Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osaan valita miehen

Vierailija
27.06.2017 |

Olen etäsuhteessa kahden miehen kanssa. Tykkään kummastakin enkä osaa valita. Miten saan tilanteeseen selvyyttä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo juttu! Verotiedot ovat julkisia.

Vierailija
2/23 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Toisella on koulutus ja hyvä työ ja sen myötä enemmän rahaa. Toinen taas on ahkerampi tekemän työtä mutta hänellä ei ole koulutusta. Ei kai rahan perusteellakaan voi valita. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sängyssä kokeilemassa kummankin kanssa, ja tee sitten päätöksesi. 

Vierailija
4/23 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Olen ollut sängyssä vain toisen kanssa. Tuntuu pettämiseltä, joten miten pystyn kokeilemaan toista miestä..

Vierailija
5/23 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mukaan kumpi tuoksuu paremmalta luonnostaan ja kumpi siittää siten terveempiä lapsia. Jos käytät ehkäisypillereitä, niin loptetat niiden käytön, jotta hajuaistisi terästyisi. Voit tietysti laittaa pystyyn jopa sperma-kilpailun, jolloin valitset sen miehen, joka isyystutkimuksen mukaan on lapsen isä , mutta tämä on kyllä monella tavalla vaikein tapa rankata miehet paremmuusjärjestykseen.

Vierailija
6/23 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please auttakaa. Mulla ei ole yhtään ystävää jonka kanssa voisin jutella. Enkä ole mikään teini enää, vaan haluan oikeasti perheen.

Vierailija
7/23 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse se, joka pitää susta jolla ja on tukena.

Vierailija
8/23 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En auta. Haluan että korttipakkasi kaatuu kokonaan. En siedä tollasia useamman ihmisen pyörittelijöitä, oli se pyörittelijä sitten mies tai nainen. Aktiivisesti toivon että kuviosi ns. Crash and burns.

Vierailija
9/23 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etäsuhteessa? Asuvat miehet kaukana?

Vierailija
10/23 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tarkkaan kumman kanssa pitkän tähtäimen suunnitelmat sopii paremmin yhteen. Ja mieti myös järjellä (ei tunteella) kumman kanssa todennäköisemmin selviätte kun tulevaisuudessa tulee vastoinkäymisiä. Sekä vielä kumman kanssa arvelet niitä vastoinkäymisiä tulevan enemmän?

Vierailija
11/23 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuullostaa hassulta, mutta kumpi haisee nenääsi paremmalta? Ihmisten erittämät feromonit  ja hajut antavat vinkkejä paremman sinulle sopivamman valitsemisessa. Itse olen mies, mutta minulle parhaalta tuoksuneet naiset ovat olleet vuosien varrella sopivimpia.

Vierailija
12/23 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko luottotiedot kunnossa, mikä ammatti, mikä koulutus, mikä työ, onko kertynyt miten omaisuutta, missä asuu, onko aiemmin ollut suhteessa, onko miten lapsia, onko miten velkaa, siinähän ne tärkeimmät

Vierailija
13/23 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman olet valmis jättämään?

Vierailija
14/23 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaa molemmat ja hanki joku sellainen, kenen kohdalla ei tarvitse arpoa.

Vierailija
15/23 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sanoit jo vastauksen. Totesit, ettei toisella ole koulutusta. Selvä peli, miten olet edes päätynyt kouluttamattoman kanssa tuollaiseen tilanteeseen?

Vierailija
16/23 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miehille toisistaan ja katsot, jääkö kumpikaan jäljelle.

Vierailija
17/23 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai suhteessa kahden kanssa? Kadun, että neuvoin.

Vierailija
18/23 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ysärillä samassa tilanteessa. Ujutin miehet toistensa kimppuun ja sain järjestettyä heidän välilleen nyrkkeilyottelun. Akateeminen tyrmäsi raksakundin kuudennen erän alussa, joten valinta oli selvä. Akateemisen kanssa olen vieläkin, vaikka tekisi välillä mieli vähän käydä sitä duunaria taas koittamassa.

Vierailija
19/23 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile johdatusta tähän tärkeään valintaan. Jeesus rakastaa Sinua.

Kokeile edes, et menetä mitään.

Vierailija
20/23 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen aina seuraavan tempun, kun on valittava kahden tasaväkisen vaihtoehdon välillä: kolikon heitto!

Kun olet heittänyt ja tulos paljastuu, sinulle tulee joko olo että tulos on ihan väärin, tai sitten että se on ok. Tältä pohjalta sitten tiedät, miten valitset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi