Miten jotkut löytää sisältöä elämäänsä
Jostain puuhastelusta missä itse en näe mitään. Onko se viina jolla sitten palkitsevat itseään vai mikä se on? 2 metriä syvään monttuun tässä kaikki päädytään vaikka koko ajan joku värkki soisikin käsissä. Jotenkin näyttää turhalta tuo heidän pakertaminen.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Jostain puuhastelusta missä itse en näe mitään. Onko se viina jolla sitten palkitsevat itseään vai mikä se on? 2 metriä syvään monttuun tässä kaikki päädytään vaikka koko ajan joku värkki soisikin käsissä. Jotenkin näyttää turhalta tuo heidän pakertaminen.
No elämä on vaan usein liian pitkä olla tekemättä mitään. Kannattaa löytää jotain mikä on omasta mielestä kivaa, viis siitä mitä muut aattelee.
Olet melkein oivaltamassa mielen teorian (theory of mind). Pinnistele vielä vähän lisää.
Musiikki on eräs yksi ihanimmista asioista elämässäni, samoin lukeminen ja liikunta, hyvä ruoka, puhumattakaan perheestä, Maaila on täysi mielenkiintoista ja kiinnostavaa tekemistä. Tietty uteliaisuus asioihin on yleensä fiksuuden merkki, sen olen huomannut ihmisistä. Kaikki älykkäät tuntemani ihmiset ovst ennenkaikkea kiinnostuneita ja uteliaita erilaisista asioista ja ilmiöistä. Tutkiva ihminen tekee oivalluksia.
Kuulostat masentuneelta. Kannattaa laajentaa katsantokantaasi, se oikeasti kannattaa, rikastuttaa kokemusmaailmaasi ja haastaa sinut myös älyllisesti.
Niin. Missään ei ole mitään järkeä, mutta jos siitä huolimatta päättää sinnitellä elävien kirjoissa, kannattaa kehitellä itelleen joku vähän positiivisempi elämänasenne.
Sinun kannattaisi puhua lääkärille. Kuulostat masentuneelta?
Ei, en tarvitse viinaa.