Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei välitä minusta.

Hyvästi.
25.06.2017 |

Olen vuosikausia joutunut törkeiden huhujen uhriksi ja tämän takia ihmiset ovat vierastaneet minua parillakin työpaikalla. Minua ei niissä kukaan juurikaan tunne, mutta juoruilija on keksinyt ja jotenkin saanut vakuutettua muut siitä kuinka olen outo ja kamala ihminen. Muualla kun tapaan ihmisiä minusta pidetään paljonkin.
Olen vaan niin kovin rikki näistä valheista. En jaksa enää, koska kukaan ei koskaan puolustanut minua, vaan uskoi kaiken mukisematta. Kiusallista kohdata ihmisiä jotka mukamas tietävät minusta asioita, jotka eivät oikeasti tiedä mitään. Aivan kamalaa. Lopetan itseni.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välitän. Älä satuta itseäsi. ♡

Vierailija
2/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin välitän.Voisiko lähestymiskieltoa harkita tai kunnianloukkaussyytettä?et ole yksin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostan kaikille haukkujille ja pahantekijöille riistämällä henkeni.

Vierailija
4/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi "kosto" on nostaa nokkasi pystyyn ja näyttää kaikille ettet välitä siitä mitä sinusta puhutaan.

Mahtaa harmittaa haukkujia ja pahantekijöitä kun sinä vaan porskutat eteenpäin hymy huulilla.

Minäkin välitän.

Vierailija
5/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on miljoonia hyviä työnantajia jotka ei välitä huhuista. Lähestymiskielto on ihan hyvä vinkki ja kuuntele voimaannuttavaa musiikkia, esimerkiksi Taylor Swift Shake it off.

Vierailija
6/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Paskan puhujia riittää.

Vierailija
7/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tiedät aloittajasta henkilökohtaisesti?

Vierailija
8/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuule tuommosen takia lopeta itseäsi. Mä olen kokenut ihan samaa. Muiden ihmisten ajatuksille tai kuvitelmille pitää vain oppia haistattamaan pitkät.

Vierailija
9/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma savua ilman tulta. Itse olen sitä mieltä et voi olla tai ainakin se tuli on voinut roihahtaa ihan mitättömästä kipinästä. Lähestymiskiellon saat tilanteessa jossa ihminen on yrittänyt sua lähestyä, vaikka olet kieltänyt niin tekemästä.

Vierailija
10/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä susta vaan tuntuu siltä?

Vierailija
11/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tiedät aloittajasta henkilökohtaisesti?

Vain sen, että hän on syyttä joutunut kohtaamaan enemmän ennakkoluuloja kuin moni muu. Ei tuollaisen kanssa pitäisi kenenkään joutua kamppailemaan. ♡

Ap, älä anna valehtelijoiden lannistaa itseäsi. #2:n ehdotus kunnianloukkaussyytteiden nostamisesta oli hyvä. Jos tilanne tosiaan on niin paha kuin kuvailet, ehdot täyttynevät helposti. Voimia!

Vierailija
12/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kuule tuommosen takia lopeta itseäsi. Mä olen kokenut ihan samaa. Muiden ihmisten ajatuksille tai kuvitelmille pitää vain oppia haistattamaan pitkät.

Näin just. Saattaahan se lähtöasetelma turhauttaa, mutta omalla toiminnallaan voi silti ajan kanssa todistaa muille olevansa ihan hyvä tyyppi.

Vierailija
13/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä välitän! Ja paras kosto on menestyminen

Vierailija
14/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku on sulle suoraan sanonu et susta puhutaan tällasta ja tällasta? Yleensä ihmiset ei toimi niin mut kertahan se olis ensimmäinenkin. Älä välitä, kaikista puhutaan. Ihan jokaisesta, mut ajan kanssa ne unohtuu.

Vierailija
15/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miä välitän! Ja paras kosto on menestyminen

Menestyminen? Onko vaikka joku perheenäiti joka istuu siwan kassalla menestyjä? On, omassa elämässään. Vois se olla huonomminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän