Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin lopettaminen suhteesta voi johtaa eroon rakkaudesta huolimatta

Vierailija
25.06.2017 |

Jos toinen haluaa lopettaa seksin parisuhteesta, se on samanlainen tilanne kuin jos toinen sanoisi, ettei haluakaan lapsia, vaikka yhteinen ymmärrys oli, että niitä hankitaan. Silloin on edessä tilanne, että rakkaudesta huolimatta tarpeet ja toiveet eivät suhteessa kohtaa, ja siinä vaiheessa on syytä mennä eri teitä. Lähtevää on kummassakin tapauksessa turha syyllistää rakkauden puutteesta, sillä kenenkään ei voi odottaa luopuvan seksin tai vanhemmuuden kaltaisista perustarpeista.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän seurustelun ja seksin tarvitse kulkea mitenkään käsi kädessä. Jos löydät sielunkumppanin, jonka kanssa haluat seurustella ja kaikki muut osa-alueet menevät nappiin, voidaan ihan hyvin sopia, että seksuaaliset tarpeet tyydytetään muiden ihmisten kanssa. Miksi lopettaa hyvä suhde turhaan?

Vierailija
2/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan itselleni tietynlaisen elämän, ja siihen sisältyy mm. se, ettei minulla ole lapsia, että saan asua kaupungissa, että minulla on aikaa luoville harrastuksille ja että minulla on toimiva seksielämä. Ilman näitä minun on mahdoton olla onnellinen. Jos kumppanini alkaisi vaatia, että harrastan vähemmän, tai hän ei enää halua seksiä kanssani, tai hän haluaa muuttaa maalle ja hankkia lapsia, ei tuossa ole muita vaihtoehtoja kuin erota. En uhraa omaa onnellisuuttani kenenkään takia, eikä minusta yhdenkään naisen pitäisi tehdä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän seurustelun ja seksin tarvitse kulkea mitenkään käsi kädessä. Jos löydät sielunkumppanin, jonka kanssa haluat seurustella ja kaikki muut osa-alueet menevät nappiin, voidaan ihan hyvin sopia, että seksuaaliset tarpeet tyydytetään muiden ihmisten kanssa. Miksi lopettaa hyvä suhde turhaan?

Ihminen, joka ei halua seksiä kanssani, ei voi olla sielunkumppanini. Niin yksinkeraista se on. Olen yhdessä sielunkumppanini kanssa, ja eräs meitä eniten yhdistävistä tekijöistä on samanlainen seksimaku ja molemminpuolinen vahva vetovoima, joka jatkuu vielä vuosienkin jälkeen.

Vierailija
4/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde kaatuu pelkästän seksin puutteeseen niin uskallan väittää ettei siinä jutussa ollut kyse oikeasta rakkaudesta.

Vierailija
5/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde kaatuu pelkästän seksin puutteeseen niin uskallan väittää ettei siinä jutussa ollut kyse oikeasta rakkaudesta.

Aika tökerösti sanottu. Mieti, miltä tuo tuntuu niistä, jotka joutuvat jättämään syvästi rakastamansa kumppanin sen vuoksi, että seksielämää ei pitkästä ja vaivalloisesta yrittämisestä huolimatta saatu kuntoon.

Vierailija
6/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos suhde kaatuu siihen, ettei mies haluakaan lapsia, niin uskallan väittää, ettei siinä jutussa ollut kyse oikeasta rakkaudesta."

Vierailija
7/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai huono seksi. Se oli yksi syy eroon.

Vierailija
8/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, hyi niitä pervoja jotka haluaa seksielämän ja vielä silloinkin kun suhde on muuten kunnossa! Niin itsekästä. Onneksi sinä olet täällä kertomassa millaisia asioita suhteessa saa kaivata ollakseen kunnollinen rakastava puoliso.

Vierailija
9/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ja seksi eivät ole synonyymeja, kenen tahansa parin minuutin baarituttavuuden voi paneskella mutta vain harvoja valittuja voi rakastaa ihan oikeasti.

Vierailija
10/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, hyi niitä pervoja jotka haluaa seksielämän ja vielä silloinkin kun suhde on muuten kunnossa! Niin itsekästä. Onneksi sinä olet täällä kertomassa millaisia asioita suhteessa saa kaivata ollakseen kunnollinen rakastava puoliso.

Seksittömässäkin parisuhteessa voi olla erittäin onnellinen jos puhutaan lihalliset himot ylittävästä yhteydestä.

Vierailija
11/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos suhde kaatuu siihen, ettei mies haluakaan lapsia, niin uskallan väittää, ettei siinä jutussa ollut kyse oikeasta rakkaudesta."

Lapsen hankkiminen on kertaluokkaa suurempi päätös kuin pelkkä peiton heiluttaminen.

Vierailija
12/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No liekö sitten ollut väärää rakkautta mutta mitä sitten? Jostain iltapäivälehdestä luin että jos toinen puolisoista syyttä panttaa puoli vuotta, voi suhteen katsoa kuolleen. Itse laskin aikoinaan päiviä ja pienen varaslähdön kautta sitten jätinkin miehen, tuntui niin turhauttavalta syödä e-pillereitä ja ihan turhaan, joka päivä ne ilkkuivat että etpäs saa tänäänkään.

Vierailija
13/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan itselleni tietynlaisen elämän, ja siihen sisältyy mm. se, ettei minulla ole lapsia, että saan asua kaupungissa, että minulla on aikaa luoville harrastuksille ja että minulla on toimiva seksielämä. Ilman näitä minun on mahdoton olla onnellinen. Jos kumppanini alkaisi vaatia, että harrastan vähemmän, tai hän ei enää halua seksiä kanssani, tai hän haluaa muuttaa maalle ja hankkia lapsia, ei tuossa ole muita vaihtoehtoja kuin erota. En uhraa omaa onnellisuuttani kenenkään takia, eikä minusta yhdenkään naisen pitäisi tehdä niin.

Ihmiset muuttuu, et sinäkään pysy samanlaisena aina ja joskus haluat jotain muuta mitä nyt, samoin ikääntyminen muuttaa sinua hormoneilta ja keholta.

Jäätävää lukea noin naiivia ja narsistista tykitystä. Monta kertaa joudut naista vaihtaa jos et kykene kompromisseihin.

Vierailija
14/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen hankkiminen on kertaluokkaa suurempi päätös kuin pelkkä peiton heiluttaminen.

Seksittä eläminen on ihan saman kertaluokan tilanne kuin eläminen tietoisena siitä, ettei koskaan saa toivomaansa lasta.

Vierailija
15/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset muuttuu, et sinäkään pysy samanlaisena aina ja joskus haluat jotain muuta mitä nyt, samoin ikääntyminen muuttaa sinua hormoneilta ja keholta.

Jäätävää lukea noin naiivia ja narsistista tykitystä. Monta kertaa joudut naista vaihtaa jos et kykene kompromisseihin.

Sinusta siis naisen pitää jäädä suhteeseen, jos mies päättääkin, ettei haluakaan lasta, ja nainen haluaa? Oma onnellisuus on uhrattava, koska ihmisten haluamiset nyt vain muuttuvat.

Sori, mutta sinä se olet tässä se, joka kuulostaa naiivilta.

Vierailija
16/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksittä eläminen on ihan saman kertaluokan tilanne kuin eläminen tietoisena siitä, ettei koskaan saa toivomaansa lasta.

Seksin tulisi olla vain kiva lisämauste valmiiksi rullaavaan suhteeseen, parisuhde ei saisi olla riippuvainen seksin määrästä missään nimessä.

Vierailija
17/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksittömässäkin parisuhteessa voi olla erittäin onnellinen jos puhutaan lihalliset himot ylittävästä yhteydestä.

Hyvä, jos sinä voit olla. Minä en voi. Tosin minulle seksissä on kyse paljon muustakin kuin "lihallisista himoista".

Et taida olla kovin seksuaalinen ihminen?

Vierailija
18/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin tulisi olla vain kiva lisämauste valmiiksi rullaavaan suhteeseen, parisuhde ei saisi olla riippuvainen seksin määrästä missään nimessä.

Vai "kiva lisämauste"? :D Tämä on juuri sellainen seksuaalinen yhteensopimattomuus, jonka vuoksi voi olla ihan hyvä idea erota. Jos toisen mielestä seksi ei ole kovin tärkeää ja ihan hyvin voi olla ilmankin, hän tuskin on kovin motvoitunut korjaamaan mitään seksiin liittyviä ongelmiakaan.

Vierailija
19/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta siis naisen pitää jäädä suhteeseen, jos mies päättääkin, ettei haluakaan lasta, ja nainen haluaa? Oma onnellisuus on uhrattava, koska ihmisten haluamiset nyt vain muuttuvat.

Jos ei ole valmis tekemään kompromisseja missään mielessä parisuhteessa niin kannattaa jäädä ikisinkuksi. Täydellisen jääräpäisellä asenteella yhteentörmäyksiä syntyy väkisinkin ennemmin tai myöhemmin, kahta täysin samanlaista ihmistä ei ole.

Vierailija
20/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole valmis tekemään kompromisseja missään mielessä parisuhteessa niin kannattaa jäädä ikisinkuksi. Täydellisen jääräpäisellä asenteella yhteentörmäyksiä syntyy väkisinkin ennemmin tai myöhemmin, kahta täysin samanlaista ihmistä ei ole.

Onko siis sinun mielestäsi äitiydestä tai isyydestä luopuminen sellainen kompromissi, johon ihmisen tulee olla valmis? Koska minun mielestäni ihmisen ei tule tehdä sellaisia kompromisseja, jotka vaarantavat hänen onnellisuutensa.

Jos parisuhde tekee onnettomaksi mistä tahansa syystä, ei siinä kannata jatkaa. Jos jäät suhteeseen, jossa et voi olla onnellinen, olet läheisriippuvainen.