Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin 2000-luvun alun WWF Panda-myynti/agentit katosivat?

Vierailija
25.06.2017 |

2000-luvun alussa WWF laittoi lapsia myymaan kaiken maailman kraasaa ovelta ovelle keratakseen varoja ties mille elaimille. Koko kampanja katosi kuin maan nielaisemana, ja netissakaan ei ole mitaan tietoa. Miksi tuo toiminta loppui, saiko lafka jonkun sanktion lasten kayttamisesta myyntityohon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa kiinnostaisi! Olin pienenä panda-myyjänä, sain siitä itsellenikin esim. kameran ja hienon panda-pehmolelun (kun oli tarpeeksi myyntiä, niin myyjähän sai niillä keräämillään "pisteillä" lunastaa itselleen jotain. Sitten sen vaan jotenkin unohtui. Ehkä kuvastoa ei enää sitten vaan tullut?

Vierailija
2/7 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi just alkuviikosta joku ovella kerjuulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapsena jotain WWF:n tarrakirjoja, joihin kaupusteltiin sitten tarroja. Jossain vanha tarrakirjani on kai yhä, mutta täyteen en tarroja koskaan saanut. Päällekkäisiä tarroja oli useita, mutta joitain tarroja ei koskaan paketeista tullut. En tiedä, miten ympäristöystävällisenä WWF nykyään pitää tarroja.

Vierailija
4/7 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään Suomessa on oikeitakin pandoja Ähtärissä, joten ei enää tarvitse tyytyä WWF:n pandoja koskevaan mainoskrääsään, joissa oli pandan kuvia, vaan voi mennä tutustumaan oikeisiinkin eläimiin. Ilmeisesti pandojen kantakin on vähän jo vahvistunut, kun pandojen luokitus on muutettu vuonna 2016 luokasta erittäin uhanalainen luokkaan vaarantunut. Eli laji on yhä vaarassa hävitä maapallolta, mutta ei enää ihan kaikkein uhanalaisimpia eläimiä, kun sitä on alettu aktiivisesti suojella.

Vierailija
5/7 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko möi niitä vuosia. Alakoululaisena. Sai aina ne pääpalkinnot, kun koko suku osteli siltä joululahjoja.

Karaokelaitteet

CD-soittimet

Laavalampun

Muita en muista 😀

Vierailija
6/7 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä pandoja suojeltu pelkästään vaan esim Aasian norsuja, tiikereitä ja sarvikuonoja ja muita uhanalaisia lajeja.

Vierailija
7/7 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olin kahtena vuotena pandamyyjänä 5- ja 6-luokalla ja silloin kerättiin varoja lumileopardeille