Kertokaa mulle, että mun tunteet eksää kohtaan ovat oikeutettuja
Minulla ja eksällä oli vuoden on-off-suhde, jonka aikana hän jätti minut aika monta kertaa. Tämän lisäksi panosti seksiin ja veti herneet nenään, jos en jaksanut harrastaa seksiä. Tämän lisäksi hänellä oli tapana "terapioida" minua, koska hänen mielestään minun pitäisi tulla vahvaksi. Minua on koulukiusattu yläasteella ja lukiossa ja haluaisin pikkuhiljaa unohtaa asiat ja liikkua eteenpäin. Koen märehteneeni asiaa tarpeeksi näin kymmenen vuoden jälkeen ja olen hyvin päässyt elämässäni eteenpäin. Eksän tapana oli kuitenkin tuoda aina nämä asiat keskusteluissa esille ja sitten tulikin itkettyä aina loppuilta, kun vanhat haavat aukesivat. Lopulta tunsin oloni hyvin hyväksikäytetyksi ja en jaksanut "terapiointia" ja päätin ottaa eron. Erostamme on nyt neljä kuukautta ja tunnen edelleen aivan käsittämätöntä vihaa häntä kohtaan. Hän on säännöllisin väliajoin lähetellyt viestiä ja tämä on repinyt haavani auki. Tänään sain kuitenkin aika selvästi ilmaistua, että en halua kuulla hänestä enää ikinä. Nyt taas tunnen, että olin liian ilkeä eksälleni ja pahoitin hänen mielensä liikaa, vaikka ihan oikein se oli. Koko ajan mietin vain oikeutusta näille tunteilleni. Haluaisin unohtaa koko miehen ja päästä elämässä eteenpäin.
Kommentit (2)
Tsemppiä! Kyllä sä tuosta erostakin selviät. Anna tunteiden tulla ja mennä, lohduttaudu sillä, että huomenna on aina uusi päivä ja tämä episodi lopulta kaukaista menneisyyttä.
Varmasti pian helpottaa, etenkin jos ex nyt tajuaa jättää sut rauhaan.
Yritä tietoisesti siirtää ajatukset muuhun kun exä hiipii mieleen. Ei ole sun ajatusten arvoinen. Tsemppiä!