Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opamox 15mg, estääkö normaalia toimintaa?

Vierailija
25.06.2017 |

Pystyykö sellaisen ottaa ennen lääkäri käyntiä joka jännittää ja ahdistaa tosi paljon. Kyseessä ei oo mikään toimenpide. Pelkkää keskustelua mutta käynti ahdistaa niin ettei nytkään tahdo pystyä olemaan. Jos ottaa vaikka neljäsosan tuosta 15mg. Pysyykö kyllä ihan tolkuissaan ja pystyy sanomaan omat kantansa ettei muutu ihan lössöksi joka suostuu mihin vaan...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
2/16 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oo ennen ottanut niitä että tietäisit millainen olo tulee? Ota kokeeksi yksi tai puolikas niin näät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä pystyt sen kanssa toimimaan ja kantasi sanomaan. MUTTA se kyllä myös muuttaa sun kantaasi ja olet sitä mieltä, että asia on paljon vähemmän tärkeä, kuin muuten ajattelisit.

Vierailija
4/16 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa mielestäni ihan rauhassa sen yhden. Itellä aiheuttaa vaan väsymystä mut ei muuten haittaa normaalitoimintoja. Kyseessä kuitenkin kolmiolääke eli kunhan et autolla sinne lääkäriin mene niin ota ihmeessä jos koet sen helpottavan ahdistusta :)

Vierailija
5/16 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkemääräyksestä näet lääkärin ohjeen lääkkeen käytöstä juuri sinun tapauksessasi.

Vierailija
6/16 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi kokeeksi sitä ottaa tänään kun olen yksin lasten kanssa. Huomenna lapset hoidossa ja olen menossa miehen seurassa lääkäriin joten en aja.

Ap

Vierailija
7/16 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko oikeasti pieni annos opamoxia sekoittaa ihmisen ajatuksen ja mielipiteen?? Minä kun luulin että se vaan rentouttaa poistaa jännitykse ja ahdistus tunteen...

Ap

Vierailija
8/16 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puolikas.

Vierailija
9/16 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttava puhelin: 020 121 3300

Vierailija
11/16 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole lääkkeeseen tottunut niin voi alkaa unettamaan. Neljäsosalla pysyt kyllä ihan tolkuissasi :) Mikä sua lääkärissä jännittää? 

Vierailija
12/16 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puolikas, mulla riittää sekin ahdistukseen, mutta ei se kyllä ajatuksia sotke. Saa muuten ajaakin. Monethan käyttää päivittäin, jopa ammattiautoilijatkin.

Vierailija
14/16 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä pystyt sen kanssa toimimaan ja kantasi sanomaan. MUTTA se kyllä myös muuttaa sun kantaasi ja olet sitä mieltä, että asia on paljon vähemmän tärkeä, kuin muuten ajattelisit.

Höpönhöpön, 15 mg ei tuollaista saa aikaan.

Vierailija
15/16 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole vahva lääke. Jos olet aikuinen, otat vaan. Mä olen myös ottanut välillä, koska lääkärini on pelottava.

Vierailija
16/16 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ahdistunut niin tuo vain tuo olotilaa lähemmäs normaalia, ei se mitään ajatuksia turruta/muuta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän