Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon ennen leikkausta olet saanut tietää sen ajankohdan?

Vierailija
27.06.2017 |

Hei, olen tällä hetkellä jonossa tähystysleikkaukseen, ja lainmukainen 6kk hoitotakuun aika on jo mennyt umpeen. Soitin leikkausjonoon ja he sanoivat, että leikkaukseni on todennäköisesti elokuussa. Kysyisinkin teiltä jotka on joskus leikattu tähystyksellä julkisella puolella, että kuinka kauan ennen leikkausta sait tietää sen päivämäärän? Onko kuukausi ennen kohtuullinen, vai voiko se tulla viikonkin varoitusajalla? Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omaa kokemusta, mutta äitini pääsi peruutuksen takia aivan parin päivän varoitusajalla, eläkeläinen kun oli, saattoi ottaa paikan vastaan. En tiedä, miten olisi jatko ollut, jos ei olisi voinut ottaa, ei kai se voi siirtää edelleen jonossa pidemmälle, jos ei tuollaista pikajuttua voi ottaa. Muuten olen kuullut, että 2-4 viikkoa aikaisemmin tulee tieto varmasta päivämäärästä. 

Vierailija
2/2 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole omaa kokemusta, mutta äitini pääsi peruutuksen takia aivan parin päivän varoitusajalla, eläkeläinen kun oli, saattoi ottaa paikan vastaan. En tiedä, miten olisi jatko ollut, jos ei olisi voinut ottaa, ei kai se voi siirtää edelleen jonossa pidemmälle, jos ei tuollaista pikajuttua voi ottaa. Muuten olen kuullut, että 2-4 viikkoa aikaisemmin tulee tieto varmasta päivämäärästä. 

Kiitos tiedosta! Itse en ole peruutusjonossa, koska en elämäntilanteen takia voinut varautua leikkaukseen niin nopealla aikataululla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla