Huonoin tv-sarja kautta aikojen?
Yritin katsoa Pihlajakadun tuhmia tätejä ja en kyllä ihmettele, miksi se pyörii vain netissä. Voiko tämän pahempaa kuraa enää tehdä. En ole koskaan ymmärtänyt myöskään kauniiden ja rohkeiden suosiota.
Kommentit (47)
Nyt menee vähän ohis, mutta 30 rock. En ymmärrä yhtään sen suosiota, 5 jaksoa katsoin enkä nauranut muistaakseni kertaakaan.
Sons of anarchy on huonoin jota olen ihan pidemmän aikaa seurannut. Uskomattoman epäkiinnostavat henkilöhahmmot ja 13-vuotiaille pojille kirjoitettu kökköjuoni vaikka oli olevinaan jotain vakavasti otettavaa draamaa.
MIKSI minun vastaukseni Vihreän kullan maa piti poistaa???!!!! Joku oli eri mieltä mutta mitä sääntöjä tuo vastaus rikkoo?
Vain elämää. Valitettavasti olen nähnyt sitä sivusilmällä kun muut ovat katsoneet. Voi elämä...
Skam on yllättävän hyvä vaikka nuorisolle onkin suunnattu.
Kaikki missä on Arman Alizad. Mode on ilmeisesti Arman-fani, joten en haistattele tällä kertaa.
Rysän päällä, kauheeta tekemällä tehtyä "tosi" tvt:ä
Nymfi , ylimainostettiin ja oli huono ,HUONO!
Suomen huutokaupan metsästäjät, koomikot, Lindemania, Martina ja hengenpelastajat,salkkarit...oikeastaan melkein kaikki suomessa tehdyt "sarjat" ovat uskomattoman vaivaannuttavaa kuraa jota katsoessa ei tunne muuta kuin suunnatonta myötähäpeää. Salkkareidenkin näyttelijöidenntaidot on niin Ö-luokkaa että ei ihme etteivät työllisty muualla.
Herra Presidentti, vai mikä se Ylen tekele olikaan.
Gilmoren tytöt. Kaiken sen hehkutuksen jälkeen yritin katsoa yhden jakson, en pystynyt. Alkoi ottamaan päähän kun sitä puhetta tuli ja tuli ja tuli..
Hmmmm mitähän näitä nyt olis. Kaunarit on oikeen klassikko, se on pyärinyt jo niin kauan että sohvaperunoiden nyk. aikuisten sukupolvi ei edes tiedä, että on ollut aika ilman sitä. Salatut elämät, Mustat lesket, Bones, se saksalainen kaunariversio. Vain elämää... Jösses sitä pillittämistä, hävettää. Paljonkohan ovat joutuneet sipulia ostamaan sitä varten.
Passions vuosituhannen alussa. Tuli hyvän Sunset beachin tilalle arki-iltapäiviin.
Uusi päivä, imelyydessään ja hyväntuulisuudessaan sopii lähinnä ala-asteikäisille, eikä missään nimessä sitä vanhemmille yksinkertaisuutensa vuoksi. Yhtä kökkö kuin heti alussa annettu UP lempinimikin. Kunnon sarjoille muotoutuu ajan kanssa lempinimi ilman, että jonkun tuotantoyhtiön pitää itse nimetä.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI minun vastaukseni Vihreän kullan maa piti poistaa???!!!! Joku oli eri mieltä mutta mitä sääntöjä tuo vastaus rikkoo?
Varmaan tulossa "toiveuusintana"!
vihreän kullan maa ihan oikeasti! Olin lapsi ja silti kauhuissani siitä kamalasta Dallas-kopiosta.
Orange is the new black. Päähenkilössä on jotain tosi ärsyttävää. Useamman vankilasarjan jälkeen naisvankien elämä on tylsän oloista, vielä kun se heti keskittyy lesbosuhteeseen. Sarjassa vangit eivät ilmeisesti muuta tee kun hoitavat ulkonäköään ja ovat kaikki teräväsanaisia ja skarppeja, realistisesta USAn naisvankilasta ei ole mitään hajua. Ei vaan aukea, vankilasarjojen joukossa OITNB on sama kuin High school musical ja American Pie teini-leffakategoriassa. Kliseisiä, ei hetkeäkään uskottavia ja ilmeisesti nuorien suosiossa. Ei vaan saa irti mitään.
Vastasin tähän Kiimaiset poliisit ja se poistettiin? Se oli siis oikea, ilmeisesti taiteellisesti aivan vakavissaan tehty luvattoman huono sarja joka näkyi YLEllä takavuosina. Mode on hyvä ja tsekkaa tästä jos ei usko: https://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/12/23/kiimaiset-poliisit
Uusi päivä, ei tarvitse edes selittää
Elastinen feat. Aivan ehdottomasti. Jo tuo nimi ja kaikki.