Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin aikaan teidän 16-vuotiailla on kotiintuloaika?

Vierailija
27.06.2017 |

Kesälomalla ja arkena?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeneltä. Kesällä joustetaan niin, että saa lähteä kaverilta kymmeneltä, eli on ennen yhtätoista kotona joka tapauksessa. Tampeereen keskustassa asutaan.

Vierailija
2/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.00

Ja 23.30

Ei kyllä juuri käynyt missään. Lähempänä 18 alkoi käydä ja silloin sovittiin, että arkena vika linkillä ja viikonloppuna riittää, että ilmoittaa milloin tulee tai jääkö yöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin tulevat yleensä itsekin ihan suosiolla ajoissa kotiin, mutta kymmenen on yleisin rajoitus. Viikonloppuisin ja lomilla ei ole kotiintuloaikoja, kunhan lapset ilmoittavat mihin menevät tai kenen kanssa aikovat olla.

Vierailija
4/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

19.30 kotona, harrastusten takia joskus vasta klo 21.15. Nukkumaanmenoaika on 21.30.

Vierailija
5/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaamuina 21.30, viikonloppuisin ja lomalla joustavammin ja sovitusti. Jos teini kertoo missä on ja kenen kanssa, saa hän olla pidempään ulkona. Ei kuitenkaan yötä myöten

Vierailija
6/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa tulla arkena 22 aikaan jostain hengailemasta? Itse olin lähes nukkumassa tuohon aikaan kun olin 16 ja kävin ensimmäistä vuotta lukiota ja unta piti saada riittävästi.

Vierailija
7/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näin kesällä. Käy töissä, joten tulee kyllä aika ajoissa. Kouluaikoina ennen klo 22:00

Vierailija
8/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku jaksaa tulla arkena 22 aikaan jostain hengailemasta? Itse olin lähes nukkumassa tuohon aikaan kun olin 16 ja kävin ensimmäistä vuotta lukiota ja unta piti saada riittävästi.

Unen tarve on yksilöllistä.

Vierailija
9/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama kaikille perheenjäsenille. Kello 18. Sitten syödään yhdessä, tehdään iltajuttuja eikä mennä enää ulos. Sama oliko lomaa vai ei.

Vierailija
10/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän muutti pois kotoa, koska kotikaupungissa loppui opiskelu mahdollisuudet peruakoulun jälkeen.

Vierailija
11/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kotiintuloaikaa. Ei yleensä luuhaa missään. Joskus saattaa olla kavereiden kanssa myöhään puolille öin paistamassa makkaraa laavulla tai mopolla ajelevat. Itsellänikään ei kotiintuloaikaa enää yläasteella ollut.

Vierailija
12/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23. Tampereella mekin.

Vierailija
13/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23. Tampereella mekin.

Ihan liian myöhään. Siellä liikku jo tuohon aikaan kaikenlaisia huumeidenkäyttäjiä ja juntteja kantasuomalaisia puskaraiskaajia.

Vierailija
14/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19.30 kotona, harrastusten takia joskus vasta klo 21.15. Nukkumaanmenoaika on 21.30.

Tehän olette kuin Simpsonien Flandersit.Luetteko vielä iltarukoukset ennen nukkumaanmenoa?

Vierailija
15/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23. Tampereella mekin.

Ihan liian myöhään. Siellä liikku jo tuohon aikaan kaikenlaisia huumeidenkäyttäjiä ja juntteja kantasuomalaisia puskaraiskaajia.

Keskustassa huumeidenkäyttäjiä liikkuu myös päivällä. Bussin takia lähtö keskustasta noin 22.30 ei meistä ole liian myöhään.

Vierailija
16/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23. Tampereella mekin.

Epävaikaita huumeiden käyttäjiä on yksinkertaistettuna 2 ryhmää, josta ensimmäinen käy varastamassa kaupoista pahimman ruuhkan aikana ja toinen valvoo yöt ja päivät.

Vierailija
17/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän muutti pois kotoa, koska kotikaupungissa loppui opiskelu mahdollisuudet peruakoulun jälkeen.

Miksi alapeukutatte?

-ap

Vierailija
18/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutatte?

-ap

En ole ap. Pistin ton vahingossa. Anteeksi.

-sama

Vierailija
19/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutatte?

-ap

Elämämkoulu on paras!

Vierailija
20/45 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen antanut lapsieni tulla kotiin milloin haluavat ja rehellisiä veron maksajia niistä tuli.