Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä nainen joka vihaat exäsi nykyistä naista: MIKSI?

Vierailija
26.06.2017 |

Olen aidosti kiinnostunut, millaiset syyt saavat exän vihaamaan nyxää. Itse olen tällainen vihattu nyxä. Hyväksyn tilanteen, enhän sille oikein mitään voi. Olen koettanut hienovaraisesti rakentaa edes sellaista hyvänpäivän tuttavuutta että voitaisiin tervehtiä, mutta ei.

Omasta mielestäni en käytökselläni ole tehnyt mitään sellaista, joka oikeuttaisi vihan. En puutu esim. miesystäväni lasten elämään tai kasvatukseen, saati yritä kieroilla mitään. Miehen ja exän ero tapahtui aikanaan yhteisestä päätöksestä.

Toisaalla olen myös siinä roolissa, että entisellä miehelläni on nyxä ja lapsillani äitipuoli, eli siinä kuviossa olen se ex-nainen. Enkä vihaa tuota nyxää. Miksi vihaisin?

Kertokaa!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, koska äiti on lapsesta asti opettanut minua antamaan käytetyt leluni vähemmän onnekkaille.

Vierailija
42/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, en jaksa tuhlata elämääni sellaiseen mutta kieltämättä vähän pelkään eksän nyksää. On ihan sairaalloisen mustasukkainen ja koettanut käydä minuun käsiksi kerran :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan sitä kun sen värkki on tiukempi ja haisee ja maistuu paremmalta kuin mulla. Kyllä mä yritin

Vierailija
44/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on nyxänä vihattu tai ei ainakaan hyväksytty. Kaksi exää on toiminut näin ja sitten oli yksi joka oli kiva ihminen ja suhtautui minuun kivasti. Ollaan vieläkin Facebook kavereita vaikka jo miehestä olen eronnut. Itseasiassa minusta tuo hänen lapsensa äiti oli kivempi kuin mies itse :D Minä tietenkin toivoisin että voisi olla ihan kivat välit, mutta nykyisessä kuviossa se ei ole onnistunut. Luulen syyksi kateutta ja mustasukkaisuutta. Se harmittaa mutta alan hyväksyä että näin usein vaan on. 

Oman exäni kohdalla en vihannut edes hänen sitä nyxää joka teki minusta perättömän lastensuojeluilmoituksen ja laittoi haukkumaviestiä. Ihmettelin ja ärsytti, mutta ajattelin että ehkä se siitä tokenee ja voihan olla että ovat exäni kanssa oikein sopivat toisilleen ;) kun hän sitten tapasi normaalin ja kivan oloisen naisen, olin tosi hyvillä mielin. Olisi kiva kun exälläkin menisi parisiuhderintamalla hyvin. Harmi vaan että se nainen taisi jo hävitä kuvioista :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi