Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisi viimeisintä kertaa, kun ollaan oltu miehen kanssa sängyssä -->

Vierailija
26.06.2017 |

Huhtikuussa kaksi kertaa.
Toukokuussa kaksi kertaa.
Nyt kesäkuussa viikko sitten kerran ja tuskinpa toista kertaa tulee.

Muuten parisuhde on loistava, rakastan miestäni ja mies minua. Tehdään paljon muita asioita yhdessä, ollaan onnellisia. Tämä asia on kuitenkin aivan retuperällä, eikä saada siihen mitään muutosta. Meillä on kolme teini-ikäistä lasta, jotka valvovat tosi myöhään. Mies on aamuvirkku, eikä jaksa valvoa illalla. Minä taas valvon illalla ja nukkuisin aamuisin pitkään.

Ei löydetä yhteistä aikaa, jolloin kummallakin olisi kiinnostusta tehdä mitään. Mies on työpäivän jälkeen väsynyt, minä en. Minä en syty hetkessä, eikä sellainen "laittakaa lapset leffaan lauantaina kesken päivän" innosta yhtään.

Onko kenelläkään muulla ollut tällaista haluttomuutta puolin ja toisin teini-ikäisten vanhempina? Pikkulapsiperheen väsymyksen ymmärrän, mutta nyt olisi vain järjestelykysymys - ei vain kiinnosta. Kumpikin arvostaa nukkumista enemmän. Mies menee illalla ajoissa nukkumaan ja minä nukun myöhään. Jos jompikumpi joustaa, toinen on ärtynyt väsymyksestä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jonkunhan tuossa on pakko joustaa. Onko teinit nyt edes kesällä iltaisin missään ulkomenoissa, kaverilla kylässä, rannalla/kaupungilla tms? Jos seksiä ei voi ajoittaa nukkumaanmenoaikaan (koska toinen teistä on iltauninen), niin voisitteko kokeilla alkuiltaa? Tai vastaavasti, jos vapaapäivänä teinit on kadonneet omille menoilleen, niin pieni afternoon delight teille kahdelle.

Jonkun on pakko joustaa. Mutta jos mietin, haluanko herätä lauantaiaamuna kuudelta, niin en. Ja jos mies miettii, haluaako venyttää nukkumaan menemistään puolilleöin, niin ei. Ainoa vaihtoehto on siis ajaa kaikki lapset ulos samaan aikaan ja niin, ettei ulkoa soitella meille ja valiteta tai kysytä mitään. Esim. leffa on hyvä, kun ei kännykkää voi edes pitää päällä. Koulujen päättymisen jälkeisellä viikolla laitettiin lapset Linnanmäelle, muttei saatu mitään aikaan. Juuri kun olisi päästy hommiin, yksi lapsista soitti ja kysyi voiko ostaa hattaraa, kun ravintolasta jäi yli. Ja toisen kerran soittivat taas kesken kaiken, kun yksi ei saanut sisaruksiaan menemään mihinkään laitteeseen, mihin olisi halunnut seuraa. Pakko olla kuitenkin kännykkä päällä, kun olivat siellä keskenään ihan hätätapaustenkin takia. 

En tiedä. Ehkä otetaan paineita muilta ja kuvitellaan, että pitäisi tehdä 3-4 kertaa viikossa, vaikkei ehkä kärsitä tästä itse hirveästi. Puhutaan aina välillä, että pitäisi tehdä, mutta onko se meidän oma halu vai ulkoapäin tuleva paine, että onnellisessa parisuhteessa seksille järjestetään aikaa vaikka väkisin?

En pysty kuvittelemaan, että olisin yhtään onnellisempi, jos heräisin ennen työpäiviä tai viikonloppuisin yhtä aikaisin kuin mieheni (eli klo 6) vain yhteisen ilon takia. Olisin todennäköisesti vain ärtynyt ja väsynyt loppupäivän. 

Hmm.

ap

Vierailija
22/28 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdottaisin vaan sitä yhteistä aikaa kahdestaan. Eli teineille parikymmpiä jokaiselle kouraan ja kaupungille päiväksi. Sitten teette jotain yhdessä, oli se sitten siivoamista tai lenkille menoa. Jos hyvin käy, niin päädytte yhdessä kammariin tai sitten muuten vaan vietätte aikaa yhdessä.

Tai vielä radikaalimpaa on järjestää lapset pois viikonlopuksi tai lähetä itse viikonlopuksi kahdestaan jonnekin. Kyllä se seksi tulee jos vaan antaa aikaa ja tilaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinsey-instituutin tekemän tutkimuksen mukaan "yleisesti tarkasteltuna 13 prosenttia aviopareista harrastaa seksiä vain muutaman kerran vuodessa. 45 prosenttia heistä ryhtyy petipuuhiin muutaman kerran kuussa, 24 prosenttia 2–3 kertaa viikossa ja 7 prosenttia vähintään neljä kertaa viikossa."

Lähde: https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/kuinka-usein-avioliitoss…

Vierailija
24/28 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluja olisi, mutta aikaa on vaikea järjestää. Aina on joku muu hereillä. Tilanne häiritsee.

Muakin häiritsee lasten hereillä oleminen liian paljon. Meillä on iso koti, mutten kestä yhtään sitä, että kuulen jonkun kävelevän vaikka keittiöön hakemaan vettä, jos olen itse työn touhussa makuuhuoneessa. Menee into heti.

ap

Meillä makkaroista telkkari ( äänekäs kanava päälle taustahälyksi, ja makkaran ovessa lukko. Auttaa keskittymään olennaiseen, kun ei tunnu että muut korvat höröllä kuuntelee mitä makkaroista tapahtuu.

Lapset 20-10 v

Makkaratelkkari, jossa on lukko :D :D :D

Hemmetin korjaava teksti syöttö 😂

Vierailija
25/28 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluja olisi, mutta aikaa on vaikea järjestää. Aina on joku muu hereillä. Tilanne häiritsee.

Muakin häiritsee lasten hereillä oleminen liian paljon. Meillä on iso koti, mutten kestä yhtään sitä, että kuulen jonkun kävelevän vaikka keittiöön hakemaan vettä, jos olen itse työn touhussa makuuhuoneessa. Menee into heti.

ap

Korvatulpat? :) Kyllä teineille voi sanoa,et olkaa huoneissanne vähän aikaa,et laittakaa vaikka telkkari kovemmalle.Seksi on tärkeää parisuhteessa.

Hyiiii! YÖK! Toivottavasti teillä ei ole (teini-ikäisiä) lapsia! Ihanko oikeasti te sanotte lapsillenne, milloin menette harrastamaan seksiä ja pyydätte pysymään sen ajan huoneissaan? En tiedä mitään kuvottavampaa.

Onko tämä todellakin kuvottavampaa kuin Katri Sorsan avautumiset blogissaan?

"Samalla kun imetän Eliasta sängyllä, Sasu panee mua takaapäin." Tai tää uusin

"Kun Elias katsoo Pikku Kakkosta,niin Sasu painaa mua kakkoseen kylppärissä,jonka ovi on raollaan."

Vierailija
26/28 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi mennä miehen kanssa samaan aikaan "petiin", kun mies haluaa mennä nukkumaan. Pikaiset kivat, hyvät yöt miehelle ja sinä painelet vielä hetkeksi tekemään omia juttuja. Tai sitten herätät miehen yöllä kun tulet nukkumaan? Miksi tehdä kaikesta niin vaikeaa? Jostain pitää joustaa, jos jotain haluaa. Ei voi vain valittaa ja odottaa että asiat muuttuu itsekseen :)

Meillä esim mies ei pidä yhtään aamuseksistä, mutta suostuu siihen viikonloppuaamuisin minun vuokseni. Itse taas en jaksa suihkujuttuja kesken illan, mutta teen tätä miehen mieliksi... jne

Vierailija
27/28 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, sinkkuna naurattaa nämä jutut. Siis oikeestiko joku mies kieltäytyy seksistä, koska "ei halua venyttää nukkumaan menemistään puolilleöin"???

Vierailija
28/28 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhtikuussa kaksi kertaa.

Toukokuussa kaksi kertaa.

Nyt kesäkuussa viikko sitten kerran ja tuskinpa toista kertaa tulee.

Muuten parisuhde on loistava, rakastan miestäni ja mies minua. Tehdään paljon muita asioita yhdessä, ollaan onnellisia. Tämä asia on kuitenkin aivan retuperällä, eikä saada siihen mitään muutosta. Meillä on kolme teini-ikäistä lasta, jotka valvovat tosi myöhään. Mies on aamuvirkku, eikä jaksa valvoa illalla. Minä taas valvon illalla ja nukkuisin aamuisin pitkään.

Ei löydetä yhteistä aikaa, jolloin kummallakin olisi kiinnostusta tehdä mitään. Mies on työpäivän jälkeen väsynyt, minä en. Minä en syty hetkessä, eikä sellainen "laittakaa lapset leffaan lauantaina kesken päivän" innosta yhtään.

Onko kenelläkään muulla ollut tällaista haluttomuutta puolin ja toisin teini-ikäisten vanhempina? Pikkulapsiperheen väsymyksen ymmärrän, mutta nyt olisi vain järjestelykysymys - ei vain kiinnosta. Kumpikin arvostaa nukkumista enemmän. Mies menee illalla ajoissa nukkumaan ja minä nukun myöhään. Jos jompikumpi joustaa, toinen on ärtynyt väsymyksestä.

Meillä teinit pelaa iltaisin videopelejä kuulokkeet korvissa ja kommentoivat kokoajan kavereiden kanssa. Voidaan vaikka joka ilta sekstata, eivät kuule yhtään mitään. Ja vaikka päivälläkin päiväpanot. Eikö AP:n lapset harrasta pelaamista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi