Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?

Vierailija
26.06.2017 |

Jos on tyytyväinen omaan peilikuvaansa, pasiikuvaansa/ajokorttikuvaansa, peilikuvan pelikuvaansa ja ottamiinsa valokuviinsa, niin eikös tällöin voi olla ihan tyytyväinen omaan ulkonäköönsä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai

Vierailija
2/19 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se on yksi syy treenaamiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin yhtään. Ja olisi aika outoa jos olisin sillä en ole koskaan saanut miestä... kertonee aika paljon ulkonäöstäni sillä miehille tuntuu kelpaavan kaikki. No, minä en ole 28 v elämäni aikana kelvannut kenellekkään.

Vierailija
4/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Huono iho, huonot hiukset, liikaa kiloja ja epäsymmetriset kasvot. Onneksi näihin kaikkiin voi kuitenkin itse vaikuttaa ja hitaasti mutta varmasti olen tekemässä elämäntapamuutoksia parempaan suuntaan.

Vierailija
5/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Huono iho, huonot hiukset, liikaa kiloja ja epäsymmetriset kasvot. Onneksi näihin kaikkiin voi kuitenkin itse vaikuttaa ja hitaasti mutta varmasti olen tekemässä elämäntapamuutoksia parempaan suuntaan.

mulla ihan samat ja en ole myöskään tyytyväinen ulkonäkööni.

Vierailija
6/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen alkanu vihaamaan peilikuvaani raskauden myötä. Tuntuu että oon levinnyt joka suuntaan hetkessä vaikka liikun ja enkä mässää herkuilla. Ahdistava olo. Ja kaikki mammavaatteet aivan kamalia eikä verkkareissakaan ole kiva olla :(

Vaikka toivottu raskaus onkin mutta tämä ulkomuoto ja olotila ovat perseestä. Kiitos sukujen läskigeenin, olen kuin valas ja viikkoja vasta 16+6 :/

Miksen minäkin vois olla yhtä kauniisti raskaana ku muut odottajat instassa ja lehdissä? Ahdistavaa!!!

Vierailija
7/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tyytyväinen. Passikuvat on kyllä aina hirveitä, samoin kuin sivuprofiilikuvat (mun nenä näyttää terävältä), mutta muuten noin pääosin.

Toki aina löytyy jotain pientä, josta voisi valittaa, mutta koitan olla positiivinen ja keskittyä kokonaiskuvaan :D Toki asiaa auttaa sekin, että on maailman paras mies, joka muistaa joka päivä sanoa kuinka kaunis olen :)

N23

Vierailija
8/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en helvetissä. Olen oikeasti ruma ja varmaan en saa naistakaan ikinä

Vierailija
9/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mä oon mä ja se kelpaa mulle.

Vierailija
10/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kai olla tyytyväinen.

Voisin tietty olla vähän pidempi, varsinkin jaloista ja kasvojen iho vähän siloisempi ym. pikku "vikoja" löytyy. Nyorempana skitsoilin kaikista ulkonäön puutteista ja pönkitin itsetuntoni alamaihin. Vanhempana niiden kanssa oppi elämään.

Pidän kuitenkin itsestäni huolta. Liikun ja syön terveellisesti.

Ulkonäköäni kehutaan ja kai se pitää ainakin osittain paikkansa. Kauniita naisia minulla on aina riittänyt.

Vierailija
11/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No semi. Rumat hampaat ja hiukset. Mutta hyvänä päivänä pidän peilikuvastani kun se hymyilee. Huonona tai yleensäkin herätessä se masentaa. Suihku ja kevyt meikki tekevät ihmeitä :D

Vierailija
12/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Olen kaikkine virheineni täydellinen olemaan juuri minä.

Vierailija
13/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole tyytyväinen passi- tai työpaikan henkilökortin kuviini! Aivan kamalia. Ylipäätänsä musta ei saa hyviä kuvia. Mutta olen tyytyväinen omaan ulkonäkööni. Ja lähes poikkeuksetta tyytyväinen siihen mitä peilistä näen.

Vierailija
14/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen naisille kuin ilmaa joten vaikka ei se mikään ihme ole tällä naamalla

Vierailija
15/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, toki aina löytyy parannettavaa jos sitä haluaa löytää, mutta minua ei kiinnosta syynätä peilikuvaani suurennuslasitoimintoa ja analysoida ulkonäköäni. Korostan hyviä puoliani ja muuten keskityn kehittämään muita kuin ulkoisia ominaisuuksia.

N46

Vierailija
16/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä. En ole kaunokainen, ihan tavallinen keski-ikäinen nainen. En tod jaksa murehtia ulkonäköasioista.

N42

Vierailija
17/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilikuvaan olen tyytyväinen, mutta valokuvissa en onnistu, eli olen oikeasti ruma. Vihaan hampaitani/hymyä,joten näytän aina masentuneelta ja ilkeältä.

Vierailija
18/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilikuvaan olen tyytyväinen, mutta valokuvissa en onnistu, eli olen oikeasti ruma. Vihaan hampaitani/hymyä,joten näytän aina masentuneelta ja ilkeältä.

Onnistuneen valokuvan saat otettua esimerkiksi niin, että käännät peilikuvan peilikuvaksi, jolloin kuva kääntyy oikein päin ja varmistat että valaistus on hyvä. Tavallisestihan ihmisen ihan jo kulmakarvat saattavat olla erimuotoiset, niin tällöin pelkkä peilikuva ei anna oikeaa kuvaa.

Vierailija
19/19 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Jos sitä lähtisi miettimään ja syynäämään, löytäisi varmasti korjattavaa enemmän kuin laki sallii, mutta en jaksa. Kokonaisuus on ok, ja sitä jossain määrin kohennan esim. liikunnalla, meikillä ja vaatevalinnoilla.