Kaunis mutta sinkku, miksi?
Tiedän jotain tapauksia joissa nainen on sinkku ja pitkälti kolmikymppinen, vaikka on todella kaunis, älykäs, korkeasti koulutettu tms. Miksi näin on ettei miestä löydy, vaikka ottajia riittäisi? Oma selitysmallini on: jo nuorena nainen oppii ymmärtämään että saa kenen miehen tahansa. Rakastuu sitten unelmamieheen, jonka myös kaikki muutkin naiset haluavat. Kaikki on auvoista ja ihanaa kunnes paljastuu että unelmamies, jonka edessä kaikki naiset lankeavat, ei ole jättänyt tilaisuuksia väliin, eli pettää kun tarjontaa riittää. Tämän johdosta kaunis nainen toteaa kaikkien miesten olevat sikoja ja kukaan ei voi hänelle enää riittää. Näinkö on asian laita?
Kommentit (16)
Täytyy myöntää, että kun miehiä riittää, niin aina sitä on niin helppo lempata yksi ja siirtyä lennossa seuraavaan. Ärsyynnyn helposti miehiin ja usein olen lopulta PÄÄTTÄNYT jäädä sinkuksi, kun ei mikään mene omien toiveideni mukaan. Nyt olen mahdollisesti lähellä uutta parisuhdetta, mutta katsotaan nyt...
Itse olin nuorena kaunis ja suloinen, oli cara mistä valita.. sain ns. tasoani parempia miehiä ja seurustelin koko nuoruuteni.
Olen vieläkin ihan simpsakka, mutta olen päätynyt siihen, että viihdyn paremmin yksin. En halua lapsia enkä perhettä, tykkään asua yksin ja suunnitella tekemiseni yksin oman aikataulun mukaan. Ainoa asia jota kaipaan on läheisyys, haliminen ja silittely, edes seksiä en kaipaa. Toiset vain ovat luotuja yksin kulkemaan.
Tästä oli taannoin juttua lehdessä. Ei kaunis akateeminen nainen halua miehekseen jotakin itseään tyhmempää levyseppähitsaajaa. Eli tasokkaita miehiä ei vain ole.
Mikään ei kelpaa ja sitten kolmevitosena itketään yksinäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli taannoin juttua lehdessä. Ei kaunis akateeminen nainen halua miehekseen jotakin itseään tyhmempää levyseppähitsaajaa. Eli tasokkaita miehiä ei vain ole.
Juuri näin. Sinkkumiesten koulutustaso on keskimäärin sinkkunaisten koulutustasoa huonompi.
Onko mies sitten joku välttämätön asuste, joka jokaisella naisella on oltava? Mihin itsenäinen nykynainen tarvitsee miestä? Ei perheen perustaminen ole enää mikään ihanne ja normi vaan nainenkin voi keskittyä esim. työhönsä.
Ei vain halua tarpeeksi paljon parisuhdetta.
Haluan miehen, jolla on elämä yhtä balanssissa kuin minullakin ja sillä ei ole mitään tekemistä aiemmin koetun kanssa.
Voi olla noin tai sitten voi olla vaikka pahaa perfektionismia taustalla tai jotain muuta
Eivät kaikki halua ja tarvitse miestä. Osa naisista kokee, että miehestä on enemmän vaivaa kuin iloa. Sellaisen naisen kriteerit ovat niin korkealla, että ei juuri kukaan mies voi niitä täyttää ja siksi hän on mieluummin sinkkuna. Ei välttämättä halya harrastaa seksiäkään eikä sillä ole mitään yhteyttä naisen omaan ulkonäköön. Varsinkin siinä tilanteessa mies olisi hirveä rasitus elämässä, jos itse ei halua seksiä ollenkaan ja miehen takia pitäisi koko ajan sitä silti harrastaa. Parempihan siinä on olla sinkkuna silloin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jotain tapauksia joissa nainen on sinkku ja pitkälti kolmikymppinen, vaikka on todella kaunis, älykäs, korkeasti koulutettu tms. Miksi näin on ettei miestä löydy, vaikka ottajia riittäisi? Oma selitysmallini on: jo nuorena nainen oppii ymmärtämään että saa kenen miehen tahansa. Rakastuu sitten unelmamieheen, jonka myös kaikki muutkin naiset haluavat. Kaikki on auvoista ja ihanaa kunnes paljastuu että unelmamies, jonka edessä kaikki naiset lankeavat, ei ole jättänyt tilaisuuksia väliin, eli pettää kun tarjontaa riittää. Tämän johdosta kaunis nainen toteaa kaikkien miesten olevat sikoja ja kukaan ei voi hänelle enää riittää. Näinkö on asian laita?
Minua on joku kuvaillut noin. Totta on se etten luota enää miehiin ja olen vuosikausia ollut yksin.
Toinen asia mikä on pielessä on traumat joita olen kantanut lapsuudesta ja nuoruudesta saakka. En ole paha ihminen, mutta silti olen saanut luokattoman paljon huonoa kohtelua ja juoruilua osakseni. En luota ihmisiin. Ja myös se, että minua on aina kaveriporukoissani hävettänyt, jos joku mies on kiinnittänyt huomiota juurikin minuun, sillä siitäkin olen saanut kaunaa osakseni. Vien muiden miehet, vaikka en tekisi mitään. Huono karma kaikin puolin. Pysyn kaukana miehistä, koska tuskinpa kaltaiselleni on ketään... en halua tyytyä huonompaa kuin itsekään toisaalta olen. Tiedän osaavani kohdella toista hyvin, rakastaa syvästi ja näyttää sen... En halua ketään koulutettavaa.... Mutta toisaalta tunnen taas etten kelpaa omana itsenäni, vaikka en juurikaan koskaan ole edes kokeillut.
Minä olen kauniiksi kehuttu ja monesti saanut ihmetystä osakseni miksei mulla ole miestä, vaikka niitä ottajia olisi... Siihen on yksinkertainen syy; en halua parisuhdetta ainakaan juuri nyt. Minulla on mennyt luotto miehiin, kun minua on petetty. Parempi olla ilman miestä, seksiä saa halutessaan. Mitä minä miehellä edes tekisin? En halua lapsia tai naimisiin ainakaan vielä... Minua ahdistaa ajatus jakaa esim. asunto jonkun kanssa, olla jollekin jatkuvasti tilivelvollinen ja pahimmassa tapauksessa taas joutua pettymään. Ystävät ja perhe riittää. N26
Vierailija kirjoitti:
Parempi olla ilman miestä, seksiä saa halutessaan. Mitä minä miehellä edes tekisin?
Eli harrastat naisten kanssa seksiä, kun olet ilman miestä ja kyselet, että mitä niillä edes tekee?
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki halua ja tarvitse miestä. Osa naisista kokee, että miehestä on enemmän vaivaa kuin iloa. Sellaisen naisen kriteerit ovat niin korkealla, että ei juuri kukaan mies voi niitä täyttää ja siksi hän on mieluummin sinkkuna. Ei välttämättä halya harrastaa seksiäkään eikä sillä ole mitään yhteyttä naisen omaan ulkonäköön. Varsinkin siinä tilanteessa mies olisi hirveä rasitus elämässä, jos itse ei halua seksiä ollenkaan ja miehen takia pitäisi koko ajan sitä silti harrastaa. Parempihan siinä on olla sinkkuna silloin.
Ei yksin eläminen tarkoita (naistenkaan) kohdalla ettei haluaisi seksiä, mutta jos puoliso on jollain elämänalueella paha pettymys, ei sellaisen kanssa tosiaankaan halua sekstailla, koska ei ole enää minkäänlaista arvostusta rakkautta, läheisyyttä eikä kipinää: mieluummin elää yksin kuin on yksinäinen, onneton ja toivoton jonkun kanssa.
Näin se on. Ei mitään lisättävää. Tämän takia kauniin naisen kannattaa ottaa sellainen mies, jota kukaan muu nainen ei halua.