<3 jouluntähtöset loppuviikkoon<3
Kommentit (33)
..minäkin täältä työvuoron lomasta=). Meillä tosiaan ollut yritystä nyt tässä kierrossa ensimmäistä kertaa esikoisen(tammikuu-05)jäljiltä. Eilen alkoi aamusella ovis-kipuilut, ja onneksi oltiin toissailtana puuhailemassa miehen kanssa kun nyt lähti koko viikonlopuksi töihin;)saas nähdä tuleeko parin viikon päästä se kaivattu plussa..!
L.a. olisi sitten varmaan..15.-25.12.-06 j o s siis onnistunut yritys;)pitäkää peukkuja jookos, ja minä myös pidän kovasti peukkuja teille muille yritteliäille!!
Viikonlopputerveisin:Marypepper ja Hege1v2,5kk ja ?
Onnea Plussaneille joulukuisille! :)
Oma olo vähän epämääräinen. Limojen tulo vaan jatkuu ja jatkuu..Luulin, että ovulaatio olisi ollut jo. Lämmöt ainakin ollu useita päiviä yli 36,5. Ja tuossa oli hirvee seksinhalu-kausi..Pupuiltua tuli ja nyt ei oo sit pariin päivään tehny mieli. Onko kellään tietoa/kokemusta voiko limat jatkua ovulaatiosta huolimatta?
Eilen iski aamupäivällä huono olo, mietin jo, että jäämmekö esikoisen kanssa kotiin, jos on niin etova olo. Helpotti, eikä sitten enään vaivannut.
Tänään kp21/29-32.
Tsemppiä piinaijoille ja plussasäteitä!! :)
Tänne päin minäkin kurkin. Eli tipuin marrasmasuista ja pidin hiukan palstailutaukoa ja nyt kp 9 ja nyt alkaisi siis taas oviksen odottelu.
Meillä siis 3 lasta nyt ja neljättä toivotaan. La olisi jos sattuis tärppäämään niin 31.12.
Onnea plussanneille ja tsemppiä piinaileville!
Simppu06 mulla oli vähän samanlainen tilanne kun sulla mulla tuli sellaista venyvää limaa ja v-vuotoa muutenkin kahden viikon ajan ja ihmettelin että mikäs tämä nyt on kun sellaista ovis limaa tuli monena päivänä aina kp23 asti sitten alkoikin kuiva kausi mutta kyllä niitten limojen tulo tietääkseni jatkuu myös silloin jos on raskaana että voihan se sinulla sitäkin meinata:)
Itselläni on nyt parina päivänä varsinkin eilen ollut aikamoisia menkka tuntemuksia ja olin ihan varma että eilen ne olis tuntemuksien perusteella alkanut mutta ei ainakaan vielä ole tiistaihin asti pitää odottaa ennen testausta jos vielä silloin on aihetta ainut mikä ainakin vielä ihmetyttää että alaselkä särky ei ole alkanut ja eilen kävin puntarissa niin yht äkkiä olikin 2,5kg tullut lisää 2 viikossa ja tuo painon nousuhan voi merkata justiinsa menkkojen alkua mutta muistan hyvin viime kieroksella kun menkat alkoi kävin samana päivänä puntarissa niin paino oli ihan samana pysynyt no en tiedä mistä lie sit johtuu...
Sunnuntai jatkoja kaikille!
Carita kp 29/24-38
aamulla heti seitsemältä heräsin ja tein testin, ja haamu taas. Tosin tuosta meidän taaperostakin tein haamun vielä kp 37 ja kunnon plussan vasta kp39, nyt siis 33. Kyllä siinä vaaleanpunainen ohut viiva näkyy, ei sii mikään viivanpaikka tms. mutta ohut ja haalea se on. *huoh* . Tosin mulle yks lääkäri sanoi joskus että jos edes jonkinlainen viiva tulee niin raskaana on, muuten siihen ei viivaa voisi tullakaan.
Taidan lähteä tampereelta hakemaan herkempää testiä, en jaksa odottaa.... Oireita ei ole, muuten kun että iltaisin väsyttää kamalasti.
Pitkää pinnaa ja kärsivällisyyttäkö tässä pitäisi taas oppia. Niin kai.
Sori ei muuta nyt mielessä. Palaan vielä.
aamukahville nyt,
äitikuu
Heippa!
Miljoonasti onnitteluja plussaneille! Ihana, kun alkaa tulla jouluntätösiä:)
Oma napa:
Kp 45 menossa... Eli ihan hullu kierto taas:( Normaali minulla n. 30 pvä ja psin 50 pvä...
Etova olo, pyörryttää, heikottaa ja vaikka mitä, mutta testi näytti negaa viiko sitten:(
Onko muuten pyörryttävä olo raskausoire???? Oikein kunnolla huimaa aamuisin. Vai onko mulla todellaakin hormoonit niiiiin sekaisin:(
Äitikuu: Eiköhän se pienikin punertava viiva merkkaa raskaana oloa. Jos sulla erittyy viel niin vähän raskaushormonia, et se viiva ei vaan näy vahvempana vielä.
Carita: Mulla toi paino heittelee muutenki koko ajan kahden kilon väliä. Toisena päivänä 2kiloa vähemmän ja toisena taas enemmän :)
Ei täällä ole muuta kuin piinaa, piinaa ja piinaa.. Yksin viel ku on kotona niin kokoajan vaan miettii, olenko vai enkö ole raskaana. Onneks ma alkaa tiukka harjoittelutahti, nii ei ehdi niin miettiä.
Lähden tekemään makaronilaatikkoa, NAM!
Kaktus kp 27/32-37 (vasta)
Mulla on nyt 4kk ollut tuo paino ihme ja kyllä koko ajan sama ei ole edes kilolla heitelly siksi vähän ihmettelen nyt sitä en niinkään luulisi sen mistään raskaudesta johtuvan vaan lähinnä ajattelin jos se paino nousisi ennen menkkoja muutamalla kilolla no ei noista aina tiedä voihan se olla sitten että olen nyt syönyt jotenkin enemmän:)
Joku täällä tais kysellä onko pyöryttävä olo raskausoire minulla on ainakin ollut kahdessa aikasemmassa raskaudessa ollut tota pyöryttävää oloa aina välillä en nyt muista oliko sitä heti alkuraskaudessa mutta kuitenkin oli voihan sellainen olo tietysti tulla muustakin mutta voihan se liittyä raskauteenkin.
Noh jos mä tässä taas myöhemmin palailen:)
Carita kp29/24-38
Oli pitkästä aikaa ihanaa käydä käppäilee 10km:n lenkki. Ihan yksikseen. Aurinko paisto niin komeesti, et ulkona olis viihtyny vaik koko päivän!
Missä te kaikki ootte!?! TUlkaa kertoo uutisia!
Kaktus 27/32-37
Tääl Helsingissä on ollut ihan harmaa ja ankea päivä. Ja nyt sataa lunta. Voi tuska...tulis jo kevät ja ihana lämmin!
kp8 menossa ja kovasti jo odottelen ovistuntemuksia. Monesti alkaa kp9. Ja itse ovis sitten kp10-13 välillä ollut tässä viime kierrot.
Että tänne ei todellakaan mitään mainittavaa tällä raskautumisrintamalla kuulu. Toivottavasti parin viikon päästä enemmän kerrottavaa...
Hyvää viikonalkua kaikille! Pikkujätti
muutan tuonne odotuspuolelle, jos kaikki menee hyvin joulutähden la on 11.12.
Tulkaa pian kaikki perässä!!!!
Plussatuulia sinnepäin puhkuen, *ppppuhhhhh*
äitikuu
Kiitos onnitteluista ja toivotaan että moni tulee tuonne odotuspuolelle mukaan ja toivotaan että pysytään sielä :)
La olisi nyt sitten 8.12 laskurin mukaan, mutta sinnehän on vielä pitkääää matka mutta toivotaan että menee loppuun saakka ja muilla myös.
Ja kiitos myös vertaistuesta piinailun aikana. Siirryn nyt tuonne odotus-puolelle vaikka vielä tietysti jännittää, jatkuuko raskaus vai ei - viikkoja kasassa vasta noin 4. Eli siis kovin alussa ollaan. Torstaista asti olen jo kuitenkin oksennellut, joten tämä huonovointisuus pitää toivoa yllä. Hassua, kuinka ihanaa oli taas oksentaa;)
t.päivikki
P.S. Toivottavasti mahdollisimman monen kanssa nähdään tuolla joulukuisissa....