Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi antaa lapselle liian suuria ruoka-annoksia ja herkkuja

Vierailija
26.06.2017 |

Annostelee jälkiruokaa kauhean kasan. Lapsi ei opi hänen kanssaan, että ruoasta voi nauttia pieniä määriä kerrallaan ja määrä ei ole sama kuin laatu. Panee todella vihaksi. Olen tästä sanonutkin, mutta ei korvaansa lotkauta. Lapsi syö anopin kanssa noin kerran viikossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamala! Kamala mummi kun syöttää sun lastas ja kehtaa vielä antaa PALJON. Eipähän ole lapsi heti nälkäinen ja kyllä ne lapset syö minkä jaksaa, tuskin se mummi nyt väkisin niitä syöttää vaikka toinen olis ihan ähky. Vanhemmat ihmiset edelleenkin kestittelee vieraitansakin ja aina tarjotaan liikaa, koska se on nöyryyttävää jos tarjottavat loppuis kesken. Sama koskee ruokaa.

Vierailija
2/7 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse anna lapsesi syödä vatsaansa täyteen?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko varma, että hankalampiakin ongelmia lapsen kasvatuksessa voi olla, kuin että saa normaalia enemmän jälkkäriä isovanhemmalta noin kerran viikossa.

Vierailija
4/7 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsilla samanlainen mummi. En ole ottanut stressiä, kyllä kerran viikossa voi syödä vähän reilumpia annoksia eikä ketään kuitenkaan pakkosyötetä. Suosittelen sinullekin relaamista, se riittää, että syötte kotona hyvin.

Vierailija
5/7 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mummo on demonisoinut sokerin. Hokee kokoajan kuinka ei saa antaa herkkuja, juomaksi ei mehuja vaan vettä ja hokee kuinka sokeri on hyihyi. Oma suhtautuminen on, että herkkuja silloin tällöin kohtuudella, totaalikieltäytymisestä ei tule kuin kielletyn himo ja sitten syödään kaksin kerroin kun kerrankin saa. Kummasti mummo ei hoe, että suola on hyihyi, ei lisäsuolaa, kun itse lisää suolaa jokapaikkaan niin että pölinä käy.

Vierailija
6/7 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä. Mitä jos vahtisitte lastanne sitten ihan itse, jos kuvittelette lapsen menevän siitä pilalle, että kerran viikossa syö vähäm isomman satsin jälkkäriä. Kamalaa ruikutusta, vailla saisitte olla kiitollisia siitä, että lapsellanne on ilmainen ja luotettava hoitopaikka!

Vierailija
7/7 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kannattaa antaa ottaa itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän