Napakorusta
Eilen otin napakorun pois kun alko näyttää niin hölmöltä, napa on n.2cm alempana ku ite koru :) Kohta varmaan pullahtaa napa ulos..
Palautuukohan toi lävistys oikeelle paikalleen sitten synnytyksen jälkeen? Kun napa taas vetäytyy sisään.
Kuin hyvin teil muilla on reikä pysyny auki? Mul on ollu napakoru jotain 4 vuotta, enkä oo ikinä pitäny sitä poissa.. Kun ei oo kai ihan verrattavissa korvareikiin jotka mulla pysyy auki vaik en moneen vuoteen pitäis korviksia.
Kommentit (6)
Mulle lävistys on tehty kaksi kertaa ja nyt saapi olla, on ikävä tumma jälki jäänyt siitä napaan laparoskopia-arven seuraksi :)
ummessa olla siis.. otin omani muutama kuukaus sitten pois ku paino inhottavasti aina ku oli housut jalas.. ihan auki on ja kunnos yms.. ja aattelin et kyl koklaan melkee heti ku raskaus on ohi.. nyt mul viikkoi 36+3 et ei välttis enää kauaa mee.. ja mul on mahaa tullu et jos aattelet nyt et tol ei oo kuiteskaa mahaa ni kyl on.. :) & :(
Mä otin napakorun pois ihan alkuraskaudessa kun mahaa turvotti niin että kiristi ikävästi, aina välillä olen kokeillut korua hetkeksi paikoilleen ja hyvin on mennyt..reikä on ihan ennallaan..samaa aion jatkaa loppuun asti ja pistän korun sitten raskauden jälkeen takaisin jos tuo reikä ei miksikään mene:) Taitaa olla yksilöllistä tuo lävistysten umpeutuminen, mulla on ollu yhet reiät korvissakin ilman koruja varmaan 3vuotta ja yhä olivat täysin käyttökelpoiset kun kokeilin.
Queen rv 21+1
Neuvolan täti käski minun ottaa korun pois heti kun huomasi sen, eli ihan alkurakaudessa. Olisi kuulemma häirinnyt ultraa tjtn.
Mä olen käyny kolmes ultras, rv6, rv13 ja rv22, eikä kukaan sanonu korusta mitään. Eilen siis vasta otin pois.
Nazuli rv 30+5
Itsekin jouduin ottaan korun pois masun kasvaessa. Lävistys meni heti umpeen vaikka ikää sillä oli jo 10 vuotta. Nyt pienestä reiästä on laajennut melkoinen arpi kun iho on venynyt kovasti. Saa nähdä, kenties otan uuden lävistyksen sitten joskus, palauduttuani entisiin mittoihini :)