vain vettä tai teetä.

Vierailija
4/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua?

*Ojentaa Vuosisadan Urpo -palkinnon*

Vierailija
5/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua?

*Ojentaa Vuosisadan Urpo -palkinnon*

*Taputtaa seisaaltaan*

Vierailija
6/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko sanonut emännälle että sulla on sairaus, jonka takia et voi syödä kahvipöydästä mitään?

Vierailija
7/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko pullaa tai piparia, MIKÄ VIDDU ON KUN EI MAISTU HÄ

Vierailija
8/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen tietää itse mitä syö ja juo. Minua ei häiritse pätkääkään, jos joku sanoo, että hän haluaa vain vettä. Syyt eivät kiinnosta minua, enkä missään tapauksessa tuputa. Meillä on iso suku ja on todella erilaisia tyyppejä. Olen iloinen aina jos joku tulee kahville, se ihminenhän se tärkein on.

Vierailija
9/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne voi tietää jos et saa suutasi auki

Vierailija
10/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan hyvä kertoa ettet voi syödä mitään sen sijaan että joku joutuu turhaan loukkaantumaan kun mikään hänen tarjoamansa ei kelpaa.

Toisekseen kyllä sinäkin varmaan jotain eläkseesi syöt, ehkä voisi vinkata mitä sellainen tarjottava voisi olla.

Vierailija
11/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliasta sekin on jos vaan hokee en ota mitään, en ota mitään, eikä kerro syytä.

Vierailija
12/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin esim. suolistosairaudet ovat yleistyneet kovasti. On ihan helppo ymmärtää, jos joku ei halua syödä, voihan se olla, että siitä seuraa kolmen tunnin vessasessio. Eikä omia henkilökohtaisia vaivojaan viitsi aina olla selittelemässä.

Vierailija
13/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla vaikea ymmärtää että sinulla joku tuollainen sairaus on. Jos haluat että se ymmärretään, kerro muille. Jos et halua kertoa muille, älä sitten raivoa siitä että he eivät ymmärrä.

Vierailija
14/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei sitten kannata ottaa kahvittelukutsua vastaan ollenkaan ellei voi kertoa ettei sitten syö mitään. Ei sekään kivaa ole laittaa yhtä sun toista ja sitten vieraalle ei kelpaa mikään.

Vierailija
15/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäkohteliasta sekin on jos vaan hokee en ota mitään, en ota mitään, eikä kerro syytä.

Miksi? Epäkohteliasta on jankuttaa "mikset ota, mikset ota", ilman sitähän riittäisi yksi "ei kiitos".

Vierailija
16/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin esim. suolistosairaudet ovat yleistyneet kovasti. On ihan helppo ymmärtää, jos joku ei halua syödä, voihan se olla, että siitä seuraa kolmen tunnin vessasessio. Eikä omia henkilökohtaisia vaivojaan viitsi aina olla selittelemässä.

No ei sitä nyt sen kummemmin tarvitse eritellä mikä diagnoosi on, jos ei halua, kunhan vaan mainitsee ettei voi syödä. Eikä sairaudet sinänsä mikään häpeilyn asia ole, kyllä diabeetikot ja keliaakikotkin rajoitteensa kertoo sen kummemmin nolostelematta.

Vierailija
17/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Epäkohteliasta on jankuttaa "mikset ota, mikset ota", ilman sitähän riittäisi yksi "ei kiitos".

Ei tarvitse kenenkään jankuttaa kun ollaan huomaavaisia puolin ja toisin ja sanotaan jo etukäteen että minulle ei tarvitse laittaa mitään kun en voi syödä mitään.

Vierailija
18/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä päättää mitä on tarjolla. Jokainen päättää ihan itse minkä verran mitäkin suuhunsa laittaa.

En ole kuullut että kukaan hokisi mitään ilman että joku jankuttaa ensin että "ota nyt ota nyt ota nyt".

Vierailija
19/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahvipöytä on vehnäpullaa, vehnäkeksiä ja vehnää sisältää suklaata, niin en ota usean päivän oireita siitä että joku emäntä tulee tyytyväiseksi kun hänen keksinsä "kelpaa". En myöskään ala kahvipöydässä selostamaan ripulia, nukkumisen estävää närästystä, vatsakipuja ja kammottavan hajuisia pieruja, kun joku idiootti alkaa vänkäämään että miten niin en muka voi ottaa.

Vierailija
20/53 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua?

On typerämpää tuomita muut jos ei tiedä mitä taustalla on. Sairauden takia en voi syödä mitään kahvipöydän antimia, joten juon vain vettä tai teetä.

Kannattaa selittää miksi et voi nauttia pöydän antimista, normaalilla järjenjuoksulla varustettu henkilö jättää sinut sitten rauhaan. Lihavana sain kuulla kuittailuja painosta mutta sitten nämä samat ihmiset tuputtivat kahvipöydässä herkkuja ja tarjosivat aina vain lisää eivätkä hevillä ottaneet vastaan kieltäytymistä. Ehkä luulevat että sinulla on syömishäiriö tai loukkaantuvat kun eivät heidän tarjoamisensa kelpaa sinulle. Sairauden nyt luulisi olevan hyvä syy kieltäytyä.