Lue keskustelun säännöt.
Jos sinun pitäisi luopua joko älypuhelimestasi loppuiäksi tai lemmikistäsi, kumman valitsisit?
Kommentit (24)
En ikinä voisi luopua rakkaasta vauvakoirastani, en mistään hinnasta! Rakkain ja tärkein ystäväni, menee poikaystävänkin edelle heittämällä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla on älypuhelin, mutta ei lemmikkiä (rakastan eläimiä, mutta en pysty tällä hetkellä sitoutumaan lemmikkiin, koska tulevaisuus on epävarmaa). Silti vastaan, että luovun älypuhelimestani ennemmin kuin lemmikistäni. Kyllä elävät menee elottomien esineiden edelle, vaikkei minulla tällä hetkellä lemmikkiä olekaan.
Ei ole kumpaakaan mutta jos olisi, vastaus ois älyluuri.
Minulla ei ole älypuhelinta, joten valinta on helppo. Jos taas ajatellaan, että vastaavasti minun pitäisi luopua matkapuhelimestani ja siirtyä lankapuhelimeen olettaen, että sellaisia vielä olisi, ei sekään olisi mikään vaikeus. En muutenkaan kanniskele puhelinta koko ajan mukanani. Tabletilla pääsee nettiin ja vaikka saisin sitäkin käyttää vain töissä, ei haittaisi yhtään. Koira, kirjat ja telkku riittävät minulle hyvin. Kirjoittelen mielelläni kortteja ja kirjeitä, joten nettimaailma vapaa-ajalla ei senkään puolesta haittaisi, siis esim. tekstiviestejä tai sähköpostia ajatellen.