Miksi jotkut naiset eivät kestä jätetyksi tulemista vaan alkavat ulista ja mesota?
Useamman kerran on käynyt niin, että kun olen lopettanut tapaillut naisen kanssa, tämä alkaa ulista, äksyillä tai syyllistää, ruinata uutta mahdollisuutta tai heittäytyy muuten vaikeaksi – ikään kuin kenenellä tahansa naisella olisi oikeus seurustella minun kanssani. Eron syy ei tunnu vaikuttavan asiaan. Olen lopettanut tapailun, koska en pitänyt naista viehättävänä, koska seksi ei ollut hyvää tai koska emme halunneet elämältä samoja asioita. En koskaan ghostaa vaan kerron suoraan, missä mennään. Nämä kokemukset, kun naikkonen meinaa tulla puhelinlinjoja pitkin päälle, saavat kuitenkin ymmärtämään, miksi jotkut ghostaavat mieluummin pidemmänkin tapailun jälkeen.
Huokaus. En tiedä, miksi avaudun tästä. Kohtalotovereita kai etsin.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää itse käydä omaa elämääsi läpi ja miettiä miksi miellyt tietynsorttisiin naisiin. Joku niissä naisissa sinuun vetoaa.
Nämähän olivat nimenomaan naisia, joihin en mieltynyt, ja joiden kanssa en siksi jatkaut tapailua.
aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se jättämistä jos on vasta tapailtu pari kertaa? Ehkä ovat tykänneet susta kun olisivat halunneet jatkaa?
Niin, ehkä torjutuksi tuleminen olisi ollut parempi sananvalinta. Ja erittäin hyvä pointti tuo, että näillä naisilla oli varmastikin tunteita minua kohtaan, koska noin reagoivat. Pystyn kyllä samastumaan pettymykseen. Kun miettii asiaa tuolta kannalta, on helpompi tuntea empatiaa heitä kohtaan. Mutta en siltikään kyllä pidä tuollaisesta käytöksestä.
aloittaja
Miten voi jokaisella muka olla parin tapaamisen jälkeen niin paljon tunteita, että meinaa tulla linjoja pitkin, kun tulee "jätetyksi"? Jätät jotain kertomatta tai sepität satuja. Tai olet asiaton kun lopetat tapailun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se jättämistä jos on vasta tapailtu pari kertaa? Ehkä ovat tykänneet susta kun olisivat halunneet jatkaa?
Niin, ehkä torjutuksi tuleminen olisi ollut parempi sananvalinta. Ja erittäin hyvä pointti tuo, että näillä naisilla oli varmastikin tunteita minua kohtaan, koska noin reagoivat. Pystyn kyllä samastumaan pettymykseen. Kun miettii asiaa tuolta kannalta, on helpompi tuntea empatiaa heitä kohtaan. Mutta en siltikään kyllä pidä tuollaisesta käytöksestä.
aloittaja
Miten voi jokaisella muka olla parin tapaamisen jälkeen niin paljon tunteita, että meinaa tulla linjoja pitkin, kun tulee "jätetyksi"? Jätät jotain kertomatta tai sepität satuja. Tai olet asiaton kun lopetat tapailun.
Jokaisella? Ei mitenkään, niin kuin ei olekaan. Useimmilla ei ole.
aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan naiset selviävät jätetyksi tulemisesta paremmin kuin miehet. Johtuu siitä, että miehet yrittävät esittää, että ei se tunnu missään, vaikka tuntuuhan se, ja se pettymys jää pysyväksi olotilaksi. Naiset taas antavat tulla täydeltä laidalta heti kun tilanne on päällä, ja kun ovat pettymyksensä purkaneet, jatkavat elämää eteenpäin.
Itse asiassa se, että lähdet ulospäin purkamaan aggressiota vain lisää aggression määrää, ei vähennä. Toi ei ole mikään fiksu selviytymiskeino.
Minulla on kyllä ihan kohtuullisen hyvä ihmistuntemus, mutta ei ole realistista odottaa, että minkäänlainen ihmistuntemus estäsi aktiivisesti deittailevaa miestä törmäämästä välillä naisiin, jotka eivät osaa käsitellä pettymystään niin kuin ihmisen kuuluu. Suurin osa deiteistäni on kuitenkin ollut hyvin mukavia ihmisiä.
aloittaja