mies ei huolehdi itsestään!
Menee hermo. ollaan oltu vuosikausia yhdessä ja sama piirre on ollut alusta asti. nyt vaan voimistuu ikää myöden. eli otsikon mukaisesti, mies ei huolehdi itsestään. Ei käy hammaslääkärissä eikä edes välttämättä päivittäin pese hampaitaan. Lihoo. Kulkee rikkinäisissä vaatteissa jopa töissä (perseestä auki housut, ei välitä, luulee varmaan ettei kukaan huomaa). Viimeisin oli että ihan oikeasti oli paskaa (!) housuissa. alkkareissa siis. eikä ollut moksiskaan, huomasin kun oli laittamassa pyykkiin. V*tuttaa kun itse huolehdin itsestäni, olettaisin samaa toiselta edes jollain tasolla. Sanottu on, ei vaikutusta, valittaa vaan että nalkutan. Kaikki asiat aina siirtää, partakin on ku laitapuolen kulkijalla kun ei viitsi sitä enää leikata. sivuuttaa aivan täysin minun toiveet, oli kyse hygieniasta tai yleisestä siisteydestä. MItä mä teen, en jaksa katsella, on ku olis yks lapsi lisää huollettavana. Terveysjuttuja jos tulee niin lykkää eikä hoida (mm kulki kädet lähes verillä kun ei viitsinyt mennä lääkäriin kun oli iho syystä tai toisesta auki. Ällöttää epäsiisteys.
Kommentit (15)
Tuollaisella on tapana pahentua ajan mittaan. En osaa antaa neuvoja, ikävä kyllä.
Ehkä sinun ei kannattaisi tuhlata elämääsi tuollaisen hepun kanssa... (m 60)
Millaisessa työssä hän on? Eikö siellä vaadita siisteyttä?
Hohhoijaa kirjoitti:
Menee hermo. ollaan oltu vuosikausia yhdessä ja sama piirre on ollut alusta asti. ....
No ihan itse olet puolisosi valinnut ja koska on ollut alusta asti samanlainen, niin turhaan sinä täällä vingut.
Kyllä työssä varmaan perussiisteyttä vaaditaan, mutta eipä sitä huomaa jos toinen ei pese hampaitaan. Paitsi että tällä on etuhampaiden välit jo mustat kun ei pese/käy putsaamassa. Epäsiististä parrasta tuskin työnantaja sanoo, niitä housuja oikeasti ihmettelen että eikö kukaan sano. mutta ilmeisesti kulkee takapuoli seinässä kiinni tai jotain. monta juttua mitkä tökkii, en pysty edes luettelemaan. mutta pienet lapset, siks en eroa tämmöisten asioiden takia (toki nämäkin painaa vaa'assa). yleinen vitutus tulee vaan kun toinen ei huolehdi itsestään /hygieniastaan ollenkaan. ihan kuin minulla ei olisi mitään merkitystä.
Mutta siis onko jollain joku hyvä neuvo miten menetellä? En usko että on masentunut, on vaa helvetin laiska ja välinpitämätön.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän masentunut? Kuulostaa siltä.
Kuulostaa vain laiskalta. Mun mies on samanlainen..
Kyllä toi kuulostaa sairaalta ihmiseltä. Tyyliin kädessä on p*skaa tai avohaava, muttei välitä siitä.
Laiskuus olis sitä, että pyyhkäsis sen kakan jollain rätillä ja pesis kädet. Sitte olis liian laiska laittamaan sitä rättiä ihan koneeseen asti.
Tai sen haavan kohdalla putsais ja paketois ite, eikä jaksais käydä näyttämässä lääkärille kun pitäis soitella ja sumplia asioita.
Eli olet tämän saastan kanssa vain rahasta?
Miehesi yrittää vaan päästä sinun tasollesi elämänlaadussa.
Joku mielenterveysongelma varmaan. Ei kuulosta normaalilta. Voisiko joku muu huomauttaa näistä asioista jos ei sinua kuuntele? Soita vaikka hänen äidilleen. :D
Onko hän masentunut? Kuulostaa siltä.