Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yksinäinen, juuri eronnut nainen voi saada läheisyyttä ja hoivaa turvallisesti?

Vierailija
26.06.2017 |

Olen tullut juuri mieheni jättämäksi yli kymmenen vuoden mittaisesta suhteesta. Jäin yksin sekä parisuhdemielessä että myös perhehaaveet joudun samalla hautaamaan, sillä ikäni puolesta en todennäköisesti enää löydä uutta miestä ennen kuin lasten alulle saaminen on liian myöhäistä.

Olen herkkä ja paljon fyysistä läheisyyttä kaipaava ihminen. Seksuaalisessa yhteydessä en voi olla tuosta noin vain kenen tahansa kanssa juuri siksi, että se haavoittaa minua helposti, jos kumppani ei ole oikeasti läheiseltä tuntuva myös persoonaltaan. Seksiähän kai naisena saisi helposti ravintolasta, mutta luulen että näitä oikeanlaisia kumppaneita sieltä ei löytyisi helposti, ja aivan liian todennäköisesti päätyisin vain tuntemattoman miehen hyväksikäyttämäksi. Siitä tulisi vielä nykyistäkin huonompi olo.

En edes oikeastaan kaipaa yhdyntää tai muuta orgasmihakuista seksiä, vaan ihan sylissä oleminen ja kosketetuksi tuleminen olisivat tärkeimmät asiat.

Olen persoonaltani siinä mielessä miestyyppinen, että suhteeni aikana olen keskittynyt lähinnä omaan kumppaniini, enkä ole kyennyt ylläpitämään suhteen ulkopuolella ihmissuhteita kovin moniin ihmisiin. Nyt yksin jäätyäni koen olevani todella yksin.

Onkohan olemassa mitään tapaa saada fyysistä hoivaa ja hellyyttä ilman, että joutuu ottamaan riskin haavoitetuksi tulemisesta? Asun pk-seudulla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan