Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisen veisit katsomaan Antti Tuiskua?

Vierailija
25.06.2017 |

?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 16v.

Vierailija
2/20 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään ikäistä.Lapset ansaitsevat kuulla hyvin tehtyä sekä  laulettua musaa.Tuiskun musa autotunella ei täytä kriteereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

45

Vierailija
4/20 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olis rahaa ja mahdollisuuksia, niin just sen ikäisen kuin halauisi sinne mennä. En sitä pahana pitäisi.

Vierailija
5/20 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festarikeikoilla Tuisku kiroilee törkeästi, imee banaania suuseksimäisesti, huutelee yleisölle ilkeyksiä. Lisäksi on alkanut Hanuri-biisin "kunniaksi" näyttää persettään yleisölle ja huutelee: "Tässä on mun perse! Se on taivaanlahja! Kuka teistä haluaa tulle sinne tänään?!" Ei mielestäni tuollaista alaikäisille pidä esittää. Samaa sarjaa tosin on Sanni kiroiluineen ja naisten hyväksikäyttöön yllyttävine sanoituksineen. 

Vierailija
6/20 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oon pieniä lapsia keikoilla nähnyt. Antti Tuisku vetää kirjoilut pois ja muutenkin siistii showtansa jos esiintyy ikärajattomalla keikalla. Banaani juttu kuuluu siihen, mutta varsinaisesti se ei tee muuta kuin syö sitä. Kannattaa muistaa ettei lapset näe samaa kuin aikuiset. Onhan siinä samassa esityksessä tanssijoita söpöissä eläinpuvuissa. Voit sanoa lapsellesi, että Antti esittää apinaa :D

Vierailija
7/20 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oon pieniä lapsia keikoilla nähnyt. Antti Tuisku vetää kirjoilut pois ja muutenkin siistii showtansa jos esiintyy ikärajattomalla keikalla. Banaani juttu kuuluu siihen, mutta varsinaisesti se ei tee muuta kuin syö sitä. Kannattaa muistaa ettei lapset näe samaa kuin aikuiset. Onhan siinä samassa esityksessä tanssijoita söpöissä eläinpuvuissa. Voit sanoa lapsellesi, että Antti esittää apinaa :D

Samaa pyllistelyä oli pari viikkoa sitten ikärajattomalla keikalla. MInulle tulee oksennus suuhun, alkaa ampua pahasti yli.

Vierailija
8/20 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär 10v on suuri Jenni Vartiaisen fani. Enemmän olen saanut hänelle selitellä mitä tarkoittaa Turvasana...

Vierailija
9/20 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 80 vuotiaan. Saisipa sitten päivitellä, että tulipa se sitten tummoinenkin nähtyä.

Vierailija
10/20 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen 0v mutta se Hanuri ja Hiihto biisi olivat nii hirvittäviä kappaleita että en päästäisi vaikka olisi lapset yli 50v

Vierailija
11/20 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitini on lähes kahdeksankymppinen ja hän näkee heikosti ja kuulokin on jo lähes mennyt. Hänet voisin viedä. 

Vierailija
12/20 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa pyllistelyä oli pari viikkoa sitten ikärajattomalla keikalla. MInulle tulee oksennus suuhun, alkaa ampua pahasti yli.

Epäilisin kyllä lapsella kehityshäiriötä jos ei sitä banaanin syöntiä ymmärrä

Vierailija
13/20 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tytär 10v on suuri Jenni Vartiaisen fani. Enemmän olen saanut hänelle selitellä mitä tarkoittaa Turvasana...

No kyllähän 10-vuotiaiden pitää jo tietää sm-seksistä ja siihen liittyvistä turvallisuustakuista.

Vierailija
14/20 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa ettei kukaan edellämainituista tee musiikkia tai esiintymistään lapsia varten. Lapsille on omat musat olemassa eli mun mielestä turha valittaa.

Vierailija
15/20 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa ettei kukaan edellämainituista tee musiikkia tai esiintymistään lapsia varten. Lapsille on omat musat olemassa eli mun mielestä turha valittaa.

Sannin ja Tuiskun yleisö on pääasiassa lapsia ja pissis-ikäisiä nuoria tyttöjä. Jenni Vartiaisen yleisö on aikuista joten sallitaan nuo turvasanat ja huokailut heille.

Vierailija
16/20 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D 12v

Vierailija
17/20 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruiskun musiikki on sellaista paskaa, etten veisi edes vihaamaani naapurin kyttääjän mummoa tuolle keikalle.

Vierailija
18/20 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antin nykyisellä konseptilla en varmaan veisi alle 12-vuotiasta. Tyhjät huoneet ym. oli aika kesyä nyyhkysettiä, mutta nykyisillä keikoilla pyöritetään persettä, heiutellaan ruoskaa, puhutaan kaksimielisiä juttuja... Antti ei ole lasten artisti. Pienten lasten paikka on Fröbelin palikoiden keikalla.

Vierailija
19/20 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Ana oli idolssiaa olin noin. 9v ja kaikki tiesivät että Antti on homo. Ainut mikä on muuttunut Antti syö banaania

Vierailija
20/20 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannin ja Tuiskun yleisö on pääasiassa lapsia ja pissis-ikäisiä nuoria tyttöjä. Jenni Vartiaisen yleisö on aikuista joten sallitaan nuo turvasanat ja huokailut heille.

Sepä jännä kun koko kevät kiertue oli K-18 ja kaikki loppuunmyytyjä.