Poikaystävä repesi lapsuuskuvalleni, paha mieli
Olin pyöreä lapsi ja luonnollisesti en 7-8-vuotiaana meikannut joten pisamat paistavat kuvassa pyöreissä kasvoissa. En mitenkään erikseen esitellyt kuvaa vaan järjestin kuvia albumiin kun mies tuli, otti kuvan käteensä ja sopersi naurun keskeltä että näytän rantapallolta jolla on rutto. Olen siis 13-vuotiaasta saakka meikannut aina huolellisesti pisamat peittoon eikä poikaystäväkään ole nähnyt minua ilman meikkiä. Nyt on paha mieli ja taidan ostaa vielä jotain peittävämpää voidetta...
Kommentit (14)
Poikaystäväsi on idiootti, pisamat on söpöjä. Onko jätkä muutenkin typerä ja käytöstavaton? Jos on, jssap.
Olet valinnut idiootin poikaystävän, etsi parempi
Sinulle itsetunnon kohotusta! Toivottavasti teini-iän ohitus aikanaan tekee tehtävänsä.
Ite en tollasta (siis noin käyttäytyvää poikaa) kattelis.
Luokittelisin epäonnistuneeksi suhdekokeiluksi.
Hanki paperipussi ja laita se tuon ns. poikaystäväsi päähän. Ja sitten kantapäät vastakkain.
Minä nauran itsekin lapsuuskuvilleni. Mikä pallinaama!
Naurakoot muutkin.
Hän osui sinua arkaan paikkaan, toki totta sekin, mutta kyllä jäin miettimään tuota sanavalintaa. Hän kuulostaa ihmiseltä, jolla ei ole hienostuneusuutta, tilannetajua ja tahdikkuutta tippaakaan. Jos suhteenne jatkuu, saat valmistautua kuulemaan tuon tyyppisiä lausahduksia enemmänkin.
Itse totesin aikanaan sinun ikäisenäsi, kun silloinen poikaystäväni käänsi päätäni asentoon, jossa profiilini oli näkyvillä ja sanoi, että onks tää sun niiku peruna- vai hyppyrinenä vai miks näitä kutsutaan?, että juu ei, en jatka tällaisen kanssa.
Kaikkihan nauraa lapsuuskuville, kuka mistäkin syystä. Älä nyt heti heitä mäelle, kuten täällä on ehdoteltu, JOS muuten on mukava. Jos ilkeä muutenkin, niin äkkiä eroon!
Niin ja ps. pisamat naisella on tosi kauniita, jopa seksikkäitä. ÄLÄ MEIKKAA PIILOON!!
No eipä hyvin mene setämiehelläkään jos 36v on uurteinen. Elämäntavat remonttiin...
Aika pienestä ollaan täällä jo eroon valmistautumassa. Mitä jos sanoisit ensi alkuun sille poikaystävälle, että hei musta tuntuu pahalta kun sanoit noin, olen vähän epävarma näistä pisamista ja ne on mulle arka paikka.
Kannattaa opetella puhumaan asioista, eikä aina heittää kumppania mäkeen yhden ikävän kommentin takia. Luultavasti se ei tajunnut, että tuo voi sattua. 19-vuotias on kuitenkin vielä tosi kakara, joten pientä armoa nyt hei. Kyllä se oppii olemaan möläyttelemättä, jos sitä kiinnostaa oppia.
Pitisiköhän minun olla pahastunut kun vaimoni vaati kauan sitten hääjuhlissa pyörineeseen kuvaesitykseen minusta todella pöljän kuvan, about 7v ikäisenä. Ja yleisö nauraa mylvähteli sille...hyvä jos huvitti ihmisiä.
Poikaystäväsi ei ole nähnyt sua ilman meikkiä?? Onko pitkäkin yhteinen taival takana? Aika vaikeeksi teet elämäsi, täytyy sanoa. Mitä jos hommaisit semmoisen poikkiksen joka on aikuisempi käytökseltään ja jonka edessä voit olla myös meikittä. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin et säkään kovin kypsältä vaikuta. Mut joo, 19 on vielä teini-ikä.
Ja siis 19-vuotiaita olemme, etten tiedä pitäisikö tuo luokitella poika-vai miesystäväksi
ap