Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten isketään hieno nainen?

Ukkeli
24.06.2017 |

Olen 33v mies ja samalla työpaikalla on samanikäinen hieno nainen, johon haluaisin tehdä lähempää tuttavuutta. Nainen on todella hienostunut olematta snobi ja ystävällinen kaikille. Olemme töissä samassa toimistossa, mutta emme ole koskaan tehneet töitä yhdessä. Olen iskenyt silmäni häneen ja hän on unelmanaiseni. Meillä oli kevätretki, jossa kuulin huhuja että pari muutakin kollia ovat kiinnostuneet tästä naisesta ja mitä vielä! Hän ei ole kuulemma koskaan seurustellut. :O Hän on siis monen unelma tässä yrityksessä. En jaksa odottaa pikkujouluihin asti, mutta toimia pitäisi. Mitä ehdotatte?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yleensä tehdään ollaan ihastuneita?

1. Kerro tunteista ja 2. Pyydä ulos.

Vierailija
2/3 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse "iskin" (voiko hienoa naista iskeä) erittäin hienon naisen, sukunimeä myöten, ollessani eräässä arvioinnin tapaisessa, jonka tämä nainen suoritti.

Saavutimme rennon välittömän ilmapiirin heti.

Jutellessa kävi ilmi, että hän tahtoisi lähteä talvilomalla erääseen kohteeseen, jonne olin itse menossa silloisen työni puolesta. Minulle oli järjestynyt aiemmista kontakteista mahdollisuus hyödyntää erästä palvelua siellä kohteessa, mistä tämä nainen innostui. Kehotin häntä lähtemään mukaani.

Loppuviikosta palasin vielä puhelimitse asiaan varmistaakseni, että olihan hän lähdössä. Hieno nainen kertoi ensin pitäneensä ehdotustani vitsinä (tein kyllä jo aiemmin selväksi ettei se sitä ollut) mutta oli lopulta myöntyväinen.

Näin vietimme pitkän viikonlopun kaksin tuossa kohteessa.

Mitään kummempaa tästä ei kyllä kehkeytynyt. Tapasimme muutamia kertoja. Osaltaan välimatka asuinpaikkakuntiemme välillä varmasti vaikutti tähän.

Hän oli tasokkain nainen, jonka lähelle olen milloinkaan päässyt. Tulen muistamaan ikuisesti. Sellaisia ei kasva joka oksalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, muistaispa joku minutkin noin, kun olen käyttäytynyt paremmin kuin olisi ollut aihetta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän