Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää bulimiaa sairastavalta :)

Vierailija
25.06.2017 |

Vastaan kaikkeen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Vierailija
2/6 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä?

19v

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään olet sairastanut, eikö se uuvuta sua? Mikä on sun "bravuuri"? Itse bulimikkona ahmin ja oksensin lähinnä pastaa/makaronia/leipää/vaaleaa vehnää ja nykyään koitan pysyä erossa niistä. Oletko harkinnut ruokavalion muutosta ja kuinka pitkään aattelit tuota kestää?

Vierailija
4/6 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy. Vaan totean. Joskus kaipaan sitä tunnetta kun oksensin. Lukitsin oven. Jos en ollut yksin, käynnistin pesukoneen. Sen jälkeen oksensin, oksensin ja oksensin.

Vedin vessan ja huuhdoin kasvot. Olo oli todella hyvä. Jotenkin voimakas ja valpas.

En ole oksentanut kolmeentoista vuoteen. Ruokatorvi oireilee ja refluksi. Sen lisäksi minulla on pallea tyrä.

Vierailija
5/6 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään olet sairastanut, eikö se uuvuta sua? Mikä on sun "bravuuri"? Itse bulimikkona ahmin ja oksensin lähinnä pastaa/makaronia/leipää/vaaleaa vehnää ja nykyään koitan pysyä erossa niistä. Oletko harkinnut ruokavalion muutosta ja kuinka pitkään aattelit tuota kestää?

3 vuotta. Kyllä väsyttää... Nukun nykyään 4-5 tunnin päiväunia oksentamissessiosta palautumiseen. Joskus olen nukahtanut vessan lattialle. Ei ole bravuuria... Syön mitä kaapista löytyy. Useimmiten tosin pastaa&majoneesia, suklaata, riisiä ja leipää juustolla. Hiilarit on varmaan aika yleinen ahmimisruoka... Yritän koko ajan laihduttaa ja silloin kun en ahmi syön täysjyvämuroja, jäisiä banaaneja, kasviksia ja maissia. Pyrin muuttamaan ruokavalioni kokonaan tuohon. En tiedä kauanko tätä jatkuu.

Ap

Vierailija
6/6 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kysy. Vaan totean. Joskus kaipaan sitä tunnetta kun oksensin. Lukitsin oven. Jos en ollut yksin, käynnistin pesukoneen. Sen jälkeen oksensin, oksensin ja oksensin.

Vedin vessan ja huuhdoin kasvot. Olo oli todella hyvä. Jotenkin voimakas ja valpas.

En ole oksentanut kolmeentoista vuoteen. Ruokatorvi oireilee ja refluksi. Sen lisäksi minulla on pallea tyrä.

Miksi käynnistit pesukoneen?

Minäkin rakastan oksentamista! Saan syödä mitä vain lihomatta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän