Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on?

Vierailija
30.03.2006 |

Minulla on lääkäri aika vasta ensi viikon lopulla ja mietin aivan koko ajan että mikä on? Olo on kuin olisin raskaana, mutta en ole. Menkat reilusti myöhässä ja olen tehnyt 2 testiä, molemmat negoja.=( Alavatsa on turvonnut, jomottaa samalla lailla kuin ois menkat, huono olo aamusin ja aina kun nälkä yllättää. Ja nyt luin tuosta yhestä alotuksesta että valkovuoto voi lisääntyä alkuraskaudessa ja minulla on lisääntynyt niin, että suojia joudun käyttämään. Vessassa joudun käymään tiheään tahtiin, Ja tämä on varmaan kuvitteellista, mutta tuo tumma viiva navan alapuolella vain tummuu ja tummuu. Esim. kuukausi sitten sitä ei ollut ollenkaan, nyt erottaa selvästi.

Nämä kaikki on samoja oireita mitä minulla oli kahdessa edellisessäkin raskaudessa, mutta kun nuo testit ovat näyttäneet negaa, niin olen niin ihmeissäni mikä on...=( Mitä muuta tällänen voi olla kuin raskaus?

Voikun se lääkäri aika nyt tulisi pian.... Halusi tarkistaa ettei ole mistään vakavammasta kyse, koska raskaana en ole=(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljoo naurata..=(

Osaako joku kertoa että mikä voisi olla vikana? Joku joka kenties on kokenut samaa.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä