Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin ylipaino

Vierailija
24.06.2017 |

Rakastan miestäni paljon mutta etenkin viimeaikoina hänen lihavuutensa on alkanut häiritsemään. Vaikea kokea mitään seksuaalista halua kun toisen kroppa ei miellytä. Ja muutenkin tuntuu siltä että häntä ei edes kiinnosta yrittää laihduttaa joka puolestaan kertoo huonosta itsekunnioituksesta ja itsehillinnästä tai vaan laiskuudesta, joka sitten vain lisää näitä fiiliksiä... Olenko huono ihminen kun koen näin? Tuntuu kamalalta että en koe häntä viehättäväksi mutta minkä mä sille mahdan. Ja joo oon ottanut asiaa puheeksi mutta tuntuu että ns. kiltisti sanominen ei riitä, vaikka itsekin hän haluaisi laihtua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla rehellinen. Sinua ei kiinnosta enää seksi ja syy on miehen lihominen. Itse naisena tämän myös kestäisin. Raskauskilot on yksi juttu ja sille voi tehdä jotain aikanaan mutta jos turpoan niin ettei miestä enää ilahduta kehoni niin siinä on iso ongelma ja joko sen voi ratkaista hoitamalla kehoa tai sitten ymmärtää ettei suhde enää lämpene samaan entiseen tyyliin. 

Jos lihomisen taustalla on kiire, stressi, työ.. Niille ehkä pitää löytyä kanava työterveydestä, muuten jos lihominen johtuu toisaalta niin ravintoterapeutti tai lääkärillä käyminen olisi hyvä. Itsestään kuuluu pitää huoltakin. Mutta ei sitä tarvitse vaan sietää miltä kumppani näyttää, ihan sama juttu jos toinen alkaa pukeutua oudolla tyylillä haluaa leikata tukan kaljuksi ja tatuoida päänahan. Kyllä siitä saa kumppani sanoa.

Vierailija
2/2 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lopettanut tapailun tuosta samasta syystä. Toisen ei tosiaan tarvitse olla mikään huippuunsa treenattu fitness-kissa mutta normaalipainoinen ja liikunnallinen täytyy olla eikä ylipainoa pelasteta edes sillä että olisi muuten ihan huippumimmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä