Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt KAIKKI vinkit tähän!

Vierailija
27.06.2017 |

Voin tuhota hedelmällisyyteni. Hormoniehkäisy ei minulle sovi, ja kumin rikkoutuminen yms pelottaa aina, mutten kyllä luovu seksistä poikaystäväni kanssa. Kumpikaan meistä ei steriä voi vielä saada, mikä v*tuttaa rankasti koska en tahdo ikinä lapsia ja tiedän sen varmasti (eikä mieskään). Joo, tiedän, aineet tekisivät niin, mutten kyllä narkkariksi tämän takia aio,ensinnäkin se pilaa elämän ja sekin vaatii vuosien käytön.

Ja joo, mä pon hirvee, mut raskaus ja lapset pilais mun elämän niinkuin päihteetkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin* tippui taas sana välistä

Vierailija
2/8 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka

Vierailija
4/8 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukkaa kylläkin suositellaan enemmän jo synnyttäneille naisille. Ja luulen ettei ap:lla ole koskaan lapsia ollutkaan.

Vierailija
5/8 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ollenkaan kauhea ihminen, vaan vastuuntuntoinen, ja sinulla on ongelma. Kondomin rikkoutumisen vaara ei ole tolkuttoman suuri. Se on korviesi välissä ja siitä on vaikea päästä eroon, ymmärrän kyllä. 

Kuparikierukka on jo mainittu. Saako Suomnessa enää pessaareita, ja ellei saa niin miksi? 

Joka tapauksessa: mene gynelle ja pyydä apua. 

Vierailija
6/8 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Et ole ollenkaan kauhea ihminen, vaan vastuuntuntoinen, ja sinulla on ongelma. Kondomin rikkoutumisen vaara ei ole tolkuttoman suuri. Se on korviesi välissä ja siitä on vaikea päästä eroon, ymmärrän kyllä. 

Kuparikierukka on jo mainittu. Saako Suomnessa enää pessaareita, ja ellei saa niin miksi? 

Joka tapauksessa: mene gynelle ja pyydä apua. 

Niitä on kyllä ihan riittävästi nennyt rikki (2x) ja luiskahtanut paikaltaan. :( papa-kokeista sanottiin ettei kierukka onnistu koska tulehdusriski mun kohdalla suuri. Ja tahdon oikeasti pysyvämmän ratkaisun. Millä saisin lääkärin suostumaan kohdunpoistoon? Ap

Vierailija
7/8 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunpoistoon? Et mitenkään. Pidättäytyminen seksistä on ainoa 100% varma menetelmä, jossa ei ole raskaaksi tulemisen riskiä.

Vierailija
8/8 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesithän, että sterilisaatiosta huolimatta voi tulla raskaaksi? Huono tuuriahan se vaatii, mutta ei paljoa naurata jos se omalle kohdalle sattuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan