Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaas laihduttajaa/elämäntapamuuttujaa!

Laihis
25.06.2017 |

Olen ollut pari viikkoa kevyellä ruokavaliolla, mutta mitään päänsärkyä kummempaa muutosta en ole havainnut. Tänään aloitin uudella systeemillä ja lisäsin ruokaa päivääni. Miltä kuulostaa mun ruokapäivä:

Aamulla (tai se oli jo klo 12, kun eilen valvottiin) rahkaa purkillinen, mysliä pari rkl, kalkkunaleikettä muutama viipale, tomaatti
Lounaalla (klo 15.30) lohta grillattuna isohko pala, jogurttikastiketta, paprikaa ja tomaattia grillattuna, maissia pätkä, salaattia, jossa raejuustoa mukana
Välipalalla (klo 19.00) omena
Illalla (klo 22.00) jogurtti-rahkaa purkki, mysliä pari rkl, ananasta pari rengasta

Vettä/vichyä parisen litraa, kahvia 3 mukillista maidolla

Liikuntana 45 min. reipas kävelylenkki ja arkiaskareita

Kommentit (10)

1/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mitä jos söisit jotain?

Vierailija
2/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksia sietäisi olla enemmän ja paljon monipuolisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota rahkaa ja mysliä, rahkaa ja mysliä. Millaisia määriä? Puoli prk rahkaa ja ruokalusikallinen mysliä?

Vierailija
4/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kahvimaito pois

Vierailija
5/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota rahkaa ja mysliä, rahkaa ja mysliä. Millaisia määriä? Puoli prk rahkaa ja ruokalusikallinen mysliä?

Sori, olihan ne tolkuttomat määrät siinä mainittu. Olet kylläinen, koska aineenvaihduntasi menee tukkoon, et siksi että se virtaisi. Ei ihmekään, että päätä särki, kun keventelit. Niin teki minullakin ennen.

Vierailija
6/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Riippuu tietysti kropastasi, kulutuksestasi ym., mutta esim minä laihdutan juuri tuollaisella pienellä ruokamäärällä, kun paino ei muuten laske. Mittani on 161/72 ja olen jo laihtunut 8kg, mutta aikaa mennyt 4 kk, kun putää syödä niin vähän ja aina ei vain jaksa kituuttaa ja hulluna liikkua.

Vierailija
8/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! Mun mielestä tänään oli aika reilusti jo ruokaa siihen nähden, että en ole kerinnyt, kuin 10 h olla hereillä, heh!

Tänään oli vähän rahka/myslipainotteinen ruokavalio, kun jääkaapissa ei ollut paljon muuta, kuin rahkaa ja jogurttia. Huomenna ajattelin lisätä kananmunia ja tein töihin lounaaksi ison tonnikala/raejuustosalaatin ja välipalaksi hedelmäsalaatin. Mulla toimii alkuun parhaiten aika vähäkalorinen systeemi, muuten menee helposti överiksi. ap

Vierailija
9/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori jankutus, mutta juo vettä myös tarpeeksi. Tsempit sulle, t: -37 kiloa.

Vierailija
10/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, olihan siellä se vesikin :) Silmäluomet lumpsaa, väsy. -9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi