Minne menette pois kotoa?
Kirjastoon ei aina jaksa ja on liian sateista istua ulkona. Ei mitään paikkaa minne mennä. Kaikki päivät sisällä. :(
Kommentit (16)
En poistu kotoa muuta kuin töihin tai kauppaan. Baarissa käyn pari kertaa vuodessa ja kavereita mulla on tasan yksi. Hänen luonaan tulee käytyä noin kerran viikossa. Muuten olen aina vaan kotona. Miksi sieltä kotoa on pakko poistua?
Vierailija kirjoitti:
En poistu kotoa muuta kuin töihin tai kauppaan. Baarissa käyn pari kertaa vuodessa ja kavereita mulla on tasan yksi. Hänen luonaan tulee käytyä noin kerran viikossa. Muuten olen aina vaan kotona. Miksi sieltä kotoa on pakko poistua?
Ei mikään PAKKO, mutta välillä tekisi mieli ulos, mutta ei ole mitään paikkaa minne mennä, paitsi se kauppa ja kirjasto. Baariin ei yksin uskalla ja muutenkin sosiaalista fobiaa. Minulla ei ole yhtään ystävää. Mieleeni tulee ajatuksia, että mitä elämää tämä on, ja sitten haluan kuolla.
ap.
Salaiseen paikkaa kävelylle ja rauhoittumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten kaupungista löytyy salaisia paikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään koskaan kerro mihin menen käveleen. Muuten siellä ois kaikki.
Taidenäyttelyyn, elokuviin, museoon, konserttiin, kirjakauppaan, kuntosalille.
Pyöräilemään tai ajelulle naapurikaupunkiin.
Aikoinaan olin töissä pienessä maaseutukunnassa ja illat töiden jälkeen oli tylsiä. Molempiin suuntiin oli kaupunki 30-50 km päässä.... Kävin sitten ostamassa maitopurkkia vuoroin toisesta ja vuoroin toisesta.
Uima-altaalle, eläintarhaan, kiipeilypuistoon, hiking-reissulle, ravintolan terassille syömään, pelaamaan petankkia tai tennistä, juoksulenkille, tapaan ystäviä..
Ai niin, olen Ranskassa :D Ei sada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tunne ketään kelle kertoa, mutta en tiedä yhtään salaista paikkaakaan sen puoleen. Aina jostain ilmestyy joku ihminen ulkoilualueella.
Vierailija kirjoitti:
Baariin ei yksin uskalla ja muutenkin sosiaalista fobiaa
Ei baarissa tarvitse olla sosiaalinen.
Miten olisi elokuvat, teatterit, konsertit, museot? Urheilukilpailut? Jotain yleisöluentoja ja esitelmiä on kanssa, tosin ei näin kesällä ehkä niinkään.
Harrastuksiakin voi hankkia.
Lähde miettimään sitä kautta, millaisia asioita haluaisit tehdä, riippumatta siitä tapahtuuko se kotonasi vai muualla, ja osallistuuko siihen muita ihmisiä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tunne ketään kelle kertoa, mutta en tiedä yhtään salaista paikkaakaan sen puoleen. Aina jostain ilmestyy joku ihminen ulkoilualueella.
Niin muttä täällähän kaikki näkee nämä tekstit, sitä lähinnä tarkoitin miksi minäkään en kerro paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baariin ei yksin uskalla ja muutenkin sosiaalista fobiaa
Ei baarissa tarvitse olla sosiaalinen.
Miten olisi elokuvat, teatterit, konsertit, museot? Urheilukilpailut? Jotain yleisöluentoja ja esitelmiä on kanssa, tosin ei näin kesällä ehkä niinkään.
Harrastuksiakin voi hankkia.
Lähde miettimään sitä kautta, millaisia asioita haluaisit tehdä, riippumatta siitä tapahtuuko se kotonasi vai muualla, ja osallistuuko siihen muita ihmisiä vai ei.
Niin no, koen sosiaalisen fobiani kieltämättä vähän rajoittavana (en pystyisi rentoutumaan edes humalassa, jos olisin baarissa) enkä haluaisi tulla nähdyksi. Ennen saatoin käydä näyttelyissä, mutta rumuuteni (BDD-oireita?) häiritsee minua nykyisin enemmän. Sairaslomalla ei ole hirveästi rahaa käytössä. Syksyllä on yksi harrastus, mutta kesäkurssit ovat aina jotain tiiviskursseja.
ap.
Mulla on vähän sama juttu, ettei ole paljon paikkoja joihin olisi kiva mennä. Viihdyn kyllä sisällä, mutta etenkin näin kesällä siitä tulee jotenkin saamaton olo, sellainen että käyttää aikansa väärin ja kesä menee hukkaan.
Olen käynyt välillä kirjastossa, ja pyörän korjattuani olen ajellut ympäri kaupungin rantoja. Tai olen käynyt useassa kaupassa samalla reissulla saaden sitä enemmän ulkoilmaa. Silloin tällöin leffassakin. Tässä kaupungissa ei kuitenkaan ole paljon actionia eikä pikkuleffateatterissa ole aina mitään kiinnostavaa, enkä haluaisi käyttää rahaa hirveästi. Kaupungissa on se harmi, että moni tekeminen vie rahaa. Jos on ulkona vain ilmaiseksi, tulee sellainen "hyväksikäyttävä loinen" -olo, että mitä mä itseäni tuonne ulos tungen, jos en käytä rahaa mihinkään. :/ Pilaan vain muiden maisemat, kun ilmaiseksi kehtaan nauttia rantapoluista ja kävelyteistä.
Sosiaalisista jutuista haluan pysyä pois, olen mieluiten yksin.
Ajattelin mennä joku päivä vähän pitemmälle lenkille, ehkä ihan evesretkellekin. Pyörällä ajelisin reitin alkuun ja lähtisin kävelemään ja katsomaan mihin se vie. :)
Kysymyksesi on outo. Voin mennä kauppaan tai kauppakeskukseen tai kävellä ulkona. Tai kouluun tai töihin. Riippuu varmaankin siitä kuinka kauan pitää olla pois kotoa?