Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi kun suloista kun työkaveri tulee tekemään tikusta asiaa :)

Vierailija
26.06.2017 |

Onpas ollut mukava huomata, että eräs miespuolinen työkaverini on alkanut viihtymään seurassani. Työskentelemme saman toimiston eri kerroksissa ja on niin suloista, että tämä mies on alkanut viime aikoina viihtymään minun työpisteeni lähellä 😊. Hän on ruvennut myös käymään meidän porukkamme kanssa syömässä, koska häntulee nykyään usein kysymään vieressäni istuvaa miespuolista kollegaa syömään. Menemme sitten porukalla. Olis hauska tietää onko hän vähän ihastunut, vai tykkääkö hän musta ihan vaan kaverina.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä mieti tuota, tutustukaa rauhassa. Älä säikäytä häntä pois. Ole mukava työkaveri, muu tulee myöhemmin.

Vierailija
2/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio mitenkään säikyttääkään, vaikeaa vaan olla flirttailematta, kun olen luonteeltani nauravainen ja flirttailuun (myös tahtomattani) taipuvainen.. Oli kyllä hauska yhteensattuma miten tämä yhteinen lounastelu alkoi. Mies tuli juttelemaan minulle just ennen lounasaikaa ja itse pohdiskelin miten kysyä häntä syömään ilman, että vaikuttaisin yrittäväni iskeä häntä. No, en sitten keksinyt mitään hyvää tapaa eikä tämä mieskään, mutta hetken päästä hän palasi takaisin meidän käytävälle juttelemaan miespuolisen työkaverimme kanssa ja sivusi sitten lounasta hänen kanssaan 😄.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio mitenkään säikyttääkään, vaikeaa vaan olla flirttailematta, kun olen luonteeltani nauravainen ja flirttailuun (myös tahtomattani) taipuvainen.. Oli kyllä hauska yhteensattuma miten tämä yhteinen lounastelu alkoi. Mies tuli juttelemaan minulle just ennen lounasaikaa ja itse pohdiskelin miten kysyä häntä syömään ilman, että vaikuttaisin yrittäväni iskeä häntä. No, en sitten keksinyt mitään hyvää tapaa eikä tämä mieskään, mutta hetken päästä hän palasi takaisin meidän käytävälle juttelemaan miespuolisen työkaverimme kanssa ja sivusi sitten lounasta hänen kanssaan 😄.

Äskeinen oli siis ap. Musta olis vaan aina mukavaa tietää mitä tällaisten miesten seurassa liikkuu, jotka selvästi hakeutuvat seuraani, avaavat oven yms 😊.

Ap

Vierailija
4/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oven avaaminen nyt vaan osoittaa hyviä käytöstapoja ja tiettyyn rajaan asti flirtti nimenomaan työpaikalla on enempi sellaista huomaavaisuutta. Nauti saamastasi huomiosta:)

Vierailija
5/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa :) Teidän pienen pieni kesänpiristys työpaikkaromanssi ;) Uskon, että flirttikin voi olla täysin viatonta. Päivitäthän tilannetta jatkossakin meille?

Vierailija
6/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut viihtyä.

Vierailija
7/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se onkin kiinnostunut vieruskaveristasi?

Vierailija
8/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, arvasin, että joku keksii tämän 😄. Kyllä hän ihan minun viereeni hakeutuu ruokapöydässä yms. Viime viikolla hän myös paljasti vahingossa, että oli stalkkaillut mua Facebookissa 😊. Hän myös avaa oven vaan minulle, ei muille nais(tai mies)puolisille työkavereillemme.

Ap

Vierailija
9/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkanut viihtyä.

https://yle.fi/uutiset/3-7070427

Vierailija
10/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkanut viihtyä.

Myös "alkanut viihtymään" on nykykielioppisäännösten mukaan yhtä oikein kuin "alkaa viihtyä".

Vierailija
11/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, arvasin, että joku keksii tämän 😄. Kyllä hän ihan minun viereeni hakeutuu ruokapöydässä yms. Viime viikolla hän myös paljasti vahingossa, että oli stalkkaillut mua Facebookissa 😊. Hän myös avaa oven vaan minulle, ei muille nais(tai mies)puolisille työkavereillemme.

Ap

Usein jos mies tykästynyt niin istuu mielummin vastapäätä jotta näkee sydämensä valitun.

Vierailija
12/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Usein jos mies tykästynyt niin istuu mielummin vastapäätä jotta näkee sydämensä valitun.

Toi on muuten aivan totta! Hän olikin tänään ihmeissään kun meninkin hänen viereensä 😉. Yleensä istumme jokapaikassa vastakkain (syömässä, kahvitauolla yms.). Itsekin hakeudun aina sellaista miestä vastapäätä, josta tykkään. Vierekkäin on paljon hankalampi puhua, varsinkin seurassa, kun on vähän läpinäkyvää tuijottaa puhuessa vain sivulle 😄.

Ap

Vierailija
13/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa :) Teidän pienen pieni kesänpiristys työpaikkaromanssi ;) Uskon, että flirttikin voi olla täysin viatonta. Päivitäthän tilannetta jatkossakin meille?

Kiitos ❤️! Tuskin tässä mitään päivitettävää hirveästi on, mutta kerron toki, jos jotain jännää tapahtuu 😊.

Ap