Stella sanoi toisessa ketjussa että vauva on 2kk ja toisessa että se on 3kk..??
Kommentit (35)
Monta avausta Stellasta joka päivä :D
Ei tällä palstalla muuta luettavaa olekkaan. saa piristystä ja naurua päivään kun lukee Stellan stooreja.
Vierailija:
Eipä ole kummonen sunkaan elämä, kun joka aloitukseen melken täällä vastailet.
eli tunnustat suoraan, ettei sun(kaan) elämäsi kummoista ole ;) No mitäpä jos ihan itse yrittäisit tehdä siitä parempaa? Ihan vaan tartut ittees niskasta kiinni. Ei sitä kuule kukaan muu tule paremmaksi taikomaan.
ja on myös eri asia 3 lapsen kanssa jos joskus on se HETKI olla aikaa netissä. Stellahan asuu tällä palstalla ;D
Vierailija:
Kyllä minunkin lapseni on omatoiminen ja minulla on aikaa notkua netissä vaikka kuinka ja paljon.
Enemmän " vaivaa" kai isommista lapsista on.
mutta Stellukan tapauksessa tää on täysin mahdoton yhtälö verraten siihen elämään mitä kertomansa mukaan muka elää!
aika harvoin se tuntuu vastailevan, itse täytätte kaikki stella-aloitusten 10sivua :D
Vierailija:
mutta Stellukan tapauksessa tää on täysin mahdoton yhtälö verraten siihen elämään mitä kertomansa mukaan muka elää!
Stella80:n elämää kun Tempakka olikin jo loppuunkaluttu.
Hankkikaa elämä ja antakaa toisten elää niin kuin elävät.
Stella80 älä välitä näistä panettelijoista :)
Mielestäni tämä Stella-ilmiö on varsin mielenkiintoinen, ihan käypää viihdettä.
Vierailija:
Vierailija:
Mutta mitäpä muuta voi odottaa ihmisiltä, joiden yksi elämän kohokohdista oli joku äitimammanen (?) tms huuuuikea juttu!
t:kolmen pienen äiti, jolla on aikaa olla myös koneella
vierailijatkin erottaa toisistaan?
hmm... eiköhän sen elokuvan olisi lehdestä saanut katsottua jos keksiä halusi? Eihän se teille edes kuulu? Ihme väkeä olette..