Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mukavaa tuntematon on tehnyt sinulle?

Vierailija
25.06.2017 |

Nyt positiivista ketjua, kertokaa kuinka tuntemattomat ihmiset ovat auttaneet teitä/te olette auttaneet jotakuta. :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies sanoi mua v***n lehmäksi, kun kaadoin lonkerot hänen syliinsä. Onneksi ei tarvinnut maksaa mitään.

Vierailija
2/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päivän lounastaukoa puistonpenkillä tuli ilahduttamaan asunnoton (perusdeekun näköinen), kun rupesi röyhkeällä äänellä ruinaamaan toista eväslihistäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottanut mukavaa päivää. Kyllähän tuollainen aina piristää :) vaikka pieni asia onkin, mutta silti :) kyllä tykkään!

Vierailija
4/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovea on pidetty auki useamman kerran tai päästetty ensin junaan/bussiin. Yksinään kävellessä on häiriköijiä tunkenut seuraan tai seurannut minua ja ohikulkevat ihmiset ovat ottaneet minut porukkaansa turvaan ja saattaneet kotiin tai bussille. Neuvottu reitti paikkaan x.

Itse olen antanut rahaa bussilippuun, auttanut nostamaan rattaita junaan ja kantanut vanhuksen kauppakasseja.

Näitä on aivan liikaa, mutta aina tulee hyvä mieli kun edes hetken tajuaa, että hyviäkin ihmisiä on olemassa.

Vierailija
5/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nuori mies maksoi kerran ostamani kahvin Turun rautatieasemalla kun olin sen jo kaatanut ja huomasin vasta sitten, että lompakkoni oli jäänyt kotiin. Hän sanoi, että voin ostaa hänelle joskus! Emme varmasti koskaan enää tapaa. Mutta ostan jollekin!!

Vierailija
6/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen spurgu antoi minulle puoliksi juodun Valdemar-pullon katkopaikkansa ovella, kun juomia ei saa sisälle viedä.

Vierailija
7/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kerran tarjottu kyyti työpaikalle parinkymmenen kilometrin päähän kun olin myöhässä bussista, ei suostuttu ottamaan edes rahaa vastaan.

Itse olen soittanut huoltomiehen vanhukselle joka oli unohtanut avaimensa ja värjötteli ulkona odottamassa taksia väärään aikaan. Odottelin sitten vielä että huoltomies saapuu paikalle ennenkuin lähdin jatkamaan matkaa töihin. Pienet hyvät teot piristää aina :)

Vierailija
8/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni auton puhjenneen renkaan vaihtoivat täysin tuntemattomat nuoret(omasta aloitteestaan) kolmessa minuutissa Brysselin keskustassa. Harjoitellivat varmaan Formula-kisoihin!

Miehelläni oli kova kiire ja hän oli jo heittänyt toivon päästä erääseen tilaisuuteen.

Vierailija
9/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yh:na lapselleni potkukelkan joululahjaksi, kun oli toivonut. Siinä rautakaupan pihalla vasta tajusin autoon sovitellessani sitä, ettei se mahdu. Olin jo lähdössä potkien viemään sitä kotiini, kun eräs vanhempi tuntematon herrasmies nakkasi sen lava-autonsa kyytiin ja pyysi minua ajamaan edellä. 

Vierailija
10/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 lisää vielä:esikoiseni opiskeli Pariisissa ja seisoi kerran kavereineen baarin edessä katsomassa hintoja kun joku ohimennyt mies kuuli heidän keskustelunsa ja antoi heille 50 euroa.

Vierailija
11/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla vastaan tullut hymyili minulle, kun raahustin kotiin raskaan viikon, parin tunnin yöunien ja n. 500 kilometrin edestakaisen reissaamisen jälkeen.

Vierailija
12/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon toi minulle pudottamani tavaran.

Vierailija
13/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihana mummo antoi mulle pillimehun, kun olin jakamassa mainoksia. <3

Vierailija
14/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon mies antoi minulle ihanan lapsen siemenet!

T: yh-äiti

Vierailija
15/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autostani irtosi pyörä kesken ajon ja olin vähän shokissa. Tuntematon pariskunta pysähtyi auttamaan ja mies siirsi auton kunnolla tiensivuun. Olin käytännössä rahaton nuori opiskelija, enkä siinä tilanteessa osannut heille edes kahveja tarjota.

Vierailija
16/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilitin ystävälleni puhelimessa, että bussilipun hinnasta puuttuu 10 senttiä, mistähän löytäisin automaatin kyseisessä paikassa, olin siis itselleni vieraassa kaupungissa. Kun lopetin puhelun, takani seissyt rouva koputti olkapäätäni ja antoi minullesen 10 senttiä! Oon vieläkin niin kiitollinen tästä, vaikka oli niin pieni ele. 😊

Vierailija
17/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puutteessa ja joku tuntematon nainen, jota en ikinä enää tavannut antoi nussia itseään. Olin todella iloinen.

Vierailija
18/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuntemattomalta naiselta parkkilipun jossa oli vielä runsaasti aikaa jäljellä, sanoi että laittaa maalarinteipillä parkkimittariin kiinni parkkiliput, jos niissä on aikaa jäljellä.

Oli niin hyvä idea, että aloin tehdä samoin.