Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marimekon ysmy

Vierailija
30.03.2006 |

Onko joku ehtinyt käydä jo katsastamassa. Itse en ole koskaan saanut aikaiseksi mennä, mutta nyt mietin pitäisikö käydä. Mikä siis on hintataso? Muistaisiko joku hintaesimerkkejä ja osaisi sanoa mitä normaalisti maksaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan Joensuussa ei ollut mitään kivaa. Muutama väri tasaraitaa, nekin tais olla 31 euroa ja jotain rippeitä mitä varastosta oli löytynyt. Ja olin paikalla sentään jo ma aamuna klo 10

Vierailija
2/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen löytänyt. Kankaat ovat halpoja siellä, että jos on verhon tai pöytäliinan tarvetta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasokaan ei ole mikään edullinen. Nykyisin teen kaikki Marimekko ostokseni tavallisesta Marimekon myymälästä alennusmyyntien aikaan.

Saa paljon halvemmalla ja vähemmällä tönimisellä (ja huomattavasti vähemmillä bensakuluilla).

Vierailija
4/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kyllä normaalisti saa kakkoslaatuistakaan siihen hintaan. Sitten oli esim. Unikko-kastelukannu 10e, joka minusta oli aika edullinen normaalihintaan verrattuna ja Unikko-" lasit" 4e/kpl.

Vierailija
5/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(ja huomattavasti vähemmillä bensakuluilla).

Vierailija
6/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden YSMYillä en ole vielä käynyt, mutta aiemmin olen ja tosi hyviä löytöjä olen tehnyt.

Esim. tytölle Muija-pussilakanat 20 euroa ja Unikko-kumpparit 20¿, paljon kankaita 5¿/metri

Vierailija
7/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania pikkupyyhkeitä (3¿), pari laukkua (20¿), kesämekko itelle 40¿ ja tyttärille 17¿... ja aivan ihkuja pikkutarjottimia 7¿kpl. kankaita oli kanssa paljon, erihintaisia. ei ollut mummoja, mutta mammoja rattaineen kyllä =) hyvin maduttiin, eikä kassalle tarvinut jonottaa.

Vierailija
8/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sessa tai Herttoniemessä, jotka käy Ysmyssä

Vierailija
9/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ja kintaita sai esim eilen Sokokselta halvemmalla kuin ysmystä.

Tasaraitapaitojen hintoja en uskaltanut tarkemmin edes katsoa, mutta hinta alkoi kakkosella. Itse ostin vasta pari viikkoa sitten 11 eurolla muualta.

Vaunuja ja rollaattoreita oli pilvinpimein ja kassajonot kamalat. Oli viimeinen kerta kun edes vaivaannun sinne asti ajamaan. (siis omalla autolla eikä julkisilla, niin kuin joku täällä kehotti. Kaikki kun ei sinne pääse julkisilla kulkuneuvoilla.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan