Nautin liikaa seksistä ja se pelottaa miehiä
Olen ollut sinkkuna kohta 2 vuotta ja oon huomannut miten seksuaalisuuteni/himoni pelottaa miehiä.
Seksi on mulle tosi tärkeää: oon sinut kehoni kanssa, joten pimeessä en halua sitä harrastaa. Oon myös kokeilunhaluinen ja esim. tykkään anaaliseksistä ja otan mielelläni suihin. Seksin aikana hymyilen ja ilmaisen nautintoni ja teen parhaani et mies nauttii.
Mussa on kuitenkin muitakin puolia.. oon empaattinen, rakastan huomioida mun rakkaitani jne. Luonteeltani olen aika kiltti. Käyn töissä. Ulkonäöltäni olen ihan nätti.
Seksiä olen harrastanut vain 3 miehen kanssa, joka ei musta ole paljon.
Kun miehet huomaa miten seksuaalinen olen niin niille kelpaan sitten enää vaan seksiin :( Pitäisikö ruveta sellaiseksi pimeässä peiton alla vartaloaan ja seksuaalisuutta häpeileväksi naiseksi et joku haluais mut?:(
Kommentit (3)
Luinko nyt oikein eli 3 miestä on yhtä kuin 'miehet' - eli kaikki miehet?
Nuo ovat ihan normaaleja asioita naisen seksuaalisuudessa, et kuulosta tuon perusteella mielestäni mitenkään erityisen kokeilunhaluiselta. Ehkä nuo kolme miestä ovat kaikki olleet jotenkin tavanomaista estyneempiä seksuaalisesti?
Taidat olla myös kovin nuori? Sinulle sopisi joku hieman vanhempi ja kokeneempi mies, joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa.
Kyllä mulle kelpaisi tuollainen nainen, mutta tuskin sinulle kelpaisi kokemattomampi mies.