Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta, mitä sinulle on valehdeltu

Vierailija
25.06.2017 |

.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi tarvitsee kumiveneillä saapuvia koneinsinöörejä paikkaamaan työvoimapulaa.

Ei tarvitse.

Saapujat eivät ole koneinsinöörejä

Ei ole mitään pulaa työpaikoista tai tehtävistä vaan maksajista on pulaa.

Tyhjää saa pyytämättäkin.

Vierailija
2/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi lopettavansa juomisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi tarvitsee kumiveneillä saapuvia koneinsinöörejä paikkaamaan työvoimapulaa.

Ei tarvitse.

Saapujat eivät ole koneinsinöörejä

Ei ole mitään pulaa työpaikoista tai tehtävistä vaan maksajista on pulaa.

Tyhjää saa pyytämättäkin.

Tämä sama minullakin!

Vierailija
4/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitään suunnitelmaa ei ollut PS-eduskuntaryhmän hajottamisesta.

Vierailija
5/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevasta tövoimapulasta. Siitä on puhuttu koko aikuisikäni. Ei ole vielä näkynyt.

Milloinkahan se tulee?

N45

Vierailija
6/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevasta tövoimapulasta. Siitä on puhuttu koko aikuisikäni. Ei ole vielä näkynyt.

Milloinkahan se tulee?

N45

Ei koskaan.

Vierailija
7/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin miehen kanssa ja hän valehteli mm:

-parisuhteittensa määrän

-ammatinsa

-varallisuutensa (oli ulosotossa)

Vierailija
8/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin miehen kanssa ja hän valehteli mm:

-parisuhteittensa määrän

-ammatinsa

-varallisuutensa (oli ulosotossa)

Aiempi parisuhteiden vai voimassaolleiden parisuhteiden?

Vierailija
9/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen on-off suhteen päättymisen jälkeen itsemurhan lavastaminen.  Kahden viikon ajan kuvittelin olevani syypää siihen,että kolme lasta on jäänyt isättömäksi. Sitten paljasti olevansa hengissä ja kuvitteli minun ottavan avosylin hänet vastaan.

Vierailija
10/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saimme esikoisen, mieheni sanoi että voimme hankkia lisääkin lapsia. Se oli valhe, enkä antanut hänelle sitä ikinä anteeksi.

Vierailija
11/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eräs mies valehteli kaiken. Siis ihan kaiken tutustumisesta lähtien, paitsi nimensä. Tunnettiin vuosi ja vietettiin tiiviisti aikaa yhdessä sinä aikana. Luulin löytäneeni sielunystäväni joka on hyvin samanlainen kuin minä ja jolla on ollut samanlainen elämä kuin minulla. Se oli hienoa. Joku ymmärsi ja oli niin samanlainen. Hänestä tuli ihminen johon luotin täysin ja kerroin kipeitäkin asioita. Kunnes eräänä päivänä kivi lähti vierimään ja aloin saada selville ettei mikään ollut totta. Menetin hetkeksi todellisuudentajuni enkä pystynyt luottamaan keneenkään tai mihinkään pitkään aikaan. Sairastuin henkisesti.

Vierailija
12/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttäytyi kuin oli sinkku.

Tapasimme syksyllä ja lähdimme minun vanhempieni luo joulun viettoon. Paitsi ei ikinä tullut asemalle. Soitti aikaisemmin ja sanoi kriisi töissä. Lähde jos hän ei tule bussiasemalle. Ja niin odotin ja pidin paikkaa varattuna viime hetkeen asti,

Soitin ehkä 10 krt päivässä . Lopulta vaimo vastasi, kysyi mikä on niin tärkeää että on pakko joulunakin häiritä, tulipahan kunnon paukku kummallekin.

Vaimo halusi nähdä , mutta lähdin nopeasti pois kun syytti minua vaikka sanoin en edes tiennyt perheestä.

Lopulta laittoi viestin uskoo minua. Teki mieli huutaa I dont care.

Tämän jälkeen olen jokaiselta kysynyt oletko naimisissa, oletko suhteessa, onko lapsia. Valehteleminen on oma juttu, huijaaminen myös ikävää.

Vierailija
13/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies valehteli olevansa eronnut. Rakastuin häneen ja kun sitten tajusin hänen olevankin naimisissa, oli tosi tuskallista jättää hänet, vaikka hän tosi mulkvisti olikin. Sain sentään aikaiseksi kirjeen hänen vaimolleen, joka lienee läheisriippuvainen tms., koska jatkaa tuon petollisen narsistisen miehen kanssa edelleen. Tämä vaalea mies Pispalan Tahmelasta. 

Vierailija
14/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuruulainen virta leikki.... banaanin tarra ikkunaan ja sut on myyty!

Vierailija
15/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies valehteli olevansa eronnut. Rakastuin häneen ja kun sitten tajusin hänen olevankin naimisissa, oli tosi tuskallista jättää hänet, vaikka hän tosi mulkvisti olikin. Sain sentään aikaiseksi kirjeen hänen vaimolleen, joka lienee läheisriippuvainen tms., koska jatkaa tuon petollisen narsistisen miehen kanssa edelleen. Tämä vaalea mies Pispalan Tahmelasta. 

Uskaltaako kysyä miehen nimikirjaimet? Täällä on pelottavan sama kokemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän