<3 jouluntähtöset loppuviikkoon<3
Kommentit (33)
Paivikki: suuret onnnittelut!
Mirabella: tervetuloa mukaan!
Kukka75: kyllä tuo aivan haamulta kuulostaa, toivotaan etta lahtee pian tummenemaan!
Omaa napaa: ovista yha odotellaan. Tama on kylla yhta odottelun odottelun odottelua tama kuumeilu...
Töötsi kp 12/25-29
Onnea uusille plussanneille!
Täällä on se kuiva kausi sitten alkanut ja päätä särkee että taitaa enteille niitä menkkoja viellä kun se alaselkä särky alkaa niin sitten voin olla aivan varma menkkojen alkamisesta vaikka nytkin olen suht varma niistä viikon sisällä ne sitten kuitenkin alkaa:(
Lämmöt on ainakin vielä kohollaan että ei varmaan ihan tänään ala mulla on muutenkin tässä kuussa jotenkin ollut sellainen olo että ei kuitenkaan tärppää ei sitten muuta kun uuteen yritykseen jos niin on.
Onko täällä ketään ketkä lähi päivinä olisi testailemassa??
Itse varmaan tuon viimeisen testin teen sunnuntaina tai maanantaina.
Carita kp26/24-38(59)
Kuvittelin, et ovis olis ollu viikonloppuna alavatsan painee vuoksi, mutta eilen alkoi tulla kunnon venyvää valkovuotoa (YÖKKI) ja tänään viiltää masua ihan hirveesti. Sellanen pistävä jännä tunne. Et kai tää nyt sit on ovis???
Onneks ehdittiin miehen kans eilen pupuilee ;) Tänään se sit lähtikin reissuun ja tulee vasta maanantaina :( Ikävä on jo nyt. Mut onneks saatiin simpat talteen.
Mun toivottu LA sit varmaan siirtyy tonne 20. paikkeille. Et jos pääsiäisenä testais, jos ei täti yllätä (hyihyi)..
Päivikille, Kukka75:lle ja Carlotalle suuren suuret onnittelut.. Nyt kovasti tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan!! Me kaikki tullaan teidän perässä!:)
Pahoittelut Sadetasku, Azq79, Yötär ja Paide!
Mitäs teillä on viikonloppusuunnitelmia??
-Kaktus- 24/32 mut nyt varmaan 24/37
Mirabella: Tervetuloa mukaan!
Onko kukaan joka kuumeilee tai yrittää vauvaa, kertonut asiasta jollekin? Mä tässä viikko takaperin anopille kerroin vauvahaaveistani, en tohtinu kertoa,että yritämme vauvaa.. Mutta tänään sitten kerroinkin että meillä yritetään pikku-kolmosta? Mulla on hyvät välit anoppiin, on mulle niitä läheisempiä ihmisiä, joten ei tehny vaikeeta kertoa!Onko muita joilla hyvät välit anoppinsa kanssa?
Mulla alkaa kierto olla puolessa välissä, joten jännittettävää vielä on, ennen kuin voi plussaa testata taikka se täti tulee kylään.
Täällä elellään samassa tilanteessa kuin eilen... ei tätiä eikä sen oireita, mut ei mitään raskausoireitakaan =(
En siis tehnyt testiä aamulla, vaan odotan viikonlopun yli. Onneks on tiedossa paljon tekemistä, ettei testi polttele taskussa... ;)
En varmaan ehdi koneelle ennen sunnuntaita, joten hyvää viikonloppua Jouluntähtösille! =)
KJ25 32/30
KJ25, onko sulla koskaan ollut kierto yli tuon 30päivää? Näyttää hyvältä varsinkin, jos ei ole ollut! Mutta muutenkin, toivotaan kovasti plussaa!!
Ja toki kaikille muillekkin plussatsempit ja -tuulet !
Pahoittelut seuraavaan kiertoonsa siirtyneille :(
Mulla menossa kp5/25-26.
Pikkujätti
Mulla on kans hyvät ja läheiset välit anoppiin. En ole silti viittinyt kertoa mitään kolmosen yrityksestä. Kun hän on sellanen tressaaja luonne. Että miettis kokoajan miten homma menee. Että tulenko raskaaksi ja jos tulen, niin meneekö hyvin...jne. Että koitan ennemminkin olla kertomatta mahdollisimman pitkään :) On muuten aika ihanan helpottaa, että on hyvät välit anoppiin. Muutamalla kaverilla on aika vaikeeta sillärintamalla ja se kyllä vaikuttaa jokapäiväseen elämäänkin ikävästi :(
Mutta parin hyvän ystävän kans ollaan aiheesta keskusteltu ja tietävät aika tarkastikin miten meikäläisen kierrot sun muut menee...:) Ja mä tiedän heidän vastaavat jutut. Ihan luontevasti tulee aihepiiristä keskusteltua. Mä en kyllä osais olla, jos kenenkään kans ei vois puhua tästä. No, onneksi on nämä palstat, niin voi kaikki " tyhmimpiä" juttuja täällä vatvoa...hehhee.
Pikkujätti
Kotona taas ja gynelläkin käyty.
Tyly tuomio tuli, ei luultavasti toivoakaan enää ainakaan jouluntähtösestä.
Eli gyne löys multa miltei tennispallon kokosen hormonaalisen kystan joka ilmeisen tehokkaasti estää raskauden jatkumisen. Hän sanoi, että saan kyllä jatkaa yritystä, mutta miltei varmaa on, että samoin käy kuin edellisissä kierroissa joissa kemiallinen raskaus tapahtu.
Limakalvot oli kuulemman sellaset, kuin yleensä on loppukierrossa vaikka mulla oli eilen vasta kp9.
Sain terolut kuurin kolmeks kierroks ja sen pitäs ainakin tasoittaa kierrot ja toivottavasti myös pienentää kystaa. Ja kolmen kk päästä takas ultraan kattomaan tilanne.
Ihmettelen vaan, kun terot on progestronia ja tuo mun kysta erittää sitä samaa tavaraa. *raapii päätään* Eikös luulis, että sitä nyt ei ainakaan lisää sit tarvittas. No ehkä se kysta sit lopettas tuotannon, kun sitä tulee lisää muualtakin, tiedä häntä.
Kauheesti yritin ettiä tietoa noista, mutta omaan tilanteeseen liittyvää en löytäny juuri mitään.
Outo juttu sekin, kun se kuuri pitäs syödä aamuin illoin kp:t 15-24 ja se käski mun alottaa heti. Meinaskohan se, että limakalvo on jo niin rapistunu, että mitä sitä lykkäämäänkään.
En oikein tajunnu kaikkee kysyä, kun olihan tuo aika isku. Sitä kun kuitenkin kuvitteli, että kuulee kaiken olevan kunnossa.
Luultavimmin tuo kystan muutuminen hormonaaliseksi on seuraus mun kilpparin toimintahäiriöistä, mutta koska itse se jo saattaa aiheuttaa kaikenmoisia oireita mm raskausoireita niin ehkäpä olo tässä helpottuu noiden terojen avulla ja se ois ainakin laiha lohtu tässä tilanteessa.
Tällä kierrolla vaan tuskin enää on toivoa, kun ei se saanu kunnollista munasoluakaan näkyviin sillä vekottimellaan. No se oli kyllä vanha kone ja tää tennispallo peitti näkyvyyden.
Mutta ilman sen suurempia toiveita roikun vielä täällä jonkin aikaa.
Onnittelut kaikille plussanneille, teitähän olikin jo monta!
Samoin pahoitteluni tädin yllättämille.
pahoitteluni tilanteestasi piipaa00, toivottavasti kuuri auttaa. Voisitko saada lisätietoja siltä gyneltä, kai silläkin joku puhelinaika joskus on? Tsemppiä kuitenkin jatkoon!
Mullakin on hyvät välit anoppiin, mutta ei ole tullut edes mieleen että kertoisin yrityksestä :-) On kyllä tietoinen että toista lasta toivotaan joskus tulevaksi. Ainoastaan paras kaverini ja yksi hieman iäkkäämpi työkaveri on tietoinen yrityksestämme.
Kai se on mentävä herättelemään mies hommiin :-) Kun ei nyt yhtään tiedä tuosta oviksesta.... kp 16/24
Peukutuksia kaikille!
Mä olen niin pihalla että tiedä mitä uskoisin, alitajunnassa kuitenkin vähän niinkun ajattelen että olen odotus tilassa mutta sitten jotenkin vaan ajattelee että onko tämä unta? :)
Mulla on tänään työterv.lääkärille aika niin kysyn sen mielipidettä ja se että mun kielessä oli hiivatulehdus ja sain siihen kolme viikon kestävän jonkun voidekuurin niin onkohan se nyt ihan turvallista jos kerran olen odotustilassa? Miten taas noi mun allergialääkkeet... jne... täytyy kysellä nyt vähän tietoisemmalta ihmiseltä.
Mä olen ajatellut testata vielä ensi viikolla uudestaan josko se testi näyttäs jotain varmempaa kun sen haamun?
Mutta Onnea kaikille joilla tädin myöhässä, hyvältä näyttää ja onnea tuleville plussaajille ja ne jotka saa tädin kylään niin ei menettäisi vielä toivoaan...
Tää ei oo totta!!!! Aamulla testasin ja testiajan sisällä - kyllä, ohuen ohut haamuviiva ilmestyi, (katoin valoa vasten ja ikkunan edessä) joka vahvistui vielä parin seuraavan minuutin aikana! (juoksin toiseen huoneeseen ja toisen ikkunan eteen...). Siis en usko tätä todeksi, sillä olin IHAN SATA VARMA että menkat alkaa, oireita ei oo ollu muita kun menkkamaisia (alaselvän kivut, mahakivut yms.). Tänään aamulla lämmöt oli kohonneet kummasti ja päätin sit kokeilla vaikka negaa sieltä odotinkin, jotenkin on ollut koko kierron olo ettei tärppää.... Kpt nyt 31/27-33...
JOS kaikki menee hyvin ja tää on totta, meille tulee joululahja! La on kai sit jossakin 10-11. päivän hujakoilla...
*onnesta sekaisin* äitikuu,
joka ei oo uskaltanut edes tänne pinoutua kun on pelännyt taas sitä negaa (yritystä takana 6 kk).
piti vielä sanoa, että voihan ne menkat vielä alkaa ennen maanantaita. Mutta varovainen jes sillä en oo tän puolen vuoden aikana saanut yhtään haamun tapaistakaan tikkuun koskaan!!
Ja isosti Onnea kaikille plussanneille! Ihanaa, kun niitä nyt alkaa tulla tähänkin pinoon. Itse olen taustaillut alku kierron, nyt siis menossa kp20/28.
Meillä siis toiveissa 4 lapsi, yritystä on ollut vaihtelevasti. Vähän niin kuin " vahingossa" voisi raskaus alkaa. Jotenkin ajatuksena on haave vielä yhdestä, mutta toki kolmeenkin ihanaa lapseen täytyy olla tyytyväinen.
Oireena on tänään alkanut palellus. Ja ärtynytkin olen ollut, enempi kun ennen. Alakerrassa on kanssa kuivaa, eikä kamalasti seksiä tee mieli. Itselleni usein käy ovulaation jälkeen näin. Ja uutena on eilinen mahassa nipistely, oiskohan ollut se kiinnittyminen:)
No, piinaviikko on vielä edessä. Nyt hommia jatkamaan, lueskelemassa tätä pinoa varmasti vielä ehdin.
KUKKA75: Kyllä me sinua uskalletaan jo onnitella :)
ÄITIKUU: Sinulle myös jo varovaiset onnittelut :)
MIRABELLA: Tsemppiä sinne vällyjen väliin :)
PIIPAA00: Nyt varmaan jo vähän helpottaa, ku tietää syyn, miks ei tärppää. Mä uskon et se sun hoito alkaa auttaa, ja te saatte ihanan nyytin jossain vaiheessa:)
Jotenki hermostunut olo. Ei millään jaksais tätä piinailua! 2viikkoa pitäis muka jaksaa vielä odottaa, et vois alkaa testailee. MITEN MÄ KESTÄN! Toisena päivänä tuntuu siltä, ettei huomaakaan piinailua ja toisena ei millään kestä sitä piinaaaa.
Onko kellään sellaista tapahtunut, että ovulaation jälkeen olis lämmöt noussu vielä hiukan?
Me ei olla kellekään kerrottu meidän vauvahaaveista. ei sitä hössötystä jaksais ja tulis vaan turhia paineita. Anoppi joka puhelunyhteydessä muistaa kysyä, et onko teille tullu jo vauvakuume :) Pienen valkoisen valheen livautan ja tuumaan, että ei miellä....;)
Tuolla odotus-puolella on aivan ihana käydä lukee noita raskaana olevien juttuja. Tahtoo sinne! Joulukuisetkin jo alkaa saada pinoa kasaan sinne :)
Poistun taka-alalle syömään kalakeittoa.
Kaktus 25/32-37
joo siis ovis oli vime viikonloppuna ja nyt sitten vain piinaillaan ja odotellaan miten käy...
Mutta viikonloppuna pitäisi taas mennä töihin ja nyt jo " vituttaa" ajatus asiasta, mutta pakko sinne on mennä kun ei muuta voi...
Pahoittelut tädin saaneille ja onnittelut plussareille teitä on jo aika paljon ja tsemppiä muuten testaajillekkin.....
Katriina04 ja kp 16/27
Minä voisin liittyä tähänkin ketjuun. Kuulun jo haamuihin ja clomisteihin, mutta taidanpa tietoni tännekin lisätä.. Eli: nimimerkki:marrasmamma
oma ja miehen ikä: 2 vko:N kuluttu a27v ja 28v.
lapsia:2
yritys alk.: 2/04, yksi km 2/05
toivottu la: 9.12
Sittenpä itse asiaan eli tein apteekin aconilla testin toissa päivänä ja se oli 3 min jälkeen nega ja heitin sen pois. Sitten myöhemmin katsoin sitä ja siihen oli tullut toinen hyvin vaalea punertava viiva eli haamu. Ohjeen mukaan tulos piti katsoa 10 min sisällä testauksesta, joten en tiennyt milloin viiva oli tullut, kun testin heitin pois.
Tein samanlaisen uuden testin eilen ja 3 min aikana ilmestyi vaalea punainen viiva eli haamu. Huomen aamuna olis vielä tarkoitus testata, josko viiva olis vahventunut. Varovaisestui täällä iloitsen plussasta, vaikka edellinen km pelottaa, varsinkin kun noita menkkamaisia jomotuksia on. Eli jos minun tiedot voisi " lista-emo" päivittää..
-marrasmamma- rv 4!!!!
...pakko ensin kuitenkin vähän kirjoitella tänne kun kerrankin ehin. Oon saanu nyt vähän hillittyä mun vauvakuumettani, ettei raskautuminen ihan joka minuutti pyöri mielessä... Aika vapauttavaa, mut sit kun testausajankohta taas lähestyy niin jo alkaa varmaan stressi nousemaan pintaan:)
Kaktus-84: Toivottavasti tuli ovis hyödynnettyä ja simpat olivat siellä valmiina:) Melko samoissa mennään, mullakin usein ovis tulee vähän myöhässä ja joulun tienoille mahdollinen laskettu aika menis.. ++++++
tintti211: Meidän vauvanyrityksestä tietää kaikki läheiset ihan sen takia, kun olin tuossa raskaana ja keskenmenon tultua tuli siitä aika avoimesti ystäville kerrottua. Nyt on toisaalta vähän ärsyttävää, kun jotkut jatkuvasti kyselevät että onko jo tärpännyt jne.
Mulla on kans hyvät välit anoppiin, lainaillaan toistemme kirjoja ja ottaa usein hoitoon tyttöäni, joka ei ole kuitenkaan hänen lapsenlapsensa.. Hyvin on suhtautunut alusta asti tähän meidän uusioperheeseen, kun poikansa alkoi tällaisen yh-äidin kanssa joskus seurustelemaan.
KJ25: Sul on hyvät hermot jos jaksat viikonlopun yli odottaa testausta!! Mä oisin varmaan tehny jo testin jos toisenkin. Toivottavasti sieltä PLUSSA sitten pläjähtää! bd bd bd bd bd bd bd
piipaa00: *voimahali*!! Hyvä kuitenkin että syy selvisi, vaikka kurjaltahan tuommoiset uutiset tietysti tuntuukin.. Tsemppiä!
Ja lopuksi vielä onnittelut Äitikuulle ja muille plussanneille, poistun nyt takavasemmalle (=nukkumaan)
T:Liliane kp 20/28-34 VÄSYTTÄÄÄÄÄÄ
Äitikuulle hyvältä tuo tilanteesi näyttää eiköhän se haamu siitä vahvistu varovaiset onnittelut jo täältä päin!:)
Marrasmamma paljon ONNEA plussan johdosta!!!
Tänään menossa kp27/24-38(59) pitäisi vielä maanantaihin tai tiistaihin odotella kun testailen jotenkin on vaan sellainen olo että kohta ne menkat kuitenkin alkaa eilen kun mittasin lämmöt niin ne oli vain 36,5 eli roimasti on laskenut ja kuiva kausi sen kun jatkuu että ei hyvältä näytä olisi vain niin hyvä kun se plussa tulisi maanantaina tai tiistaina kun keskiviikkona on nuoremman muksun kanssa neuvola aika niin pystyisi siellä jo siitä mainita mutta turha toivo varmaankin nämä mun toive ajattelut...
Itse olen muutamalle hyvälle ystävälleni kertonut näistä meidän vauva haaveista/yrityksistä mutta eipä muille ennen kun tärppää niin ollaan päätetty.
On myös mulla ihan hyvät välit anoppiin tullaan ihan hyvin toimeen mutta en hänellekkään ole viitsinyt vielä kertoa kun ei sitä koskaan tiedä kuinka kauan tässä vielä kestää ennen kuin tärppää kerkeehän sitä sitten myöhemminkin kertoa:)
Juu mutta taidan minäkin lähteä tästä nukkumaan päin öitä kaikille:)
Olis aamulla tehnyt mieli lähteä klo 7 aamukävelylle, mutta kun katsoi ikkunasta ulos niin mieli muuttu. Ihan järkyttävä ilma! Lunta tulee niin, ettei naapurin pihalle näy.
Mulla on jo mun miestä ikävä. 2yötä se on vasta ollut reissussa, mut silti :( Mut 2yötä ku viel jaksaa niin kyllä se sieltä kotiutuu :)
Eilen siivosin meidän kanin häkkiä niin oli pakko yökkäillä. Koskaan aiemmin ei ole käyny näin. Mistä lie johtu :) Varmaan vain psyykkistä:/
Ei mulla kyllä mitää asiaa ole :) Se ku vaan aikani kuluksi kirjottelen.
Onko testaajia vkl aikana??? kovasti +++++++++tuulia lähetän!
Kaktus 26/32-37
Onnea Päivikki!!! Mulla pullataikina odottaa, siispä lähden leipomaan......