Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset eivät kestä jätetyksi tulemista vaan alkavat ulista ja mesota?

Vierailija
25.06.2017 |

Useamman kerran on käynyt niin, että kun olen lopettanut tapaillut naisen kanssa, tämä alkaa ulista, äksyillä tai syyllistää, ruinata uutta mahdollisuutta tai heittäytyy muuten vaikeaksi – ikään kuin kenenellä tahansa naisella olisi oikeus seurustella minun kanssani. Eron syy ei tunnu vaikuttavan asiaan. Olen lopettanut tapailun, koska en pitänyt naista viehättävänä, koska seksi ei ollut hyvää tai koska emme halunneet elämältä samoja asioita. En koskaan ghostaa vaan kerron suoraan, missä mennään. Nämä kokemukset, kun naikkonen meinaa tulla puhelinlinjoja pitkin päälle, saavat kuitenkin ymmärtämään, miksi jotkut ghostaavat mieluummin pidemmänkin tapailun jälkeen.

Huokaus. En tiedä, miksi avaudun tästä. Kohtalotovereita kai etsin.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko itsetunto. Tai sitten on kotoa oppinut, että asioita saa vänkäämällä.

Ihan hyvä selitys.

aloittaja

Vierailija
22/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen aivot ei heti hyväksy, että suhde on ohi. Liikaa tunnesiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helpolla olet ap päässyt.

Naisilla tuo johtaa usein vuosien stalkkaukseen ja jopa hengen menetykseen, nytkin raaseporissa nuori tyttö kuoli, koska jätti poikaystävänsä.

Vierailija
24/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnesiteitä kahden treffikerran jälkeen?

aloittaja

Vierailija
25/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että valitset huonosti treffiseurasi. Kerran tai pari voi erehtyä ja nuoret ihmiset käyttäytyvät välillä kakaramaisesti. Mutta jos tuossa iässä idiootteja tulee vastaan niin usein että se alkaa jo haitata normaalia elämää, kannattaa katsoa peiliin.

Juu, epäilemättä näiden naisten käytöstapojen puute on minun syytäni.

aloittaja

Vierailija
26/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään naista, joka käyttäytyisi noin. Ystäväni ovat n. 25-30v naisia. Jokainen harmittelee eroa/tapailun loppumista ystävilleen, mutta ei miehelle. Miesten kanssa asiat käydään asiallisesti läpi eikä jäädä jankuttamaan. Tässä kohtaa on jo ehtinyt tapailla sen verran monia miehiä, että jos ja kun tapailu loppuu, voi vain todeta että jaahas, taas kävi näin. Pari päivää harmittaa ja sitten jatketaan eteenpäin.

Miehiltä sen sijaan saa kuulla huorittelua ja vainoamista. Onhan miehillä myös tapana stalkata ja jopa tappaa ex-nainen.

Vierailija
27/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kahdet treffit jollekin jo joku suhde? Aloittaja on monessa viestissä maininnut, että miten se pitäisi ilmoittaa, että kolmansia treffejä ei tule.

Vierailija
28/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on normaalia tunteiden käsittelyä. Miehet eivät monesti käsittele tunteitaan, mikä on paljon pahempi kuin hetkellinen ulina.

Vierailija
29/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet saanut heidät ihastumaan, ovat ajatelleet että jatkoa olisi kuvassa, ehkä luoneet odotuksia? Deittaatko nuoria naisia, et läheltä omaa ikääsi?

Vierailija
30/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet saanut heidät ihastumaan, ovat ajatelleet että jatkoa olisi kuvassa, ehkä luoneet odotuksia? Deittaatko nuoria naisia, et läheltä omaa ikääsi?

Minkä ikäisiltä ei mielestäsi voi vielä odottaa vastuuta omista tunteistaan ja peruskäytöstapoja? Onko esimerkiksi 25-vuotias vielä niin nuori, ettei hänen voi odottaa toimivan aikuisen tavoin?

aloittaja

Vierailija
31/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jättämistä jos on vasta tapailtu pari kertaa? Ehkä ovat tykänneet susta kun olisivat halunneet jatkaa?

Vierailija
32/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että valitset huonosti treffiseurasi. Kerran tai pari voi erehtyä ja nuoret ihmiset käyttäytyvät välillä kakaramaisesti. Mutta jos tuossa iässä idiootteja tulee vastaan niin usein että se alkaa jo haitata normaalia elämää, kannattaa katsoa peiliin.

aloittaja

Oletpas nyt herkkä.

Minusta on ihan hyvä neuvo, että kannattaa valita seuransa tarkemmin jos törmää usein ikäviin ihmisiin. Ikävät ihmiset eivät maailmasta lopu, mutta heitä voi ja kannattaa vältellä. Suurin osa kuitenkin on fiksuja, kun ei puhuta mistään teineistä joilla käytöstavat on hukassa. Siksi väitän, että et osaa valita seuraasi kovin hyvin, kun sinulla tuollaista tulee usein vastaan.

Vierailija
33/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloittaja

Ei, mutta se on sinun vikasi jos uudestaan ja uudestaan tapailet mt-potilaita.

Vierailija
34/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsymättämyyskysymykseen: Riippuu ihmisestä, taustoista ja elämässä sattuneista asioista. Kun mietin itseäni,niin olin paljon kypsymättömämpi 25 kuin nyt 31-vuotiaana.

Miehet yleensä vaan haluaa sen nuoremman, alan olla jo puumis.

Vierailija
35/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se jättämistä jos on vasta tapailtu pari kertaa? Ehkä ovat tykänneet susta kun olisivat halunneet jatkaa?

Niin, ehkä torjutuksi tuleminen olisi ollut parempi sananvalinta. Ja erittäin hyvä pointti tuo, että näillä naisilla oli varmastikin tunteita minua kohtaan, koska noin reagoivat. Pystyn kyllä samastumaan pettymykseen. Kun miettii asiaa tuolta kannalta, on helpompi tuntea empatiaa heitä kohtaan. Mutta en siltikään kyllä pidä tuollaisesta käytöksestä.

aloittaja

Vierailija
36/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset käsittelevät eri tavoin pettymyksiä. Usein suhteen lopettaja on jo ehtinyt tilanteen mielessään käsitellä, toiselle se tulee yllätyksenä. En tiedä suhteen tasosta, mutta jos toisen kanssa on voinut aikaa viettää ja sängyn jakaa, voisi olla sen verran kunnioitusta, että kuulisi toisen tunteet. Ihmiset eivät ole kertakäyttökamaa, vaikka nykymaailmassa voi siltä vaikuttaa. Tunneälykkäät ihmiset myös ymmärtävät, mistä toisten tunteet voivat kummuta, vaikkei itse olisi aivan samanlainen. Mutta ehkäpä jatkat ihmettelyä.

Vierailija
37/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloittaja

Oletpas nyt herkkä.

Minusta on ihan hyvä neuvo, että kannattaa valita seuransa tarkemmin jos törmää usein ikäviin ihmisiin. Ikävät ihmiset eivät maailmasta lopu, mutta heitä voi ja kannattaa vältellä. Suurin osa kuitenkin on fiksuja, kun ei puhuta mistään teineistä joilla käytöstavat on hukassa. Siksi väitän, että et osaa valita seuraasi kovin hyvin, kun sinulla tuollaista tulee usein vastaan.

Edelleen otan ilomielin vastaan vinkkejä siitä, miten tunnistaa pettymystä huonosti käsittelevät naiset Tinder-profiilin perusteella tai muuten, ennen kuin olen koskaan tavannut heitä. Sillä tuotahan se edellyttää, jos itse pitää olla vastuussa siitä, ettei koskaan erehdy treffeille tämän sorttisen naisen kanssa.

aloittaja

Vierailija
38/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää itse käydä omaa elämääsi läpi ja miettiä miksi miellyt tietynsorttisiin naisiin. Joku niissä naisissa sinuun vetoaa.

Vierailija
39/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloittaja

Oletpas nyt herkkä.

Edelleen otan ilomielin vastaan vinkkejä siitä, miten tunnistaa pettymystä huonosti käsittelevät naiset Tinder-profiilin perusteella tai muuten, ennen kuin olen koskaan tavannut heitä. Sillä tuotahan se edellyttää, jos itse pitää olla vastuussa siitä, ettei koskaan erehdy treffeille tämän sorttisen naisen kanssa.

aloittaja

Itselläni alkoi onnistua aika hyvin ikävien miesten tunnistaminen siinä 23-vuotiaana. Nettideittaillessa sovin tapaamisen vasta sitten kun sain hyvän vaikutelman miehestä. Ja ei, siinä ei tarvinnut kirjoitella viikkoja. Valitettavasti en tiedä, miten osaisin opettaa ihmistuntemusta näin nettipalstan välityksellä.

Vierailija
40/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloittaja

Oletpas nyt herkkä.

aloittaja

Ehkäpä pidät naisista, jotka eivät ole elämässään keskittyneet henkiseen kasvuun ja tunteiden käsittelemiseen. Toisaalta, varmistukseksi voisit lisätä esittelytekstiisi 'ethän ole hullu ämmä' tai 'toivottavasti kohtaat pettymykset pystypäin'. Tämän pitäisi karkoittaa (ainakin) epätoivotut kandidaatit :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme