Luolakarhun klaani on ihana kirja.
Siinä kerrotaan, että luolakarhun klaanissa, samoin kuin muutenkin neandertalinihmisen parissa miehet hallitsivat naisia täysin, alistivat heidät valtaansa ja että miehen piti näyttää vain jonkinlainen merkki naiselle, niin naisen oli asetuttava asentoon, jossa mies saattoi tyydyttää seksuaaliset tarpeensa naiseen. Miehet myös saivat vapaasti komentaa ja lyödä naisia.
Kyllä nykyäänkin pitäisi olla noin, että naiset eläisivät täysin miesten vallassa, miehet hallitsisivat naisia ja miehillä olisi oikeus lyödä ja komentaa naisia miten vain haluavat. Kaikkein parasta olisi se, että naiset eivät saisi pihdata seksiä ja olla antamatta joillekin miehille seksiä, koska minunkaan ei tarvitsisi näyttää kuin jokin merkki kenelle tahansa naisista, niin hänen olisi pakko antaa minulle seksiä. Jos hän ei tottelisi, niin minä saisin hakata hänet ja ottaa hänet väkisin ja se olisi naisen syy, koska hän ei totellut minua. Se olisi todella ihanaa.
Kommentit (7)
Minäkin luin tuota 15-vuotiaana ja jo silloin ihmettelin, että mitähän hra Auel miettii tuota lukiessaan.
Kärähdit joka tapauksessa, kukaan heteroseksuaalinen mies ei käytä termiä 'ihana'.
Et sitten lukenut koko kirjasarjaa. Vain latuskapäiden parissa oli kyseinen toimintatapa käytössä. Ihmisten joukossa esim. raiskaus oli äärimmäisen tuomittava asia ja seksi oli aina sellaista, jossa nainen valitsi kumppaninsa ja seksin harrastamisen ajankohdan.
Ap on näköjään lukenut kirjan vain pintapuolisesti. Vai eikö sisälukutaito riitä? Ei neandertalin ihmiset hyväksyneet hyväksyneet naiset kurittamista tai väkisinottamista. Etkö muista miten Brun sulki poikansa ulos ja "kuolletti" tämän kun Broud kohteli Aylaa julmasti?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luin tuota 15-vuotiaana ja jo silloin ihmettelin, että mitähän hra Auel miettii tuota lukiessaan.
Kärähdit joka tapauksessa, kukaan heteroseksuaalinen mies ei käytä termiä 'ihana'.
Kirjailija Auel on nainen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjailija Auel on nainen...
Tiedän, tuskinpa hän silti tuota aloitusta kirjoitti.
Aaahhh... mun seksifantasioissa tapahtuu just kaikkea tuollaista.... ja se kirja on oikeasti ihana!
🇺🇦🇮🇱