Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset kesti vain 2 päivää. Mistä voi olla kyse?

Vierailija
26.06.2017 |

Aina on ollut säännöllinen kierto ja kuukautiset kestäneet sen viisi päivää. Nyt kuitenkin vain kaksi päivää, tai ehkä 2,5. Mistä ihmeestä voi olla kyse? En käytä pillereitä tms eli ihan luomukierto on.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto voi vaihdella, joten ei syytä hätään. Jos menkat nyt jää seuraavan kerran väliin, niin sitten viimeistään tee raskaustesti.

Vierailija
2/11 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoto voi vaihdella, joten ei syytä hätään. Jos menkat nyt jää seuraavan kerran väliin, niin sitten viimeistään tee raskaustesti.

Kiitos ehdin jo kuvitella kaikenlaista koska aina ollut niin säännöllinen kierto ja aina samanlainen vuoto. Ehkä maltan odottaa kuukauden ja katsoa seuraavat menkat vielä. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonit heittää volttia. Tilaa aika gynelle. On hyvä käydä varmistamassa,  että hormoonitasapaino on ok.ja muutenkin kaikki on kunnossa.

Vierailija
4/11 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus mahdollinen?

Vierailija
5/11 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.

Mulla menkat kesti vuosia aina vain yhden päivän, nyt vauvan syntymän jälkeen kestävät 2-3 päivää.

Vierailija
6/11 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset hyvin niukat voivat tulla, jos on raskaana? 

Menopaussi alkamassa, et kerro ikääsi? Ja monesta muusta syystä. Eihän tuossa ole pienintäkään huolen aihetta. 

Minulla on koko ikäni ollut kuukautiset, joiden kesto on ollut kaksi päivää. Ja näistäkin vain toisena on kunnollista vuotoa. 

Ei kuitenkaan hedelmällisyyteen ilmeisesti liity mitenkään, koska minulla on neljä lasta, kaikki tulleet juuri silloin kuin on haluttukin. Ei siis olla jouduttu odottelemaan. 

Vierailija
7/11 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vanhemmiten kierto niukentunut ja lyhentynyt ihan huomattavasti, enkä osaa olla siitä yhtään pahoillani. Ennen kuukautiset kesti aina vähintään 5 päivää, nykyään on ihan normaalia tuo 2-3 päivää. Ikää 40 v.

Vierailija
8/11 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vanhemmiten kierto niukentunut ja lyhentynyt ihan huomattavasti, enkä osaa olla siitä yhtään pahoillani. Ennen kuukautiset kesti aina vähintään 5 päivää, nykyään on ihan normaalia tuo 2-3 päivää. Ikää 40 v.

Samoin. Iän myötä tullut erilaisia muutoksia.

Vierailija
9/11 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi noin ja syöpähän sieltä lopulta löytyi.

Vierailija
10/11 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana? Mulle tuli ns. Niukat kuukautiset vielä 3-4 kk raskaana ollessa. Ja oli järkky ripuliuloste koko ajan. :) alku ja loppuraskaus wc:n lähellä olemista:)

Vierailija
11/11 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Aina ajatellut että viimeinen paikka mistä hakisin vertaistukea on vauva.fi. ehkä nyt on sitten tosi kyseessä.

Olen jo tovin lueskellut palstoja, ehkä vain mielenrauhani vuoksi.

Ovuloin 15 päivä ja sitten meillä oli puolison kanssa rakkaushetki. 15 päivästä 9 päivän päästä rupesin vuotamaan verta, tätä jos vertaan kkvuotoon en oikein tiedä aika sama, mutta ehkä niukempi. Vuotopäivät on aina ollut 5pvä nyt 2pvä ja kolmas päivä niukkaa todella niukkaa.

Kuukautiseni olivat pitänyt alkaa vasta 28. Päivä.

En tiedä miksi pelottaa tehdä raskaustesti, ehkä siksi että petyn ja harmittaa.

Miksi kirjoitin tänne ehkä halusin vain kertoa tämän johonkin.