Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein sen rikoksen: katsoin mieheni facebook-viestit

Vierailija
25.06.2017 |

No siitä sain, mitä tilasin. Kai.. On pyrkinyt tekemään koiralenkkiystävättäreen vaikutusta vilkkaalla viestinnällä. Kuulemma eronnut yh. Mies tunnusti, että oli mennyt kiinnostumaan, kun meillä ollut suuria vaikeuksia, masennusta ym. Nyt mies väittää, että haluaa jatkaa liittoamme, mutta en tiedä. Ei ollut ensimmäinen kertakaan tämä, kun pyrkii pettämään minua. Rikkihän tässä on, ja sattuu niin paljon, mutta minkäs teen. Vaikka itsekin rikoksen tein, niin luotto taitaa kyllä nyt olla mennyttä myös mieheen päin. Tuskin olisi lopettanut pelehtimistä ilman kiinnijäämistä... Kyllä ihmetyttää myös nainen, joka heti vastaamassa varatun miehen kiinnostukseen innokkaana. Huh huh...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
2/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia apinoita olette kaikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä apina-kommenttia. T.ap

Vierailija
4/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaa lisää? Rankaise sitä ettei saa seksiä!

Vierailija
5/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

544353 kirjoitti:

No se on ainoa oikea tapa. Seksiä tulee vasta, kun mies on valintansa tehnyt.

Vierailija
6/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongaa sääkin joku toinen. Saapahan mies kokea sun tuntemukset.

Vierailija
7/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mietin kyllä noita vaihtoehtoja (pettäminen itsekin tai jättäminen), mutta kaipaisin vähän moniulotteisempia perusteluja, miten ja miksi toimia ja mitä ylipäätään ajatella tästä. Olen niin lukossa.

Vierailija
8/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että.. i feel you.

Mun ei ole mukamas ole mesessä, mutta viestittelee jonkun kanssa kuitenkin mesessä. Piilottaa ja kieltää asian,valehtelee päin naamaa. Makaan sängyssä vieressä ja näen kuinka keskustelu heijastuu miehen sillmälaseista tai silmän pinnasta. En saa sanoista selvää,mutta hymiöt yms näen. Ja mun rinnan alla on raskas kivi, vaikea hengittää. Eilen oli 4 h pois, kännykkä ei vastannut. Unohti muka autoonsa, mutta muuten kuljettaa sitä koko ajan mukanaan, jopa suihkuun.

Sanoo mulle että rakastaa. Pakko varmaan lähteä.

Vierailija
9/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas näkee miten on vakka kantensa valinnut. Minusta olette molemmat juuri sellaisia kultahippuja jotka ovat toisensa ansainneet.

Jättäisin kumppanin joka ei kunnioittaisi yksityisyyttäni. Suhde olisi siltä osin ollut loppu joka tapauksessa vaikket olisi etsimääsi löytänytkään.

Ei sillä, että pettäminen olisi hyväksyttävää. Vaan mihin vedetään raja jos on tapahtunut tämänlaista "pettämisen valmistelua". Onko pelkkä pettämisen suunnittelu jo pettämistä?

Vierailija
10/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

aika tylsiä nämä tarinat

Vierailija
11/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

544353 kirjoitti:

No se on ainoa oikea tapa. Seksiä tulee vasta, kun mies on valintansa tehnyt.

No tuolla tavalla ainakin varmistat sen, että mies lähtee. Pihtaaminen on kaikista paras tapa näivettää miehen tunteet sinua kohtaan.

Vierailija
12/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut ihan samanlainen tilanne, mutta mun miehellä meni kaverit koko ajan meidän perheen ja parisuhteen edelle. Tai yksi tietty pelkästään. Aikani itkin ja kyselin syytä miksi, mutta tuloksetta. Joten aloin keskittymään lapsiin, töihin ja ystäviini. Reissasin lasten kanssa ja kävin erilaisissa tapahtumissa. Kummasti 3 kuukauden jälkeen alkoi miestä kiinnostamaan mun seura kun en enää soitellut perään. Tää kaverisuhde loppui joku kuukausi sen jälkeen kun mies ei ollutkaan koko ajan saatavilla. Eihän tuota voi verrata toiseen naiseen, mutta minusta tuntui samalta.

Vierailija
13/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvata toki saattaa, että tuohon rikokseeni tartutaan. Ja sekin lienee totta, että loppu on suhde molempien syystä. Jotenkin se ei vain ole kuitenkaan se pointti tässä. Mieluummin olen rikollinen ja tunnen syyllisyyttä itsekin kuin täysin tallottu ja jätetty sen toisen naisen takia, kuten varmaan joka tapauksessa olisi käynyt. Ei mies ei ole SEN vuoksi minua jättämässä että luin viestit (eikä kyllä muutenkaan haluaisi muka erota), vaan on sitä mieltä, että käräytys oli välttämätöntä, koska hän ei kyennyt itseään hallitsemaan tässä asiassa. Olisi ehtinyt jälleen pettääkin (on pettänyt), ellei nyt olisi tullut toisenlainen käänne. Sairastaa kaksisuuntaista.

Olen pahoillani, että muillakin samaa tuskaa. Ihan tarpeeksi kamalaa on ilman irvailujakin. Tuollaisille muille naureskeleville toivoo omia karvaita nöyrtymisen paikkoja elämään.

Vierailija
14/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on kyllä melkoisen pepusta. Turhaan sitä naista ihmettelet, anna olla vain. Voi olla vaikka lääkityksellä tai muuten vain nauttia pahan olon aiheuttamisesta. Miestä kannattaa nyt todella arvioida. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi